شش مکان برای دریافت معاملات در لوازم شنا و تفریحات آبی

از دیگر بخش های این پلاژ این است که برای حفظ نکات بهداشتی و جلوگیری از ابتلا شدن گردشگران عزیز به بیماری های

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از دیگر بخش های این پلاژ این است که برای حفظ نکات بهداشتی و جلوگیری از ابتلا شدن گردشگران عزیز به بیماری های مختلف، در این مجموعه لوازم بهداشتی به مقدار کافی وجود دارد تا بعد از شنا کردن در دریا، بانوان بتوانند حمام کنند و با خیال راحت بیرون بیایند. آب بازی نه تنها بسیار لذت بخش است حتی جنبه آموزشی نیز برای بچه ها دارد. شفافیت آب های گرم خلیج فارس که باعث شده تا چند متر از داخل آب کف دریا قابل دید باشد لذت شنا کردن را در این آب ها را دو چندان میکند، آفتاب کیش همواره داغ است حتی در فصل زمستان پس سعی کنید همیشه از روغن بدن و کرم های ضد آفتاب در کنار ساحل استفاده کنید. از دیگر جاهای دیدنی قشنگ مشهد که با طبیعت بکرش شما را شگفت زده میکند، دره آل مشهد است. به خصوص افرادی که تابستان به مشهد سفر می کنند ترجیح می دهند شب ها برای زیارت مشرف شوند تا هم دچار گرمازدگی نشوند هم از فیض نورانی گنبد منور برخوردار شوند. پارک ها و بوستان ها جز در ایام وضعیت قرمز باز می باشند.

This c ontent was gener ated ​by G᠎SA ᠎Content Generator DEMO​.

در منطقه الهیه مراکز خرید متنوعی مانند: مجتمع تجاری خلیج فارس، مجتمع ابریشم و پاساژ اکسیژن وجود دارد که گردشگران می توانند برای خرید لوازم مورد نیازشان به این پارک بروند. مجموعه پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع میزبان بانوان گردشگر و شهروندان این منطقه است و در این پلاژ امکانات متنوعی اعم از دوش آب شیرین صحرایی و سر پوشیده، تخت و سایه بان، غرفه های فروش لوازم شنا و بهداشتی، مواد غذایی، آرایشگاه، نقش حنا، بافت مو، زمین والیبال، زمین بدمینتون، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، بوفه خوراکی، اجاره تیوب و وسایل بازی برای کودکان، صندلی های مخصوص جهت آفتاب گرفتن ، رختکن با ظرفیت 878 لاکر و امکانات ماساژ، سایه بان و نورپردازی مناسب، دوش آب شیرین و رختکن، استخر و سالنهای ورزشی، زمین والیبال ساحلی، سالن بدن سازی، سالن مد و آرایشگاه و … اطراف پلاژ بانوان با دیوار های بلند و سایه بان محاصره شده، همچنین لازم به ذکر است که پرواز هواپیما و سایر وسیله های تفریحی نظیر جایرو کوپتر (هلی کوپتر) در این منطقه ممنوع می باشد به همین جهت بانوانی که با تور کیش راهی شده اند، می توانند در پلاژ بانوان کیش با خیال راحت از شنا کردن در سواحل خلیج فارس نهایت لذت را ببرند.

᠎This has been gen er᠎at ed with the help of ᠎GSA Conten᠎t Gene rator DEMO .

همچنین مغازه ای وجود داشت که روغن های برنزه، روغن های ماساژ و همه محصولات مربوط به آفتاب گرفتن را به فروش می رساند که می توانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید. در حالی که قرمزی چشم ها پس از بیرون آمدن از استخر نسبتاً سریع از بین میرود، اما به مرور زمان مشکلات حادتری از قرمزی و التهاب ممکن است به وجود آورد. معماری کلیسا ستون دار است و مشتمل بر محراب، نورگیرهای روی دیوار، زیرزمین، برج ناقوس، گنبد داخلی با نورگیرهای متعدد و سقف شیروانی است. جزیره کیش در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در صنعت گردشگری کرده و توانسته بعنوان بهترین مقصد توریستی داخلی مورد توجه قرار بگیرد و با وجود داشتن امکانات تفریحی و رفاهی متعددش مورد استقبال قرار گیرد و ما در این مقاله قصد داریم یکی از امکانات این جزیره زیبا که تنها ویژه بانوان می باشد را به شما عزیزان در تور کیش معرفی کنیم.

در داخل ساحل همچنین حوضچه آبگرمی تعبیه شده که دارای خاصیت درمانی حرفه ای، ماساژهای عالی، ماساژ سنگ گرم بوده که پیشنهاد می کنیم اینها را از دست ندهید و همچنین در این قسمت دو رستوران مناسب هم وجود دارد که آب میوه های تازه، غذاهای سنتی و دریایی، میان وعده های خوشمزه را می توانید تهیه کنید. است. همچنین یک سالن آرایش و در نهایت دو رستوران کوچک هم برای رفاه حال شما تعبیه شده است که آب میوه های تازه، غذا های فوری، غذا های ایرانی و میان وعده خوشمزه ای را به شما میهمانان عزیز ارائه می کنند. سرسرهای که برای بزرگسالان است شیب و ارتفاع بیشتری دارد. آموزش شنا به برخی از کودکان با توجه به روحیات و خلق و خوی متفاوت آن ها در مقایسه با بزرگسالان حساستر است. در این پلاژ افرادی تحت عنوان غریق نجات که در کار خود بسیار ماهر و زبر دست هستند، در تمامی بخش ها مستقر هستند که فضای امن تری برای شما فراهم نمایند، به همین منظور بانوان می توانند فرزندان خود را نیز با خیالی راحت با خود به همراه ببرند و نیز پلاژ بانوان کیش با دارا بودن مساحتی غالب بر 20 هزار متر مربع در شمال شرقی جزیره کیش قرار گرفته و ساخت آن به شکلی است که از بیرون پلاژ هیچ گونه دیدی به داخل آن وجود ندارد بنابراین خیالتان راحت باشد.

آخرین مطالب