آیا کاناپه بادی گاهی باعث می شود احساس حماقت کنید؟

اگر یکبار تجربه نشستن روی مبل و کاناپه بادی را داشته باشید، قطعاً از آنها استقبال میکنید. از جمله آنها میتوان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر یکبار تجربه نشستن روی مبل و کاناپه بادی را داشته باشید، قطعاً از آنها استقبال میکنید. از جمله آنها میتوان به مبل بادی پشتیدار، مبل بادی زیر پاییدار، مبل بادی فانتزی، صندلی بادی، مبل بادی گرد، مبل بادی رسمی و مبل بادی تختشو اشاره کرد. از ویژگی های خاص دیگر این محصول ،استفاده از این محصول به ۵ روش مختلف می باشد من جمله تشک ، تخت کودک، تشک شیب دار، کاناپه ، تشک بادی.همچنین این کاناپه دارای یک عدد ساک حمل و برچسب تعمیر، علاوه بر پمپ ۱۱۰ ولت نیز می باشد. از جمله مزایای خرید تشک بادی میتوان به سبک بودن، جابجایی راحت، ضد تعریق و ضد حساسیت بودن، درمان مشکلات مفاصل، قابل استفاده برای تمامی وزنها و طول عمر بالا اشاره کرد. کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاده در منزل و محل کار تولید شده اند که از راحتی بالایی برخوردار هستند طوری که تمامی افراد خانواده حتی اشخاص بیمار و کسانی که از درد کمر و پا رنج میبرند میتوانند از این کاناپه ها بهره ببرند ، خرید و فروش کاناپه بادی intex اینتکس و کاناپه بست وی bestway با رنگ بندی های و مدل های متنوع طبی با کمترین حجم ممکن و وزن سبک با جنس مرغوب چرم و مخمل با pvc در تنها نمایندگی مرکزی کاناپه های بادی تخت شو اینتکس در ایران انجام میپذیرد ، شرکت اصلی اینتکس در ایران و تهران که مرکز تخصصی پخش و تعمیرات این محصول در کشور است تمامی کاناپه ها را با خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی مانند پمپ برقی دو کاره اینتکس ، پمپ دستی بزرگ و کوچک ، چسب قطره ای و وصله مخصوص تعمیرات کاناپه را ارائه میدهد .

برای خرید انواع کاناپه بادی و کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره و دو نفره با همکاران ما در نمایندگی کاناپه بادی اینتکس با شماره های در شده در سایت تماس حاصل فرمائید . کاناپه بادی و کاناپه بادی تخت شو از محصولاتی هستند که در دسته پر فروش ترین ها قرار میگیرد و این کمپانی بزرگ به غیر از این دو محصول انواع دیگری را در مدل های کاناپه بادی یک نفره , کاناپه بادی دو نفره , کاناپه بادی چهار نفره , کاناپه بادی سه نفره , کاناپه بادی تمام مخمل , کاناپه بادی چرم , کاناپه بادی تاج دار , کاناپه بادی کوسن دار , کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره و دو نفره که در رنگهای مشکی , سفید , کرمی , طوسی , خاکستری , سبز یشمی , آبی , مشکی سبز , مشکی آبی , مشکی نارنجی , سرمه ای سفید , سبز زیتونی , خاکستری مشکی , سفید آبی , و در طرح های مختلف تولید میکند و تمامی این محصولاتی که نام بردیم با جنس شرکتی و کاملا اورجینال به سراسر دنیا عرضه میگردد . همانطور که اشاره کردیم کاناپه بادی از نظر طراحی و ساختار بدنه به مدل های مختلفی تقسیم بندی شده که برخی از آنها دارای ساختار ساده و برخی نیز دارای تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی بوده که امکان چند کاره و تاشو بودن را به کاناپه بادی می دهد تا علاوه استفاده به عنوان کاناپه امکان استفاده به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار را نیز داشته باشید.

توجه داشته باشید که با انواع پمپ های باد ماشین و یا پمپ های قوی تر بدنه کاناپه را باد نکنید چرا که باعث سوراخ شدن و یا پاره شدن از روی درز بدنه میشود . کاناپه بادی به وسیله انواع پمپ باد برقی اینتکس و یا پمپ های دستی شرکت اینتکس قابلیت پر و خالی شدن را دارد . کاناپه بادی و مبل از یک خانواده محصولات بادی شرکت اینتکس، بست وی و جیلونگ هستند، کاناپه بادی معمولا قابلیت تخت خواب شدن دارد و دارای انواع متفاوتی است و نسبت به مبل بادی وزن بیشتری را تحمل می کند، معمولا جنس کاناپه های بادی تختخوابشوی اینتکس از نوع جیر می باشد و می توان جهت استراحت های کوتاه در طول شبانه روز در محل کار و یا منزل خود استفاده نمائید. از خصوصیات این کاناپه بادی دو نفره میتوان به وزن سبک , قیمت مناسب , حجم کم , جا به جایی آسان , قابلیت شستشو , قابلیت پر و خالی شدن با پمپ برقی و پمپ دستی شرکت های اینتکس و بست وی اشاره کرد .

کاناپه بادی اینتکس با ظرفیت یک نفره و تحمل وزن 100 کیلوگرم را داراست. برچسب تعمیرات مذکور در پارگیها و سوراخشدگیها کارآمد بوده و با چسباندن آن به قسمت آسیب دیده میتوانید کمبود محصول را جبران کنید. یکی از ویژگیهای مثبت کاناپه بادی، قابلیت استفاده آن در فضاهای باز است؛ بنابراین شما میتوانید به جای خرید صندلیهای پلاستیکی، از کاناپه های یک نفره برای حیاط خود استفاده کنید. با این حال خرید تشک بادی در مقایسه با تشک سنتی و پنبهای بسیار مقرون به صرفهتر است و به دلیل مزایای بسیار عالی که دارد، میتوانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. همراه این کالا یک پمپ باد دستی مجزا نیز قرار داده شده تا به راحتی آن را در مدت زمان کمی راه اندازی نمایید. در مورد شیوه راه اندازی این محصولات نیز باید عنوان کنیم که این کاناپه ها معمولا دارای چندین دریچه باد می باشند و اصولا از طریق یک دریچه نمی توان این محصولات را راه اندازی کرد. این دسته از مبلها نه تنها راحتی فوقالعادهای را به ارمغان میآورند؛ بلکه بر خلاف انتظار از تعادل خوبی هم برخوردار هستند.

Th᠎is c᠎ontent has  been written  with the  help of GSA  Con tent ​Ge᠎nerator DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن