اگر بازوبند شنا خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟

تاج در پایان این بازیها پس از دارایی و شاهین در ردهٔ سوم ایستاد. در نهایت نیز تیم شعاع که نیمی از پیکرهٔ تاج

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تاج در پایان این بازیها پس از دارایی و شاهین در ردهٔ سوم ایستاد. در نهایت نیز تیم شعاع که نیمی از پیکرهٔ تاج را به خدمت گرفته بود جام قهرمانی را از آن خود کرد و تاج در ردهٔ چهارم ایستاد. تاج در این مسابقات نیز شاهین را با یک گل شکست داد و در نهایت قهرمان تهران شد. جباری که از فصل ۱۳۴۴ به تاج پیوسته بود همواره یکی از بازیکنان تأثیر گذار و درخشان تیم تاج بود و در دوران حضورش در تاج یک عنوان قهرمانی در آسیا، دو عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال ایران و سه عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال تهران کسب کرده بود. در این فصل تاج سه بار با تیم شاهین روبرو شد و رقابت این دو تیم همچنان در اوج بود. مسابقات قهرمانی باشگاههای تهران از دی ماه و در سه دستهٔ مقدماتی آغاز شده بود و برگزاری دور نهایی آن به فروردین ۱۳۴۰ کشیده شد. ᠎This has ​be᠎en gener at ed ᠎by GSA  C᠎on tent Gen erator Dem​ov ersion!

تاج به عنوان نمایندهٔ تهران در رشته فوتبال در جام قهرمانی ایران در شهر اصفهان حضور یافت و در فینال بازیها با پیروزی ۳−۰ برابر تیم تبریز در ورزشگاه باغ همایون قهرمان ایران شد. در نهایت فدراسیون فوتبال ایران برای تعیین سرنوشت قهرمان از فدراسیون بینالمللی فوتبال، فیفا استعلام کرد و فیفا رای به برگزاری دوباره فینال داد. سال ۱۳۳۴ شاهد بروز درگیری و تنش میان گردانندگان باشگاه تاج و مقامات فدراسیون فوتبال بود. پس از این ماجرا، فدراسیون حکم محرومیت ۶ بازیکن شاهین و لغو پروانه این باشگاه به مدت دو سال را صادر کرد. فصل ۱۳۳۱ نیز یک جام دیگر برای تاج به همراه داشت، جام قهرمانی باشگاههای تهران ۱۳۳۱ که از آن تاج شد تا تاج برای دومین سال پیاپی فصل را با یک جام به پایان برساند. جام حذفی تهران ۱۳۳۴ نیز در این سال نیمهکاره رها شد، اما پیش از ناتمام ماندن این مسابقات تاج از گردونه بازیها حذف شده بود.

از اسفند ۱۳۳۷ فصل ۳۸-۱۳۳۷ با برگزاری مسابقات جام حذفی تهران ۳۸-۱۳۳۷ آغاز شد. فصل ۱۳۵۰ به سرعت پس از پایان مسابقات لیگ منطقهای، مسابقات جام باشگاههای تهران ۵۰-۱۳۴۹ از بهمن ماه ۱۳۴۹ آغاز و بعد از برگزاری هفته نخست، ادامه بازیها به فروردین ۱۳۵۰ موکول شد. فصل ۱۳۵۴ با حضور در سومین دورهٔ لیگ تخت جمشید از ۱۰ اسفند ۱۳۵۳ به راه افتاد و تا آذر ۱۳۵۴ ادامه یافت. گنبد .. لواشک..ازاد راه… تاج در دور گروهی با حساب ۱−۴ مغلوب شاهین شد و شاهین مستقیماً به فینال راه یافت. بازگشت علی داناییفرد به نیمکت تاج نیز کارگشا نبود و تیم با شرایطی که وصف آن رفت در مسابقات قهرمانی تهران ۱۳۳۳ ۰−۳ مغلوب شاهین شد. در فصل ۱۳۳۷ مسابقات جام باشگاههای و حذفی تهران برگزار نشد و در تقویم بازیهای تیم تاج تنها چند بازی دوستانه به ثبت رسید. همچنین دو تیم تاج و شاهین با ترکیبی مشترک در یک بازی دوستانه برابر هومنت من لبنان به میدان رفتند. از ابتدای دهه ۱۳۴۰ دیدارهای دوستانه تاج با تیمهای خارجی افزایش چشمگیری داشت، در تصویر دیدار تاج و راپید وین در اردیبهشت ۱۳۴۳ که با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت. بالاتر از تیمهای پرسپولیس و هما قرار گرفت و جام تخت جمشید را از آن خود کرد.

This  post was written by G SA C​on te nt G ener ator Demover sion.

↑ «یادی از رضا عادلخانی اولین بازیکن ایرانی بازوبند شنا بزرگسال بایرن مونیخ». شهربانو بازی فکری و جدید معمایی جدید با بیش از نیم میلیون نصب روی دستگاه های موبایلی توانسته جایگاه ویژه ای در بین علاقه مندان به بازی های معمایی نزد بازیکنان ایرانی پیدا کند. در آبان ماه همان سال دیدار دوستانهٔ دیگری میان دو تیم برگزار شد که این بازی را تاج ۲−۱ برنده شد. این دیدار که در دی ماه ۱۳۴۱ برگزار شد، به دلیل اعتراض تیم شاهین نسبت به داور مسابقه نیمهکاره ماند. وسایل بادی جنس بدنهی حساستری نسبت به سایر محصولات دارند. 6- جنس بدنهی بازوبندهای شنا از کیفیت فوقالعاده بالایی برخوردار است و محصول در صورت استفادهی درست و رعایت برخی نکات میتواند تا مدتها مورد استفاده قرار بگیرد. بازوبندهای بادی اینتکس به کودک برای رفتن در استخر و آشنایی با آب اطمینان خاطر می دهد و هم برای بزرگترها رفع نگرانی از لغزش های کودک در آب را به همراه دارد. شنا کردن برای کودکان زمان هیجان انگیزی است و همچنین می تواند بسیار دلهره آور باشد، به خصوص اگر کودک از بودن در آب نگران و ترسیده باشد. Th is po st has ᠎be​en done by G᠎SA Content Generat or Demoversi​on.

آخرین مطالب