با آموزش کامل نیمیتز مجموعه بادبان برای طولانی استقرار

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 3:15 PM EDT Jun 8, 2020سن دیگو — USS Nimitz پر از هواپیما و احاطه شده توسط ناوگ

توسط ABESTANEWS در 19 خرداد 1399

سن دیگو — USS Nimitz پر از هواپیما و احاطه شده توسط ناوگان کشتی ها در آن اعتصاب گروهی رسما مجموعه بادبان برای استقرار.

بیش از 6000 ملوانان وارد اقیانوس آرام به عنوان بخشی از برمرتون مبتنی بر کشتی ناوگان گرفتن امنیت جهانی ماموریت در اقیانوس هند و آرام است که در گذشته تعداد نامعلومی از ماه. کشتی اعتصاب گروه به تازگی به اتمام نهایی آن تمرینات برای قرار دادن آن در دوره روز دوشنبه خروج از سن دیگو.

"حامل اعتصاب تیم گروه آموزش دیده است و آماده است" گفت: عقب Adm. جیم کرک, فرمانده, برای حمله, گروه, اضافه کردن ملوانان "نشان داده اند استثنایی تاکتیکی و فنی تخصص و کار تیمی و سختی."

"ما مفتخر به تماس پاسخ دهید و عمل به جلو" او گفت:.

مقامات نیروی دریایی نمی گویند چگونه این کشتی را در دریا می شود اما استقرار در میان ملت 11-کشتی ناو هواپیمابر ناوگان شده اند دیگر از جمله یو اس اس آبراهام لینکلن 295 روز سفر تکمیل شده در اوایل این سال های طولانی پس از جنگ سرد ، به نظر می رسد به احتمال زیاد نیمیتز نمی بازگشت به برمرتون قبل از 2021.

بیشتر: در میان همه گیر چرا USS Nimitz حیاتی برای این کشور دفاع

کشتی, آخرین اعزام در سال 2017. پس از تعمیرات اساسی در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی در سال 2018 به نیمیتز شروع آموزش در دریا در آوریل 2019.

چالش گرفتن حامل آماده در طول یک بیماری همه گیر شامل quarantining ملوانان به قایق نزدیک به یک ماه و تست همه آنها برای COVID-19 قبل از خروج برمرتون. نیروی دریایی مشغول به کار پشتکار برای جلوگیری از شیوع مانند که کنار همکار نیمیتز-کلاس کشتی یو اس اس تئودور روزولت در گوام که در آن برخی از 1,100 ملوانان آزمایش مثبت برای این ویروس و یک سالگی درگذشت.

"یادگیری به کار در این COVID محیط زیست شده است آسان نیست اما نیمیتز خدمه نشان داده است خود را به سازگاری و انعطاف پذیری در غلبه بر چالش ها و باقی مانده متمرکز بر حفظ آمادگی" گفت: سروان. Max, Clark, نیمیتز را افسر فرمانده. "من نمی تواند بیشتر افتخار این تیم در حال آماده شدن برای اعزام در زمان و ماموریت آماده پاسخ به هر گونه تماس بگیرید."

کشتی ملوانان به طور متوسط حدود 24 در سن داشته اند و برای تنظیم به زندگی در یک بیماری همه گیر با افزایش سلامت و اقدامات ایمنی از جمله پوشیدن ماسک عبور روزانه پزشکی نمایش و به حداقل رساندن گروه تجمعات. کشتی تمیز کردن نیز افزایش یافته است.

بیشتر: دریاسالار کرک طول می کشد فرمان نیمیتز اعتصاب گروه به عنوان ناوگان تمرین برای استقرار

این نیمیتز چپ برمرتون مارس 27. در زمان پس از آن را به اتمام رسانده است از آنچه شناخته شده به عنوان یک کامپوزیت واحد آموزش ورزش یا COMPTUEX که گرد هم می آورد تمام عناصر یک اعتصاب و تست فطرت خود را و توانایی برای نبرد.

برمرتون در حال حاضر به یکی دیگر هواپیمابر یو اس اس کارل وینسون اما آن کشتی است که انتظار می رود به ترک مدتی در این تابستان و تغییر homeports به سن دیگو پس از اتمام در اینجا از تعمیرات اساسی در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی.

توانا ناوگان

یو اس اس نیمیتز است که "کشتی پایتخت" از آن اعتصاب حامل اما شامل متعدد هواپیماها و دیگر عروق شامل اورت-بر اساس ناوشکن و Whidbey Island-بر اساس Growler هواپیما. کامل مکمل شامل:

  • حامل هوا بال (CVW) 17
  • "مبارزه Redcocks" از حمله جنگنده های اسکادران (VFA) 22
  • "توانا Shrikes'"از حمله جنگنده های اسکادران (VFA) 94
  • این "Kestrels" از حمله جنگنده های اسکادران (VFA) 137
  • "مرگ Rattlers" دریایی حمله جنگنده های اسکادران (VMFA) 323
  • به "مامان" الکترونیک حمله اسکادران (VAQ) 139
  • "خورشید پادشاهان" از هوابرد به فرماندهی و کنترل اسکادران (خشونت علیه زنان) 116
  • این "سرخپوستان" هلیکوپتر مبارزه دریا اسکادران (HSC) 6
  • "نبرد گربه" از هلی کوپتر اعتصاب دریایی اسکادران (HSM) 73
  • این Ticonderoga class هدایت موشک رزمناو USS پرینستون (CG 59)
  • ناوشکن اسکادران (DESRON) 9
  • Arleigh Burke-کلاس هدایت موشکی ناوشکن USS Halsey (DDG 97) یو اس اس جان پل جونز (DDG 53), USS Sterett (DDG 104) و USS رالف جانسون (DDG 114)

رسیدن به خبرنگار جاش Farley در josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن