بیکاری در واشنگتن و تقلب می تواند به عنوان بالا به عنوان $650 میلیون

راشل LA CORTE آسوشیتد پرسمنتشر شده 4:56 PM EDT Jun 4, 2020المپیا (AP) — مقامات واشنگتن روز پنجشنبه گفت: آنها ب

توسط ABESTANEWS در 16 خرداد 1399

المپیا (AP) — مقامات واشنگتن روز پنجشنبه گفت: آنها باور دارند که بهبود در حدود نیمی از صدها میلیون نفر در بیمه بیکاری پرداخت می شود به مجرمان استفاده می شود که سرقت هویت به فایل ادعا می کند در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اشتغال و امنیت وزارت امور سوزی لوین گفت مقامات هنوز در حال کار برای تعیین مقدار نهایی پرداخت متقلبانه اما آنها بر این باورند که بین $550 میلیون و 650 دلار میلیون نفر است. به تاریخ دولت بهبود $333 میلیون, او گفت:.

"ما بر این باور هنوز هم وجود دارد مقدار قابل توجهی ما می توانید دریافت کنید," او گفت:.

تعداد مدعیان بیکاری در واشنگتن کاهش یافته و به بیش از 31,000 هفته گذشته است. لوین گفت: رها کردن است که در بخشی به دلیل جریان ضد تقلب تلاش و از آنجا که اقتصاد راه اندازی مجدد در حالت چهار مرحله بازگشایی طرح است که آوردن مردم به کار می کنند.

غرب آفریقا تقلب حلقه با استفاده از هویت به سرقت رفته در قبل از نقض داده مانند عظیم 2017 Equifax نقض است که معتقد به تقلب است که هدفمند نزدیک به یک دوجین متحده با توجه به کالیفرنیا امنیت سایبر شرکت Agari.

لوین گفت که ادعا می کند که برگزار شده است تا به دلیل هویت نگرانی ادعا می کند بیش از 51,000 مردم حل و فصل شد شنبه شب که $77 میلیون در بودجه منتشر خواهد شد به 32,000 مردم پنج شنبه. باقی مانده باید جداگانه سوال خود را در مورد برنامه های کاربردی که نیاز به اضافی قطعنامه, او گفت:.

اضافی 50,000 ادعا می کند زمان بیشتری را برای حل و فصل به دلیل لوین گفت که او معتقد است حدود نیمی از آنها به جعلی.

"واقعیت این است که مردم بی گناه گرفتار در یک تقلب خالص — که بدان معنی است که آنها پرداخت شده است را متوقف و یا به تاخیر افتاد — ترین آزرده و مأیوس کننده بخشی از این تلاش" او گفت:.

بیش از 774,000 مجموع ادعا می کند برای منافع — با برخی از این شماره منعکس افرادی که در زمینه های متعدد ادعا — واصل شد برای هفته ممکن است 24-30 و بیش از $514 میلیون پرداخت شد به 400,352 فردی ادعا می کند.

تا به امروز دولت به پرداخت بیش از $4.9 میلیارد دلار در منافع به بیش از 826,000 مردم از جمله پول فدرال است که ارائه بیکار با اضافی $600 یک هفته در بالای دولت هفتگی سود حداکثر تا $790 در هر هفته است.

از ماه مارس نزدیک به 43 میلیون نفر در سراسر کشور ثبت شده اند برای کمک بیکاری به دلیل آسیب های اقتصادی از coronavirus.

دولت نرخ بیکاری افزایش به رکورد 15.4 درصد در ماه گذشته پس از کسب و کار بسته و یا کاهش عملیات تحت اقامت در خانه جهت است که منقضی شده یکشنبه شب. شهرستان در حال حاضر در حال حرکت رو به جلو در زیر چهار مرحله بازگشایی طرح است.

به عنوان پنج شنبه, 27 از دولت در 39 شهرستان تصویب شده و برای حرکت به فاز 2 و شش اعمال به حرکت به مرحله 3.

بیش از 22,400 مردم در واشنگتن باید آزمایش مثبت برای coronavirus و حداقل 1,135 فوت کرده اند.

این ویروس باعث خفيف علائم در بسیاری از بیماران و اکثریت قریب به اتفاق بهبود می یابند. اما آن را بسیار مسری است و می تواند باعث بیماری شدید و مرگ در برخی بیماران به ویژه افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب