خرید حلقه شنا بادی

حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ Intex 59256 از نمونه حلقه های شنا مناسب برای تفریحات آبی می باشد که برای سنین بالا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ Intex 59256 از نمونه حلقه های شنا مناسب برای تفریحات آبی می باشد که برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است ، استفاده از این حلقه های شنا بادی حتی برای بزرگسالان نیز میسر است ، این محصول دارای رویه ای طرحدار و زیبا است که به دلیل داشتن طرح ستاره به نام حلقه شنا بادی بزرگسال طرح ستاره اینتکس معروف شده است ، این حلقه شنا بادی دارای قطر 91 سانتی متری است که کودکان زیر 9 سال نمی توانند به خوبی از حلقه استفاده کنند ، در کناره این حلقه بادی دو دستگیره قرار داده شده است که می توانید با گرفتن آن ها تعدل خود را به خوبی حفظ کنید . به دلیل تأثیرات اندک درمانی، هزینههای بالای این روش، و زیر فشار گذاشته شدن دلفینها برای بازی و جابجا کردن بیماران در آب عدهای از پژوهشگران بر این باورند که درمان با کمک دلفین تنها نوعی بازی «باخت-باخت» برای جانور و بیمار است. طراحی ظاهری این محصول با توجه به رده سنی مصرف کننده آن که برای کودکان کمتر از 6 سال طراحی شده ، بر گرفته از اینیمشن مشهور پو بوده تا مورد استقبال مصرف کنندگان خود واقع گردد.

با توجه به ابعاد و نوع متریال تحمل وزن این محصول به 60 کیلوگرم رسیده که امکان استفاده برای سنین کودکان و نوجوانان را فراهم می سازد. این حلقه بادی جدید اینتکس در واقع مشابه مدل های دیگر از نظر طراحی و متریال بوده اما تفاوت های میان آنها در ابعاد و تحمل وزن خواهد بود به همین دلیل بالا بودن تنوع در تولید حلقه بادی بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. جنسی که اینتکس برای تولید این محصول استفاده کرده است وینیل می باشد چرا که وینیل کیفیت بسیار خوبی دارد و در برابر رطوبت نیز مقاوم است . این محصول بادی دارای طراحی رویه موجودات دریایی و ماهی بوده که از رنگ های شاد و دلنشین برخوردار است و نظر هر کودکی را جلب خود خواهد کرد و برای آن ها بسیار لذت بخش و مهیج خواهد بود. اینمحصول دارای طراحی و ساخت استانداردی بوده که به حفظ تعادل افراد روی سطح آب کمک بسیاری می کند وهمچنیندریچه باد کوچکی نیز داشته که از طریق پمپ های باد اینتکسباد می شود.

البته لازم به ذکراست شما عزیزان می توانید این پمپ های باد را از طریق فروشگاه اینتکس به صورت جداگانه تهیه کرده و با استفاده از آن ها محصول بادی شخصی خود رادر عرض چند دقیقه و به راحتی باد کنید. برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پو می توانید محصول را به صورت اینترنتی از طریق همین صفحه از فروشگاه اینتکس به سبد خرید اضافه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید. علاوه بر این ها فروشگاه سعید اینتکس نیز این محصول را همراه با ضمانت نامه کتبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. حلقه شنا بادی کودک طرح ساحل یکی دیگر از محصولات فانتزی و مهیجی است که فروشگاه سعید اینتکس آن را هم به تازگی عرضه نموده است. این محصول تولید شده توسط برند معتبر و نام دار اینتکس بوده که طراحی کودک پسندانه و جنس بدنه مقاوم و با دوام داشته و از کالاهای تفریحی بر روی آب برای سنین کودکان بوده است. این محصول زیبا و با دوام را به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید از سایتاینتکس انتخاب کرده و سفارش دهید تا درب منزل خود آن را تحویل بگیرید. در همین راستا قصد داریم تا در خصوص این حلقه شنای زیبا در این بخش با شما صحبت کنیم.

به همین دلیل نیز در این بخش سعی بر این داریم تا در مورد این محصول با شما بیشتر صحبت کنیم. البته شما برای انجام این کار نیاز به یک عدد پمپ باد دارید که پیشنهاد می کنیم آن را هم به صورت جداگانه از فروشگاه سعید اینتکس خریداری نمایید. برای خرید حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ Intex 59256 یا دیگر حلقه ها می توانید از فروشگاه اینترنتی سعید اینتکس و یا نمایندگی اینتکس کرج اقدام نمایید . حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل پو یک محصول با وزن بسیار کم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی راه اندازی و برای استفاده کودک اماده خواهد بود. برای یک بار پیک در هنگام ثابت بودن هواپیما طراحی شدهاند، اگرچه بارهای جانبی هنگام فرود یک فاکتور مهم است. لازم به ذکر است این حلقه شنا ساخته شده از جنس پی وی سی با رویه طرح چرم بوده که به دلیل کیفیت مناسب و مقاوم بودن در براب فشار وزن افراد و دمای آب می تواند استفاده شود و همچنین از این کالا می توان به عنوان وسیله آموزش شنا برای کودکان نیز استفاده کرد و به آن ها چگونگی حفظ تعادل و باقی ماندن روی آب را به راحتی آموزش داد. Da​ta was generated by GSA Con tent Gen​erat᠎or DEMO᠎.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن