ستاره بودن در صنعت یک امر چادر بازی کودک است

این همه هیاهو و شور و هیجان زیاد و فلسفه طبیعی و اخلاقی و استعداد بی پایان و پیگیری راز نهایی رشد و تکامل وی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این همه هیاهو و شور و هیجان زیاد و فلسفه طبیعی و اخلاقی و استعداد بی پایان و پیگیری راز نهایی رشد و تکامل وی دغدغه هایی در ذهن من ایجاد کرده . در جهت بلوار نمایشگاه با امکاناتی همچون رودخانه، فرهنگسرا، کافی شاپ، رستوران و امکانات متعدد دیگر توجه مردم مشهد و گردشگران را جلب کرده است. شهربازی پارک ملت مشهد عامل دومی است که مردم به این پارک توجه نشان می دهند. این اپلیکیشن بطور رایگان در هر دو زبان دری و پشتو در سیستمهای عامل آیاواس (IOS) و اندروید در دسترس قرار دارد و ازآن میشود حتی در موبایلهای قدیمی و با تکنالوژی پایین تر کار گرفت. علاوه بر دقت و زحمت و حتی سرمایه گذاریهای هنگفت بیدریغ در فرایند رشد بدنی آنان بائیستی افکار نوین و اطلاعات بازتاب دهنده و ارایه کننده عصر و زمان و جهانیکه در آن مجبور به زنده گی کردن استیم به آنان ارزانی بداریم . کودک که نیستید. کمی به خود زحمت دهید. ما نتوانستیم خود را چنانکه شاید و باید با جو اخلاقی و رفتاری دمکراسی منطبق سازیم متاسفانه کشور های توسعه یافته امروزی ازین مسئله به عنوان یک ابراز برای بیشبرد اهداف خویش کار میگیرند و هنوز برای تیره تر و خرابتر ساختن اوضاع برای ما و نه برای خود ؛ بهره برداری مینمایند . This  data h᠎as ​be​en w ri᠎tten  by GSA C᠎ontent Ge nerato​r DEMO.

برای درست کردن در از تور استفاده کنید. ریسمانی است که از پشم میش با نقشهای مختلف بافته میشود و در پهنای ده الی پانزده سانتیمتری و درازای دو نیم متر بافته میشود و برای حمل مشک اب بر پشت از آن استفاده میشود. ابعاد این چادر بازی کودک اینتکس عبارت است از 124 سانتی متر به طول ، 109 سانتی متر به عرض و 122 سانتی متر به ارتفاع می باشد و با وزن بسیار کم که حمل و نقل آن را بسیار راحت میکند و شما می توانید آن را در هر نقطه ای از خانه ی خودتان راه اندازی کنید ، نصب و راه اندازی این چادر با پمپ باد امکان پذبر می باشد. او از همانجا ( فرق نمیکند خاندان ترکمن باشد یا تاجیک دور دست بدخشی یا چترالی و زیریستانی یا منطقه های مثل اینها در عربستان و افریقا و هرجا که عقل کار میکند) محکوم است پس از استخوان سخت کردن به مدرسه های دیوبندی و وهابی برود و حاصلش از دنیا تروریست شدن و انتحاری شدن گردد. در ابتدا این کودک نه ماه در رحم مادر سپری میکند و بعد ناچار نفس گیرد و دیدگان خویش را به روشنی جهان و آوازها و فریادها که برایش خیلی ترسناک است آماده گرداند.

همان گونه که تحول مرحل رشد ابتدایی نوزاد یک روند مغلق و پیچده بوده و ساخت و بافت فکری او با طبیعت و جامعه و سرانجام نوجوانی اش یعنی انتقال یافتنش از بازی ها و وابستگی به خانواده ؛ به اعتماد به نفس و بی نظمی و خودخواهی آوان بلوغ در امتداد است ؛ تبدیل شدن به انسانی که ارزش های مادی و معنوی خلق کند و کم از کم ارزش های موجود را تباه نسازد ؛ در عصر پر آشوب ما چیزی نیست که الله بختی ممکن گردد. در نخستین دوره رشد که تحت هدایت غریزه صیانت نفس و سرگرمی مبارزه با طبیعت است یکی از اساسی ترین و مهمترین مرحله تکاملی کودک در تحقق میباشد که درست و مناسب پیش رفتن سالهای اول زندگی پایه و اساس رشد سالم درسراسر زندگی اش خواهد بود. بنیاد بیات در شراکت با بنیاد مایندروی آسترالیا و در همکاری با مرکز مغزی و ذهنی پوهنتون سیدنی کار کرده است تا اطمینان حاصل کند که پیشرفته ترین علم اعصاب و شیوههای تربیت فرزندان با عنعنات افغانستان یکجا شده محیطی را ایجاد کند که به هر طفل کمک کند تا به قابلیت اعظمی شناختی و احساسیاش برسد. یکی از عمده ترین این فتور و قصور ـ بی پروایی های سنگدلانه و حتی حیوان منشانه در برابر کودکان مان میباشد که ثروت اصلی وطن ما و جهان بشری اند. Th​is c on​tent h​as  be en creat​ed with t​he ᠎he lp of GSA Con᠎tent Gene ra to᠎r DE MO !

آنها برای تطبیق اهداف بنیادین خویش با مدیریت عالی برای متلاشی کردن بنیاد وحدت و تفاهم مردمی و تیره گی افکار و اذهان عامه و منزوی کردن کشور از جهان به بهانه سرزمین تباه شده قرن سیزدهمی ، کشور قبیلوی که جز با سنت های قبیلوی اداره شده نمیتواند ؛ مردمان وحشی که با همه مظاهر مدنیت و تنور خصومت دارند ؛ در تلاش اند از مسئولیت بشری و اخلاقی و مدنی خود شانه خالی کنند. این کودک با هر روز بزرگ شدن در کنار دیده گان همه و با لبخند ها و الفاظ شیرین معصومانه و کودکانه خود ارتباط و افکار همه را به سوی خویش متمرکز میسازد. بعد از چندین سال در خانه ما کودکی به دنیا آمد با قدوم مبارک خود خوشی ها و مسرتهای زیادی را به ارمغان آورد. این محصول می تواند موقعیت دلخواهی را ایجاد کند که در نهایت محبوبیت زیادی نیز دارد. بخش زیادی از معلومات اساسی همچنان در شبکههای اجتماعی، اس ام اس، رادیو، تلویزیون و رسانههای چاپی و دیجیتلی در دسترس قرار میگیرد. این سنگ بزرگ و سنگ بزرگتری که زیر آن قرار دارد قرنهاست که به عنوان آسیاب این مردم (دهستان کفشکنان) مورد استفاده قرار میگرفتهاست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن