استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس

این مزیت باعث شده تا در هنگام خرید دست شما برای انتخاب این محصولات باز باشد. این محصولات در ابعاد بسیار متنوع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مزیت باعث شده تا در هنگام خرید دست شما برای انتخاب این محصولات باز باشد. این محصولات در ابعاد بسیار متنوعی تولید شده است که خریداران می توانند بسته به فضایی که در اختیار دارند ، مدل مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند . یکی از امکانات بسیار مهم این استخرها، دریچه تخلیه آب است. اگر همیشه علاقه داشتید برای خود و فرزندان خود در حیاط منزل خود یک استخر بسازید ولی امکانات آن موجود نبود، میتوانید از مدل پیش ساخته استفاده کنید. پمپهای تصفیه آب فیلتری نیز از دیگر تجهیزاتی است که برای تصفیه آب بسیار مناسب بوده و این موضوع باعث میشود که همیشه بتوان از آب تصفیه شده برای شنا استفاده کرد. این موضوع کمک میکند تا هم بتوان از کیفیت بالای این استخرها لذت برد و هم از نظر اقتصادی استفاده از این استخرها دارای توجیه باشد. استخر پیش ساخته فلزی دارای بدنه ضدزنگ می باشد. استخرهای فایبرگلاس پیش ساخته در بالاترین سطح ممکن توقعات هر کسی در مورد استخر را برآورده مینماید.  Th is  data was ᠎do ne with GSA C​onte​nt Generat or Dem᠎oversion.

درپوش و زیر انداز نرم برای کف استخر از دیگر امکاناتی بوده که برای استفاده از استخر پیش ساخته مورد نیاز هستند. استفاده از سیستم های مختلف و یکپارچه استیل که بسته به نیاز کارخانه مونتاژ می شود. همین امر باعث شده تا میزان استقبال از این نوع استخر به سرعت در حال افزایش باشد. این استخر از جنس پی وی سی بسیار مقاوم در عین حال بسیار نرم و لطیف بوده که ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . خوشبختانه با توجه به پیشرفت فناوری، در حال حاضر انواع متفاوتی از استخر های پیش ساخته تولید می شوند که شما میتوانید با توجه به سلیقه و خواسته خود، هر کدام از این استخر ها را تهیه نمایید و از آن ها بهره ببرید. از مزیت ها و خصوصیت های این مدل استخر پیش ساخته اینتکس پرتابل میتوان به قیمت پایین و بسیار ارزان , جا به جایی راحت , استفاده و کارایی های مختلف , جنس بدنه برزنتی مقاوم , نصب سریع و آسان , قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه با قدرت تصفیه بالا و کم , بدون نیاز به لوله کشی , بدون نیاز به کندن زمین و احداث دیواره بتنی , استفاده برای بیمارانی که از درد مفاصل رنج میبرند .

استخر پیش ساخته اینتکس توکار و مخصوص داخل زمین ، را برای مصارف خانگی و استفاده در ویلا , مراکز آموزشی ، مهد کودک ها , مراکز آب درمانی جهت بهبود بیماری های استخوانی افراد مسن و کودکان و نوجوانان را با بهترین قیمت شرکتی و کمترین قیمت بازار به فروش میرساند . برای اطلاع از مدل و قیمت استخر پیش ساخته میتوانید به قسمت فروشگاه سایت اینتکس سیتی مراجع کنید. در این مرحله ابتدا ستونهایی که بهصورت فریمی طراحی شدهاند و قرار است به یکدیگر متصل شوند را از داخل بدنه رد کرده و به یکدیگر متصل کنید. سپس باید با استفاده از بست لولهها را محکم کنید تا آب نشتی ندهد. لولهای که در قسمت ورودی پمپ تصفیه آب متصل شده است را به دریچه خروجی استخر که اغلب پایینتر از دریچه ورودی قرارداد متصل کنید و لولهای که به دریچه خروجی پمپ تصفیه آب متصل شده است را به دریچه ورودی آب استخر که اغلب در بالای بدنه استخر قرار دارد متصل کنید.

محصول مشابه دیگر استخر بادی است که امکانات نزدیک به این استخر دارد و از مزیت رقابتی آن میتوان به قابلیت حمل راحت و سریع آن اشاره کرد. این محصول معمولا دارای یک سری تجهیزات برای استفاده آسان و راحت بوده، که این موضوع باعث میشود تا مصرفکننده بتواند راحتتر از این نوع استخرها استفاده کند، در نتیجه میزان رضایتمندی مشتریان از این استخرها را بالاتر میبرند. همچنین این این مدل استخر دارای تنوع بسیار زیادی است که دست شما را در حین هنگام خرید کاملاً باز میگذارد. استخر پیش ساخته در جنس و ابعاد بسیار مختلفی ساخته میشود و این موضوع باعث شده تا بتوان از انواع مختلف آن استفادههای بسیار زیادی برده شود، زیرا معمولا این نوع از استخرها دارای امکانات بسیار ویژهای هستند، این موضوع باعث شده تا استفاده از این محصول در طی سالهای گذشته بسیار بیشتر از قبل شود. این استخر همچنین دارای نردبان فلزی است که به منظور سهولت در استفاده در آن تعبیه شده است. زیرا این استخرها دارای ظرفیت بالایی بوده و کارایی بسیار مناسبی دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402