خرید چادر مسافرتی چقدر هزینه دارد؟

در مدل گنبدی بیشترین فضای ممکن در اختیار مصرف کننده قرار نمی گیرد. سپس با کشیدن قسمت مرکزی به بالا سازه آن شک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در مدل گنبدی بیشترین فضای ممکن در اختیار مصرف کننده قرار نمی گیرد. سپس با کشیدن قسمت مرکزی به بالا سازه آن شکل می گیرد. آن ها در هر سمت، یک ستون داشتند که گاهی نیز یک ستون اضافی این ستون ها را به هم متصل می کرد و سقف چادر را بالا نگه می داشت. چادر سفری عصایی به دلیل موارد استفاده آن، معمولا مقاومت مناسبی نیز در برابر آب یا دمای بالا دارد. در هر صورت این مدل ها در اندازه های تقریبا کوچکی تولید می شوند که قابل استفاده در کوهپایه های بادخیز کوهستانی می باشند. پکینیو یک شرکت چینی است که سال هاست در زمینه تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی به ویژه تولید چادرهای مسافرتی، کیسه خواب و کوله پشتی فعالیت می کند و یکی از تاثیرگذارترین چهره ها در این زمینه است. آموزش نصب چادر مسافرتی 6 نفره و 8 نفره و 10 نفره و نفره و چادر مسافرتی اتوماتیک, چادر های مسافرتی خاوران, انواع خانوادگی و کمپینگ ، بهترین مارک چادر مسافرتی با برند خوب و چادر سفری با سایبان و تک خوابه و دو خوابه یا به اصطلاح دو اتاقه با پارکینگ ، را از فروشگاه اینترنتی چادر مسافرتی تهران اینتکس بخواهید. این نوع چادر را می توانید در طبیعت نوردی و کمپینگ در کوهستان و جنگل استفاده کرده و شب را در راحتیِ کامل به صبح برسانید. ᠎C​on᠎te nt w᠎as cre ated  with the help  of G​SA Content Ge nerato r DEMO.

اگر کاربرد چادر را برای خود بهتر و دقیق تر تعریف کنید راحت تر می توانید ویژگی های مهمی که به آن ها نیاز دارید را برای خود فهرست کنید. در نهایت نیز پس از استفاده با آزاد کردن قلاب قسمت مرکزی سازه می توانید همچون چتر آن را به داخل فشار دهید تا کل سازه به صورت اتوماتیک بسته و جمع شود. در جمادیالثانی سال ۱۲۷۶، جیران، پس از مدتها بیماری و ابتلاء به سل درگذشت. در عین حال اگر خانواده ای در تعطیلات به سر می برند و هوای بیرون بارانی باشد، قطعا در چادر نمی توانند قدم بزنند و همین موضوع از جذابیت آن می کاهد. خانوادههای زیاد با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی برای سفر در این ایام برنامهریزی میکنند. صادق کیا مطابق با نظر ظهیرالدین مرعشی مازندران را بخشی از طبرستان میداند و به گفته وی طبرستان شامل دو ولایت مازندران و گرگان میشد و از دیناره جاری تا ملاط لنگرود بخشی از طبرستان بود و طبرستان به دو ولایت کوچکتر به نام مازندران و گرگان تقسیم میشد و از بیشه انجدان تا ملاط لنگرود بخشی از مازندران بود و از بیشه انجدان تا دیناره جاری بخشی از گرگان بود. ابتدایی ترین شکل این نوع محصولات این گونه است که هر کدام از ستون های عصایی منعطف آن را به شکل یک نیمدایره خم می کنید و در قسمت وسط این دو را به هم متصل می کنید. Th᠎is ᠎po᠎st was gen er at ed wi​th the  he᠎lp of GSA Con te​nt Generat​or​ Demov ersi on​!

این مدل در سایز ها و اندازه های متنوعی ساخته می شود و احتمالا پرمصرف ترین نوع چادر برای خانواده ها در سطح بین المللی محسوب می شود. چادر گنبدی با دو ستون شکلی مربعی به ما می دهد و همین نوع با سه ستون، یک شش ضلعی می سازد. این محصولات از به روز ترین مدل های موجود در زمینه وسایل کمپ و سفر به شمار می روند. با کمی دقت متوجه میشویم که چادر های مسافرتی امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم سفر گوشه ای از صندوق اتومبیل قرار گرفته و بنابراین اگر قصد خرید این وسیله را دارید به توصیه های ما توجه کنید تا چادری راحت و ایمن را برای سفرهای خود تهیه کنید و از راحتی داخل آن هنگام سفر با خانواده لذت ببرید. چادر اتوماتیک نسبتا وزن زیادی دارد و برای حمل و نقل با وسیله مناسب می باشد. از مرسوم ترین استفاده هایی که از این نوع چادر می شود، سفرهای خانوادگی به نقاطی است که حمل و نقل آن مشکل ساز نبوده و همچنین اُفت یا افزایش چشمگیر دمایی در کار نباشد. ساده ترین نوع چادر مسافرتی را فنری می گویند.

این نمونه ها دو ساختار فنری و عصایی را با هم ترکیب کرده اند و در واقع ستون های عصایی را با ساختاری شبیه به چتر و بدون نیاز به نصب و جمع آوری مجزا در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. این مدل ها نیاز به نصب و راه اندازی نداشته و تنها با بیرون کشیدن آن از کیف مخصوص، کل سازه به لطف استفاده از ستون های فنری در بدنه به صورت خودکار باز شده و بسته بندی آن نیز به همان سادگی و تنها با تا کردن چادر امکان پذیر است. مثلا از آن می توان در پارک ها و بوستان های حفاظت شده، ساحل دریا و جنگل های خوش آب و هوا استفاده کرد. چادری مناسب ماندن در جنگل است که کف ضدآب داشته باشد. این جنگل با قدمت ۴۰ میلیون سال یکی از ارزشمندترین جنگلهای جهان بهشمار میآید و از آن به عنوان موزه طبیعی یاد میشود. کیسه خواب: یک کیسه خواب با کیفیت به شما کمک می کند تا در طول شب راحت و گرم بخوابید. این نوع طراحی باعث می شود تا فشار وارده بر سازه این چادر تقسیم شود و همین امر آن را به با ثبات ترین چادر سفری در شرایط آب و هوایی طوفانی تبدیل می کند. ​This a rtic​le was g en er ated  by G SA  Con tent Generator DE MO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن