4 روش‌های ساده ای که متخصصان برای تبلیغ هپی چیر استفاده می‌کنند

در ساخت این مبل از پارچه های جیر و یا فوم های چرمی استفاده می شود که نوع چرم آن دارای استحکام و دوام کمتری اس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در ساخت این مبل از پارچه های جیر و یا فوم های چرمی استفاده می شود که نوع چرم آن دارای استحکام و دوام کمتری است و نوع نخی و جیر آن به لحاظ زیبایی به زیبایی مبل چرم نیست. ساختار این مبل ها به گونه است که فرد در هنگام استفاده داخل آن فرو می رود و حالت لم به خود گرفته و شما می توانید به راحتی جلوی تلویزیون گذاشته و یا دسته بازی را روی آن با خیال راحت به دست بگیرید. مواد داخل هپی چیر ممکن است به دلیل تحمل وزن زیاد، افت یا نشست داشته باشند که شما می توانید به راحتی و با استفاده از زیپی که کنار آن تعبیه شده است به شارژ مجدد مواد داخل آن بپردازید و آن را مثل روز اولش پر کنید. در طول مدت استفاده البته پس از دو الی سه هفته مبل شنی بسیار کوچکتر شده و افت بسیار چشمگیری پیدا خواهد کرد، در مقایسه با مبل های بادی اینتکس به این شکل است که هر کدام از این محصولات معایب و مزایای خاص خود را دارند و در ادامه به تفصیر و مقایسه این دو با یکدیگر خواهیم پرداخت. هپی چیر ها دارای آستری هایی هستند که از صندلی به عنوان محفظه ای برای مواد داخل آن استفاده می شود. Po​st has be​en created with GSA Content Gener᠎ator Demoversi᠎on.

جنس بدنه مبل شنی چرم و مخمل ، مبل شنی پارچه مازراتی ، پارچه پلی استر و کتان خارجی و ایرانی در نمایندگی مرکزی مبلمان های شنی راحتی مخصوص استفاده بزرگسالان ، نوجوانان ، کودکان ، نوزاد در سایت رسمی اینتکس و فروشگاه محصولات بادی و شنی در ایران ، سازنده و کارخانه تولید کننده مبل های شنی و مبل هپی چیر تمامی قسمت های اصلی بدنه مبل ها را با بهترین دستگاه های مجهز دوخت به صورت دقیق در کنار یکدیگر قرار داده و دوخت میکند که در هنگام فشار وزن شخص مبل شنی صدمه نبیند و از دوام بالایی برخوردار باشد . اگر به دنبال خرید یک مبل راحتی یک نفره و دو نفره هستید تا بتوانید آن را برای استراحت خود و اعضای خانواده خود مورد استفاده قرار دهید، مبل شنی اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. مبل شنی یک نفره تختخواب شو یکی دیگر از انواع مبل های شنی موجود در بازار است که می تواند به صورت تختخواب شکل گیرد. بنابراین، اگر فضای کافی برای قرار دادن این سبک از مبل دارید، اقدام به خرید آن ها کنید.

C​ontent has be​en c​reated  by GS A  Cont ent  Gene rator DE᠎MO!

این مبل دارای سایز کوچکی است و همانطور که از نام آن مشخص است، مخصوص یک نفر طراحی شده است. مبل های شنی یک نفره با رویه چرم یکی از پرکاربردترین مبل های شنی موجود در بازار است که می تواند طول عمر بالایی نیز داشته باشد. یکی از انواع مبل های شنی اینتکس دو نفره، مبل شنی اینتکس دو نفره تختخواب شو است. مبل بادی اینتکس در دو رنگ زرد و آبی در دو طرح مختلف خرسی و اسب آبی بوده که از جنس پی وی سی بسیار با کیفیت می باشد . قابل توجه خریداران مبل شنی و هپی چیر : 1- مبل های بزرگسال را با اندازه استاندارد با قطر 90 سانتیمتر و ارتفاع 110 سانتیمتر تهیه کنید 2- حتما مواد داخل از گرانول یا یونولیت فومی که به شکل ساچمه ای است پر شده و یا خرد شده کاملا نو و مواد اول باشد ، توصیه میشود برای اطمینان از مواد داخلی مبل از قسمت زیر مبل یک زیب قرار دارد آن را باز کرده و یونولیت داخل مبل را نگاه کنید ، چنانچه یونولیت داخلی مبل به صورت خرد شده و پودر شده بود مواد ضایعاتی بود از خرید مبل خودداری کنید.

در قسمت زیر مبل های هپی چیر و شنی دو عدد زیب قرار دارد تا در هنگام نیاز به مواد داخلی مبل یونولیت اضافه کرد و یا از مواد داخلی آن کم کنید . برای پر کردن مبل شنی از بهترین مواد داخلی دانه یونولیت یا گرانول توپی شکل استفاده میشود که طول عمر بالایی دارد و از افت و نشست کمتری برخوردار است و در هنگام نشستن تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد ، یونولیت خرد شده یا همان فوم گرانولی داخل مبلمان شنی یا مبلمان هپی چیر از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و در هنگام نشستن افراد بر روی مبل شنی حس بسیار خوبی را منتقل ساخته و راحتی را برای شخص مصرف کننده به ارمغان می آورد . این به دلیل فشار و وزن فرد مصرفکننده بر روی مبل است که به دلیل پلاستیکی بودن یونولیت کوچکتر شوند و در طی زمان نه چندان زیاد افت کنند اما پس از 2 الی 3 بار شارژ کردن مبل شنی دیگر نیازی به شارژ شدن و پر شدن ندارند و برای همیشه محصولی زیبا، راحت و ارزان قیمت در اختیار شما قرار میگیرد تا سالیان سال از آن استفاده کرده و نشیمن راحتی را تجربه نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن