آیا چادر مسافرتی قیمت [$] برای شماست؟

چادرهای مسافرتی ۳-۴ فصله که برای سه فصل بهار، تابستان و پاییز طراحی شدهاند، یک یا دو تیرک بیشتر از چادرهای سه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

چادرهای مسافرتی ۳-۴ فصله که برای سه فصل بهار، تابستان و پاییز طراحی شدهاند، یک یا دو تیرک بیشتر از چادرهای سه فصله دارند تا استحکام بیشتری داشته باشند. چادرهای چهار فصله مقاومت خوبی در برابر برف و بوران شدید دارند و در مقایسه با سایر چادرهای مسافرتی از تعداد تیرک بیشتری برخوردار هستند و متعاقبا وزن بیشتری دارند. اگر دوست دارید در هنگام تعویض لباس و یا لذت بردن از منظره بیرون، بایستید باید از چادرهای با ارتفاع بالاتر استفاده نمایید. برحسب اینکه جنس پارچه این محصول از نقره یا سیلور، تفلون یا طرح چرم، سامسونگ و آکسفورد ضخیم باشد، باید هزینه متفاوتی برای خرید بپردازید. چادرهای پاد وزن زیادی دارند و برای کمپینگ حرفهای مناسب نیستند، اما اگر قصد پیکنیک و شبمانی با خانواده را دارید، این چادر یکی از بهترین گزینههای موجود است. در چادرهای تونلی استفاده بهینه از تمام فضا میشود . چادر مسافرتی کولهپشتی بهواسطه وزن و حجم کمی که دارد، بهراحتی در کولهپشتی قرار میگیرد و حمل آن برای کیلومترها بهآسانی انجام میشود. در نتیجه نسبت به چادرهای فنری حجم کمتری را اشغال می کند و در مقایسه با چادرهای عصایی باز و بسته شدن راحت تری دارد.

این چادر که وزن نسبتا کمی دارد، بهراحتی قابلنصب است و بهدلیل حجم کم بستهبندی میتوانید آن را بهراحتی در صندوق عقب خودروی خود قرار دهید. طبیعتا قیمت چادرهای مسافرتی با برند ایرانی ارزانتر از برند خارجی است و بر اساس بودجه و هدفتان از سفر میتوانید از میان انواع متنوع چادر مسافرتی دست به انتخاب بزنید. از آنجا که تعداد زیادی از مسافران از چادر فنری استفاده میکنند، جنس پارچه نقش بسزایی در قیمت چادر دارد. از آنجا که خانوادهها معمولا با باروبنه زیاد سفر میکنند، نمیتوانند در طول سفر احساس راحتی کنند. چادرهای مسافرتی معمولا در ظرفیتهای چهار، ۶، هشت، ۱۰، ۱۲ و حتی ۲۰ نفره به فروش میرسند. چادرهای مسافرتی تلسکوپی از نظر نصب شبیه به چادرهای چتری هستند؛ فقط باید ستونهای بالایی چادر را بهسمت بالا بکشید. این چادرها به دو نوع چتری و تلسکوپی تقسیم میشوند. کلیه این مراحل در یک دقیقه انجام میشود و سهولت نصب آن باعث شده است که گردشگران در وهله اول بهسراغ خرید این نوع چادر بروند. راهآهن مازندران به نام راهآهن شمال نیز مشهور است و امروزه نیز برخی آن را مسیر گرگان نیز مینامند.

البته برخی دیگر از انواع محصولات وجود دارد که به صورت آماده در بازار موجود می باشد . مزیت محصولات این برند قیمت بسیار مناسب آن نسبت به کیفیت بالای آن است. جنس سیلور برای چادرهای ارزان به کار میرود و به همین ترتیب کیفیت پارچهها و قیمت آنها افزایش مییابد تا پارچه آکسفورد که در دوخت چادرهای گرانتر مورد استفاده قرار میگیرد. بهطور کلی قیمت چادرها از زیر یک میلیون تومان شروع میشود و تا حدود ۱۴ میلیون وجود دارد. چادرهای چهار فصله پنلهای توری کمتری دارند و گاهی اوقات مجهز به پنلهای پارچهای زیپدار هستند تا در زمان نیاز روی پنلهای توری کشیده شوند. این چادرها نیز که از مدل چادرهای اتاقدار محسوب میشوند، امکان فضای خصوصی برای تمام اعضای خانواده را مهیا میکنند. اگر از علاقه مندان به کوهنوردی هستید حتما با این چادرها آشنایی دارید. شما برای خرید بهترین چادر مسافرتی، نیاز به اطلاعاتی فنی دارید که ما در این مطلب از لیستبیست آنها را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در ادامه این موضوع را بیشتر باز میکنیم. This  post has ​been c​reat ed by GSA Content Generator Demov᠎er​sion!

برای استحکام بیشتر چادر میتوانید چهار گوشه آن را که گره دارد، با طناب و میخ به زمین وصل کنید. چادرهای کولهپشتی بیشتر بهصورت یک یا دو نفره در میان کوهنوردان رایج هستند هرچند که در اندازههای سه و چهار نفره نیز تولید میشوند. چادرهای فوری بهصورت اتوماتیک باز و بسته میشوند و نیاز به تجهیزات خاصی ندارند. چادر مسافرتی اتوماتیک نصب بسیار راحتی دارد؛ بهخصوص که میلهها به یکدیگر متصل هستند و بهصورت کاملا اتوماتیک راهاندازی میشوند. برای نصب چادرهای مسافرتی اتوماتیک چتری باید بخش بالایی چادر را بگیرید و ستونها را بهطرف بالا هدایت کنید. اکثر چادرهای مسافرتی کوهنوردی برای استفاده در سه فصل بهار، تابستان و پاییز مناسب هستند. این چادرها برای استفاده در اوایل بهار، تابستان و اواخر پاییز طراحی شدهاند و میتوانند برف متوسط را تحمل کنند. برای این کار باید تعداد نفرات گروه، وسایل اضافی، حتی حیوانات خانگی، چمدان و کفش را در نظر بگیرید.

آخرین مطالب