سه ضروری راهبردها به بین بگ

بیشتر جمعیت این طایفه در شهر ایلام سکونت دارند. از بزرگان و تشمالان این ارکوازی میتوان به تشمال حجی حاجی از ط

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بیشتر جمعیت این طایفه در شهر ایلام سکونت دارند. از بزرگان و تشمالان این ارکوازی میتوان به تشمال حجی حاجی از طایفه چم شاطر هم پیمان طایفه میر اشاره کرد و هم اکنون تشمال ابراهیم مظفری بزرگ ایل ارکوازی است. حاج حسین کاردوست و کدخدا جهانبخش از بزرگان این طایفه محسوب می شوند. ۱۳-طایفه بانحاجی(حاجی): یکی از طوایف ایل ارکوازی و متشکل از ۴تیره هم در ارکوازی بالا وهم ارکوازی پایین و چهار روستا در ایل ارکوازی است.و مرکز آن شهرک شهید رجایی است.و این طایفه از لحاظ وسعت اراضی و زمین بعد از طایفه قیطولی رتبه دوم را دارد. اغلب داخل این مبل ها از الیاف مصنوعی و با یونولیت پر می شود و در این راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که جنس مواد داخلی می تواند بر روی قیمت محصول تاثیر زیادی بگذارد. به همین منظور شرکت های سازنده به منظور کاهش فروش این محصول و افزایش بیشتر محصولات خود اقدام به تولید صندلیهای شادی دونفره کردند که استقبال زیادی هم از آن شد. این هپی چیر از انعطافپذیری قابل قبولی برخوردار بوده و به خوبی بدن را در بر خواهد گرفت، این انعطاف پذیری به سبب وجود مادهای با ابعاد کوچک به نام یونولیت میباشد که علاوه بر منعطف بودن، از مقاوت زیادی در برابر فشارهای وارده برخوردار میباشد . ᠎Da᠎ta was g​en er at᠎ed with G᠎SA  Content  Ge᠎ne᠎rator DE᠎MO​!

وزن این مبل شنی ۶ کیلو گرم می باشد که از نوع خود جذابیت و راحتی بسیار بالایی دارد. نکته دوم در انتخاب بین بگ توجه به وزن آن است. اگر پارگی رویه بین بگ زیاد نباشد با روفو کردن و تعمیرات ساده، مشکل حل می شود ولی گاهی پارگی بیشتر از حدی است که بتوان آن را تعمیر کرد و در اینجا باید رویه صندلی را به طور کلی تعویض کنید. با توجه به ساختار این نوع از مبلمان های راحتی، بهتر است آنان از دوختی باکیفیت و بسیار مستحکم نیز برخوردار باشند. در این بخش از پست با نکات طلایی که در خرید بین بگ به شما کمک می کند خواهیم بود. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید. در خصوص نوع رویه به کار رفته در تولید این مدل از مبلمان های راحتی نیز باید بگوییم که رویه محصول شما یا می تواند از قابلیت جدا شدن از صندلی برخوردار باشد که در این صورت می توان آن را به سادگی مورد شستشوی قرار داد. این ریزدانه ها اغلب از موادی مانند گرانول و یونولیت ساخته می شوند چون نرم و لطیف و همچنین سبک هستند.

از آنجایی که این ریز دانه ها مانند شن هستند بین بگ ها با نام مبل شنی نیز خوانده می شوند. به عنوان مثال نمایندگی های معتبر، گارانتی ارائه می دهند که این ضمانتنامه نشان از کیفیت بالای محصول نهایی و خدمات پس از خرید است. این محصول جذاب و زیبا را با قیمت بسیار مناسب و گارانتی دو ساله رویه را میتوانید از سایت اینتکس شو، نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید. این مبل ها معمولا به صورت کت نفره و دو نفره در بازار وجود دارند. طراحی این محصول به گونهای بوده که یک نفر بزرگسال به صورت نشسته و درازکش میتواند بر روی آن استراحت کند. در چه صورت بین بنگ ها به تعمیر احتیاج دارند؟ ولی گاهی پارگی بیشتر از حدی است که بتوان آن را تعمیر کرد و در اینجا باید رویه صندلی را به طور کلی تعویض کنید. بطورکلی میتوان گفت کیفیت این محصول تعیین کننده قیمت نهایی آن است. این کالا در واقع بیشتر به صندلیهای تکنفره شباهت دارند، این مدل کالاها برای استراحت بسیار مناسب و ودلچسب هستند. بسیاری از سایتهای اینترنتی هنری آموزش دوخت چند مدل ساده از بین بگها را دارند، میتوانید خودتان دستبهکار شده و تهیه آن را امتحان کنید.

بین بک در ایران معمولا به مبل شنی مشهور است شاید دلیل آن استفاده از موادی شبیه به شن در ساختار آن باشد. مبل های شنی معمولاً از پلی استر نرم ساخته می شوند که بیشتر برای داخل خانه استفاده می شود یا از چرم مصنوعی که هم در داخل و هم در فضای بیرون مناسب است. معمولا مبل شنی از پارچه پلیاستر، چرم مصنوعی و طبیعی یا هر نوع پارچه دیگر ساخته میشود. جنس بینبگ: رویه بین بگها معمولا از پارچه پلیاستر، پارچه نخی، چرم مصنوعی و طبیعی دوخته می شود. چرم مصنوعی ساخته شده از PVC یا پلی اورتان: پایدار و ضد آب است، اما خیلی راحت نیست. اینتکس به منظور افزایش طول عمر این مبل بین بگ، رویه آن را از جنس چرم مصنوعی درنظر گرفته است که در نوع خود مقاومترین و در عین حال منعطفترین رویه چرمی میباشد. ما در این مطلب شما را با انواع بین بگ و نکات مهمی که موقع خرید مبل شنی باید به آن توجه داشته باشید، آشنا خواهیم کرد. داخل بین بک با همان دانهها پر میکنند. داخل هپی چیر را با دانههای یونولیت پر میکنند، یونولیت، همان فیبری داخل کارتن لوازم خانگی است، که با کشیدن روی سیمان زبر دانههای آن جدا میشود.

آخرین مطالب