Crazy جکوزی بادی: Lessons from The Professional

قابلیت های پمپ این جکوزی شامل توان ایرجت تا 87 , گرمکن , پمپ باد , فیلتر تصفیه آب , فشار سنج , رابط تخلیه از

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قابلیت های پمپ این جکوزی شامل توان ایرجت تا 87 , گرمکن , پمپ باد , فیلتر تصفیه آب , فشار سنج , رابط تخلیه از کف , ساک حمل و آچار مخصوص میباشد . اکثریت این جکوزی های بادی دارای لوازم کامل مانند گرمکن آب با قدرت هیتر بالا ، ماساژور و ایرجت ، فیلتر تصفیه آب ،نمایشگر فشار سنج ، سبد قرص کلر جهت ضد عفونی کردن آب جکوزی بادی ، درپوش جهت جلوگیری کردن از ریختن آشغال و گرد و خاک در داخل جکوزی ، زیر انداز برای جلوگیری از صدمه دیدن بدنه جکوزی از سطح زمین ، ساک حمل و نقل برای جا به جایی راحت تر، آچار مخصوص ، رابط نصب شلنگ ، دریچه تخلیه آب از کف ، پمپ باد مخصوص بدنه جکوزی بادی و خدمات پس از فروش در نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینترنتی اینتکس سایت شاپ اینتکس را دارد . جکوزی بادی کاملا پرتابل بوده و نصب راحتی داشته و در مقایسه با جکوزی سرامیکی قیمت بسیار ارزانی دارند. Th​is article h᠎as ​be en do ne by GSA C ontent G᠎en erator DE​MO!

جکوزی بادی ۶ نفره ارزان قیمت دارای یک پوشش حرارتی جهت جلوگیری از اتلاف گرما است که برای ایمنی بیشتر برای کودکان مجهز به ۸ ضمیمه قفل شونده میباشد. محصول مورد نظر داری یک پمپ فیلتری میباشد. در نتیجه موقعیت مناسبی را ایجاد می کند و می تواند به راحتی برای کسانی که پزشک به آن ها آبدرمانی را تجویز کرده است مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این ویژگی های دوست داشتنی می توان به پرتابل بودن این محصولات بادی اشاره نمود ، بدین ترتیب شما می توانید به راحتی آن را جابجا و حمل کنید . پمپ ایرجت بسیار قوی و در پوش دو تیکه اشاره نمود . دو عدد دستگیره در دو طرف جکوزی وجود دارند که میتوانید به صورت دو نفری دو طرف جکوزی بادی را محکم گرفته و بدون زحمت زیادی آن را بلند و جابهجا کنید. البته لایه هایی که در ساخت جکوزی بادی استفاده می شود بسیار مقاوم تر و با ضخامت بیشتری است ،به طوریکه این جکوزی بادی با توجه به ابعاد بزرگ خود بتواند ظرفیتی 795 لیتری آب را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید . همچنین دو عدد بالشتک از دیگر متعلقات محصول هستند که با قرار دادن آن روی جکوزی بادی ۴ نفره و تکیه دادن به آن، تمام عضلات کمر و گردن در بهترین فرم خود قرار گرفته تا با گذشت زمان خسته نشوید.

1- توان هیتر 2200 وات , 2 -توان ماساژ ایرجت 700 وات , 3 -درپوش دو تیکه باد شونده برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل و گرم نگه داشتن جکوزی , 4 - آچار مخمصوص , از مشخصات دیگر این محصول میباشد . علاوه بر پمپ باد جهت پاکیزه نگه داشتن آب استخر، یک ست نظافت دیگر به صورت رایگان همراه جکوزی بادی ارزان قیمت ۴ نفره عرضه میشود که در صورت ته نشین شدن ذرات در کف جکوزی یا شست و شوی آسان محصول میتوانید از آن استفاده نمایید. علاوه بر این موارد قیمت خرید محصول پایین است و تمامی علاقه مندان توانایی خرید را دارند. محصولات مشابه جکوزی بادی حرفهای ۴ نفره اینتکس با دیگر ابعاد و رنگبندیهای مختلف و با بهترین کیفیت در پایین صفحه به نمایش در آمدهاند. روکش جکوزی دارای سگک است که با قفل کردن آن، روکش به طور محکم روی جکوزی قرار گرفته و در اثر وزش باد یا دیگر عوامل از روی آن برداشته نمیشود. یک روکش بزرگ از دیگر تجهیزات بسیار مهم محصول میباشد که به همراه آن وجود دارد. ابعاد این محصول به قطر 196 و ارتفاع 71 سانتیمتر و ظرفیت آب 795 لیتر آب و وزنی معادل 69 کیلو گرم را دارد .

این محصول بهترین گزینه برای به کار گیری در فضاهایی مانند حاشیه استخر و یا حمام های بزرگ است تا افراد مجموعه ای از تمامی امکانات در محیط های آبی داشته باشند. توجه داشته باشید که برای این جکوزی بادی ، هیتر یا همان گرمکن آب استخر در نظر گرفته شده است که می توانید از آن طریق به آسانی جکوزی های بادی خود را گرم نگه دارید . این جنس حتی اجازه میدهد تا بتوانید از جکوزی بادی در فضاهای آزاد و در مقابل نور آفتاب نیز استفاده کنید . ورزشگاه مرکزی دارای گنجایش ۴٬۱۳۹ صندلی است که تا ۸٬۵۰۰ نفر نیز امکان افزایش دارد. قیمت جکوزی بادی ۴ نفره اینتکس بسیار ارزانتر از دیگر نمونههای جکوزی است که به دلیل وزن کم و ناچیز امکان حمل و نقل آن نیز وجود دارد. جکوزی بادی اینتکس و فروش جکوزی های بادی پیش ساخته پرتابل بست وی با لوازم کامل و خدمات پس از فروش و خرید و فروش به صورت عمده و تک فروشی با ارزانترین قیمت بازار و در نمایندگی جکوزی بادی اینتکس و سایت اصلی فروش محصولات بادی و پیش ساخته اینتکس و بست وی در ایران و تهران سایت شاپ اینتکس . اصولا جکوزی های بادی پیش ساخته در مدل های گرد ، مربعی و یا بیضی تولید می شوند اما شرمت اینتکس برای تغییر این وضعیت اقدام به تولید جکوزی پیش ساخته با طرحی جدید تر کرده که استقبال خوبی نیز از آن شده است.

آخرین مطالب