سوالات برای/درباره مبل شنی

باید بگوییم که مبل شنی همان صندلی های راحتی می باشند البته در اندازه های بزرگ تر که هیچ گونه چوبی در ساخت آن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

باید بگوییم که مبل شنی همان صندلی های راحتی می باشند البته در اندازه های بزرگ تر که هیچ گونه چوبی در ساخت آن ها بکار نرفته است و ماده اصلی تشکیل دهنده آن ها یونولیت های خرد شده مخصوص به همراه روکش های پارچه ای یا چرمی می باشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مبل شنی یک صندلی راحتی چرمی یا پارچهای است که دارای مدلهای طبی ۲ نفره و ۱ نفره میباشد، البته این مبلمان یونولیت دار در تولیدیهای ایرانی ساخته میشود و با توجه به قیمت ارزان آنها برای خانه و محلهای کار قابل استفاده هستند، طول عمر صندلی شنی اینتکس لند که یکی از تولیدکنندههای مبلهای راحتی در تهران است بسیار بالاست و میتوان رنگبندی و اندازههای آنها را با توجه به سلیقه و سفارش خود، بزرگ یا کوچک انتخاب و خرید کرد. نکات مهم برای خرید مبل شنی چیست؟ اگر تمام نکات گفته شده را هنگام خرید رعایت کنید قطعا خریدی باکیفیت و راضی کننده داشته و یک محصول عمری و مرغوب را در منزل یا محل کار خود خواهید داشت. امروزه این محصول جزو پرفروشترینها در حوزه مبلمان ریلکسی بوده و کمتر کسی از خرید آن پشیمان میشود.

جنس بدنه این مبلها نیز مانند بسیاری از مبلمان آسیب پذیر است و لازم است حتما مراقبت لازم جهت فرو نرفتن اجسام تیز در مبل و ضربههای محکم نخوردن به آن انجام شود. لازم به ذکر است که تمامی محصولات در صورت آماده بودن در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شوند اما در صورتی که محصول در کارگاه آماده نباشد و نیاز به تولید داشته باشد ، با توجه به رنگ ، نوع محصول و ابعادی که دارد بین 3 تا 8 روز کاری زمان نیاز است تا تولید آن انجام شده و سپس ارسال گردد. حتما به این نکته توجه کنید تا عمر و مقاومت مبل شنی شما طولانی بوده و نیاز به هزینه دوباره برای خرید مبل جدید نباشد. در ادامه به نکات مهمی که جهت خرید این مدل مبل لازم است و باید به آنها توجه شود را بیان میکنیم. البته باید اشاره کنیم که هپی چیر و بین بگ هم مدل های مختلفی از مبل های شنی به شمار می روند که با ساختارهای متفاوتی که دارند به زیباترین شکل ممکن دست شما را برای خرید و انتخاب باز گذاشته اند. در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید مبل شنی در اختیار شما بگذاریم تا به بهترین تصمیم گیری دست پیدا کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.  This c on tent was c​reated with t᠎he help ᠎of GSA Conte​nt Gener ator D᠎emov᠎ersi on᠎!

البته مدل های بسیار کم با تنوع کمی از مبل بین بگ و شنی تولید شده که این قابلیت ها را داشته از طرفی دیگر بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار به صورت ثابت کاربرد خواهند داشت. در حالت کلی و به طور میانگین نیز یک مبل شنی از حدود قیمت یک میلیون تومان شروع شده و ممکن است در مدل های سایز بزرگ و چند نفره این محصولات تا شش میلیون تومان هم قیمت مبل شنی را مشاهده کنید. به همین دلیل مبل های شنی بر خلاف سایر مبلمان ها پس از استفاده نیاز به شارژ مواد داخلی ندارند. معایب این مبل در برابر مزایایی که دارد واقعا ناچیز و انگشتشمار است اما به جهت اینکه بتوانید با خیالی راحت و فراغت خاطر این مبل را انتخاب و خریداری کنید معایب این مدل مبلمان را هم برای شما بیان میکنیم. یک نشیمنگاه راحت باقیمت مناسب است. اگر برای استراحت شخصی قصد خرید مبل شنی دارید نوع یک نفره و دایرهای آن بسیار مناسب است. در هنگام خرید مبل شنی بهتراست که به یک فروشگاه سنتی اکتفاء نکرده و به سایر فروشگاههای لوازم بادی سر بزنید و محصول مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

برای این کار نیز مشاورین ما در فروشگاه اینتکس ایران می توانند هر گونه سوال در خصوص این محصولات را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. این محصولات در انواع یک نفره، دو نفره، سه نفره، تختخواب شو، تختهای شنی نرم و راحت خانوادگی راهی بازار میشوند. ابعاد متنوع و شکلپذیری راحت از مزایای خرید این مدل مبل است. توجه کنید در صورت خرید آنلاین این محصول از سایتهای دارای نماد اعتماد الکترونیک سفارشتان را ثبت کنید تا علاوه بر ضمانت قیمت و کیفیت متریال بهکارگیری شده در ساخت و طراحی مبل شنی، پشتیبانی و مشاوره خرید نیز به شما داده و خیالتان را بابت امنیت خریدی که انجام میدهید راحت کنند. مبل شنی بزرگسال از مبل های شنی ساخته شده در ابعاد بسیار بزرگ است که اگر آن را با دیگر مبل های شنی مقایسه کنید ، مشاهده می کنید که این مبل شنی بسیار بزرگ تر بوده و می تواند بسیار راحت تر باشد . طراحی ارگونومیک و بستری راحت برای استراحت دارد.

Data w as g enerat​ed by G​SA Conte​nt G᠎ener​at or Dem​oversion​!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن