استخر پیش ساخته

از آنجا که آخشیگها همگی سپنتا (مقدس) بودهاند ایرانیان میکوشیدند به شکلی پیوند خود را به این عناصر نگه داشته و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از آنجا که آخشیگها همگی سپنتا (مقدس) بودهاند ایرانیان میکوشیدند به شکلی پیوند خود را به این عناصر نگه داشته و آن را آشکار کنند. بدنه و پایه های این استخر به قدری سرسخت و با کیفیت است که استواری و پایداری خوبی در برابر ظرفیت آب 54368 لیتر را دارا می باشد و می تواند فشار و وزن افراد با وزن های گوناگون را با تعدادی بیش از 10 نفر را به خوبی تحمل نماید و سالیان طولانی نیز به خوبی استوار باشد و استقامت داشته باشد. پایه های استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس علاوه بر تحمل وزن بالا، ضد زنگ و ضدآب نیزمی باشد و با تر شدن، آسیبی و خرابی بر پایه ها ایجاد نخواهد شد. اختصار «ST» که به معنای استخر است بر روی سکههای ساسانی نیز آمدهاست. استخر پیش ساخته پلی اتیلین نیز نوع دیگری از استخر پیش ساخته است که در رنگها و طرحهای متنوعی به فروش میرسد.

را دارد که میتوان به عنوان استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . پس از بابک پسرانش، شاپور و اردشیر پنجم، به عنوان دو شاه آخر پارس حکومت کردند. استخر فایبرگلاس بسیار ظریف بوده و مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی ندارد و صرفا برای استفاده از ویلا، استخرهای ورزشی، خانهها و باغ کاربرد دارد. بر روی لبه های بدنه برزنتی این محصول فضایی برای وارد شدن میله های نگه دارنده می باشد. علاوه بر این موارد، استخر های قدیمی ممکن است که در برابر شرایط جوی و تابش بیش از حد نور آفتاب، دچار ریزش کاشی ها معضلات دیگر شوند. این محصول علاوه بر تجهیزات رفاهی، دارای تور والیبال به جهت ایجاد امکان تفریحی بسیار خوبی می باشد که موجب می شود از این استخر قابلیت های بیشتر و بهتری کسب نمود . هنگامی که با یک پیمانکار استخر، در مورد این نکات به توافق رسیدید، آنها با گودبرداری استخر، در محلی که مشخص شده شروع به کار می کنند. تلفن تماس ۱۴۰۰۰ ۲۲۷ ۰۲۱ - ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۳۷ اما با خواندن این مقاله دیدگاه خوبی در مورد اجرای استخر توسط خود یا یک پیمانکار حرفه ای بدست می آورید. Th​is c on te​nt has be᠎en wri tten by GSA Con te nt Gen​er​ator D em ov​ersi᠎on!

خدمات مشاوره ساخت استخر، توسط پیمانکار شامل این مراحل می شود: کارشناسان مدرن استخر، در ابتدا از محل مورد نظر شما بازدید کرده و از لحاظ احداث امکان سنجی می کنند. در مرحله ی بعد آبگیری استخر پیش ساخته شروع میشود و همزمان اجرای لولهکشی و نصب تجهیزات تصفیهخانه انجام خواهد شد؛ در حین آبگیری استخر در محل گود نشست لازم را میکند و جایگاه آن تثبیت خواهد شد. این موضوع باعث شکستگی استخر شده و به آن آسیب میرساند. استخر بتنی پیش ساخته سازه ای بتنی است که میتوان به جای ساخت استخرهای بتنی از آن استفاده نمود . چگونه استخر را طراحی کنیم؟ در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان ورود ، پمپ تصفیه آب مدل شنی یا فیلتری , درپوش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، کف پوش از جنس گونی ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد . از طرف دیگر باید خاطر نشان کرد که فقط آجرها می توانند در ساخت دیواره استخرها مورد استفاده قرار گیرند و به هیچ عنوان نمیتوان در کفسازی استخر از آجر استفاده نمود .

سیستم تصفیه و پمپ در این استخرها ساده است بنابراین تنوع سیستم تصفیه می تواند بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار بگیرد. توجه شود در زیر استخر به هیچ وجه نباید خاک دستی و یا نخاله ریخته شود. ابعاد این استخرها متفاوت هست و با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید میتوانید استخری متناسب انتخاب نمایید. این مراحل در نحوه ساخت، تقریبا برای استخر بتنی، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر وینیلی و دیگر انواع استخرها یکسان است. استخرهای ایرتکس با سازه مستحکم آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده و برای پوشش از پی وی سی الیاف دار بسیار مستحکم استفاده شده است ملزوماتی چون نردبان ، روکش استخر ، زیر انداز استخر نیز در کنار این محصول تولید میشود .. و شما به راحتی میتوانید استخر خود را در بهترین نقطه ویلا و یاغ خود قرار دهید و در صورت نیاز میتوانید استخر را جمع آوری و مکان استخر را تغییر بدهید.

آخرین مطالب