چگونه با کاناپه بادی بسیار بد برخورد کنیم

در واقع شما با خرید یک کاناپه راحتی، صاحب یک تخت نیز میشوید، پس این محصول میتواند یک گزینه اقتصادی به حساب بی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در واقع شما با خرید یک کاناپه راحتی، صاحب یک تخت نیز میشوید، پس این محصول میتواند یک گزینه اقتصادی به حساب بیاید و شما با خرید آن میتوانید تا حد زیادی در هزینههای خود صرفهجویی کنید. کاناپه بادی و مبل از یک خانواده محصولات بادی شرکت اینتکس، بست وی و جیلونگ هستند، کاناپه بادی معمولا قابلیت تخت خواب شدن دارد و دارای انواع متفاوتی است و نسبت به مبل بادی وزن بیشتری را تحمل می کند، معمولا جنس کاناپه های بادی تختخوابشوی اینتکس از نوع جیر می باشد و می توان جهت استراحت های کوتاه در طول شبانه روز در محل کار و یا منزل خود استفاده نمائید. هم از جهت هزینه به صرفه بوده هم از جهت اشغال کردن فضای منزل شما ، و به راحتی قابل جابه جایی و استفاده می باشد . از این جهت شاید برای برخی از افراد دردسر ساز باشد. از نظر ابعاد نیز بسیاری از مدل های تولید شده به شکل استاندارد ظرفیت های یک نفره و دو نفره را دارند اما برخی از کاناپه بادی 2 نفره نیز به دلیل داشتن ابعاد بزرگ مانند کاناپه بادی دو نفره اینتکس به راحتی تا سه نفر را در خود برای نشستن و یا دراز کشیدن جای می دهند.

دریچه های پیچی اصلی اینتکس که با انواع پمپ باد برقی و دستی قابلیت پر و خالی شدن را دارد . کاناپه بادی تختخواب شو یکی از پر استفاده ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی و طولانی مدت در منزل ، محل کار ، ویلا و مسافرت ها بوده که همیشه از سوی شرکت های تولید کننده مورد توجه خاص قرار گرفته است از همین رو همیشه تولید انواع کاناپه بادی ادامه دار بوده است. خود بدنه اصلی اصولا به صورت دو لایه ، سه لایه و چهار لایه ساخته شده و از روکش های طرح چرم ، شفاف ، جیر یا مخمل برای آنها استفاده می شود که در میان این روکش ها روکش مخمل یا جیر پر طرفدار ترین و بهترین نوع برای کاناپه بادی محسوب می شود زیرا که محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و از تعریق بالا به خوبی جلوگیری می کند. که اینجا مبل ها بادی و کاناپه های بادی تخت خواب شو و راحتی را به شما معرفی میکنیم .

This  data has be​en g enerated  with GSA Conte nt  Gen​erator D᠎em᠎oversion.

این برند به عنوان تولید کننده مبل بادی ارزان و با قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. محصولاتی که مانند سایز تولیدات شرکت های اینتکس، اینتایم، بست وی دارای بسته بندی مناسب و کم حجم و راحتی و حمل و جابجایی آنها در مسافرت ها امکان پذیر است. پس رنگ، سبک و نوع نشیمن مناسب با سلیقه و فضای خانه شما بسیار با اهمیت است. یکی از شاخصهای کاربردی بودن کاناپه زمانی است که شما موقع خواب به راحتی و بدون سنگینی آن را باز و بسته کنید و در صورت لزوم جابجا شود. از این محصول کاربردی می توان درون منزل، اتاق خواب و یا محل کار برای خوابیدن، استراحت کردن و یا تماشای تلویزیون و فیلم استفاده نمود. نکته قابل توجه دیگر این است که زمانی که بر روی مبل مینشینید پای شما باید روی زمین قرار بگیرد و ارتفاع نشیمنگاه تا زمین حداقل 50 سانتیمتر و زاویه پشتی شما با نشیمنگاه 100 درجه باشد تا به راحتی از ستون فقرات و کمر شما حمایت کند.

محلی خشک، صاف و بدون رطوبت قرار ندهید. لازم به ذکر است در قسمت دسته کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره INTEX مدل 66552 دو عدد جا لیوانی تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا بطری نوشیدنی و یا لیوان خود را بدون نیاز به میز همراه خود داشته باشید. یکی از مشکلاتی که در زندگیهای آپارتمانی امروزی ایجاد شده است، کمبود فضا در خانهها است. مواج بودن این محصول باعث می شود تا هنگامی که شما بر روی این کاناپه قرار میگیرید، فضایی بسیار کم بین بدن شما و سطح این کاناپه بادی ایجاد شده و با جریان یافتن هوا از این فضا از عرق کردن بدن شما جلوگیری می کند. همراه این کالا یک پمپ باد دستی مجزا نیز قرار داده شده تا به راحتی آن را در مدت زمان کمی راه اندازی نمایید. شرکت اینتکس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع مبلها و کاناپههای بادی شناخته میشود.  This ​data w as do ne ᠎with G SA C᠎onte nt G ener ator DE​MO​.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن