مشاوره رایگان در با ارزش عینک شنا

هر بار پس از شنا در استخر دچار التهاب در چشم می شوید که دلیل آن نفوذ آب و کلر در آن است. حتما هر بار پس از شن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

هر بار پس از شنا در استخر دچار التهاب در چشم می شوید که دلیل آن نفوذ آب و کلر در آن است. حتما هر بار پس از شنا در استخر دچار التهاب در چشم های تان (خون افتادگی در چشم) شده اید که ناشی از نفوذ آب و کلر موجود در آن است. خوب پس اگر مطمئن شده اید که به یکی از این محصولات نیاز دارید تا از چشمتان بیشتر مراقبت کنید، بهتر است با انواع عینک های مخصوص شنا هم آشنا شوید. همچنین برای مراقبت از عینک خود لازم است نکات ارائه شده را در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که برای رشته دایوینگ (شیرجه از سکوی شنا) نباید از عینک شنا استفاده کرد. هر کدام از محصولات و لوازم ورزشی که دارای کیفیت بالاتری باشند شرایط راحتی و آسایش بهتری را برای ورزشکار فراهم می کنند که این موضوع در مورد عینک شنا اصل هم صادق بوده و دارای بهترین سطح از کیفیت می باشد به این ترتیب استفاده کننده اطمینان دارد که عینک خریداری شده از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و تمام انتظاراتی را که از یک عینک شنای حرفه ای می رود به طور کامل برآورده خواهد کرد.

لنزهای رنگی توسط شناگران حرفه ای بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و تابش خیره کننده در محیط های پر نور را کمتر می کند و همچنین میزان فشار دید زیر آب را برای شناگر کاهش می دهند. لنز این عینک پلی کربناتی بوده و دید مناسبی را زیر آب برای شما ایجاد می کند. تنظیم بند عینک رو روی قسمت بالایی سر قرار دهید تا نیازی نباشد با فشار به لنز ها عینکتان را تنظیم کنید و در این صورت عینک را حین شنا از روی صورت برنمیدارید. از طرفی عینک های طبی نیز برای کسانی طراحی می شوند که چشم آن ها در حین شنا باید مسلح به عینک باشد. ممکن است این سوال برای شناگران مطرح شود که عینک شنا چی بخرم؟ عینک های حرفه ای مسابقه ای را معمولا در هنگام مسابقات و به دلیل سفت بودن بند تعبیه شده در عین ، توسط شناگران حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند که معمولاً به دلیل عدم نفوذ آب در آن، مدام مورد استفاده قرار نمی گیرد. از همین رو آثار و لکه آن روی صورت شما باقی نمی ماند. در صورتیکه شما نیز متقاضی خرید عینک شنا هستید می توانید از طریق این وب سایت فروشگاهی لوازم ورزشی اقدام نموده و به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه محصول مورد نظر خود را در کیفیت بسیار عالی و دوام طولانی خریداری نمایید. This con tent was cre​at ed by GSA C onte᠎nt Generat or  Dem over sion .

فروشگاه ورزشی اونلی اسپرت علاوه بر برندهای مختلف عینک شما مانند: عینک شنای زاگز، عینک شنای اریا و عینک شنای عرضه کننده انواع محصولات و کالاهای ورزشی می باشد، دسته بندی های گوناگون ورزش های مختلف مانند: بدمینتون، فوتبال، شنا و لوازم تنیس، پینگ پنگ و پوشاک ورزشی لذا تمام کاربران گرامی که قصد خرید انواع ملزومات ورزشی مانند: خرید تیشرت بدمینتون، خرید راکت بدمینتون، خرید کفش بدمینتون، خرید لباس و کیت فوتبال، خرید گوی پردار و … تمرینات آبی زیادی وجود دارد که می توانید برای از بین بردن وزن اضافی و ساختن عضلات قوی و سالم انجام دهید ، از ورزش هایی برای تقویت پاها و بازوها گرفته تا تمریناتی که شانه ها و شکم های شما را هدف قرار می دهد.قبل از اینکه با برنامه تمرینی سرگرم کننده خود شروع کنید ، باید خود را به چند مورد ضروری برای شنا مجهز کنید ، لباس شنا زنانه و عینک شنای با کیفیت یکی از مهمترین لوازم برای شنا هستند. اونلی اسپرت عرضه کننده مستقیم و نمایندگی زاگز در منیریه تهران می باشد. ضمانت بازگشت وجه و کالا و ارسال سریع از خدمات وب سایت اونلی اسپرت می باشد.

عینک شنا اسپیدو مدل MC 1800 B1 یک محصول باکیفیت طراحی شده برای کودکان، بانوان و آقایان می باشد. با دید بهتری که عینک برای شناگر ایجاد میکند، فرد ضمن لذت بهتری که از ورزش و تفریح خود می برد، عملکرد و بازده بیشتری درون آب خواهد داشت و میتواند مدت زمان طولانی تری به شنا بپردازد (چه شناگران حرفهای، چه شناگران آماتور و تفریحی). عینکهای تفریحی همانطور که از نامشان پیداست، مناسب افرادی است که برای تفریح به استخر میروند و شناگر حرفهای محسوب نمیشوند. استفاده از عینک شنا باعث بهبود عملکرد شناگر میشود. برندهای عینک طبی ویژه شنا در طرحها و رنگهای گوناگون در بازار موجود هستند که از آن میان میتوان به موارد ذیل اشاره کرد. عینک بدون بند شامل دو لنز و چسبهای پزشکی است و باید بدانید که استفاده از آن بسیار سخت است و نمیتوان بهراحتی آن را نصب کرد یا برداشت. با استفاده از این مدل عینک میتوان دید بهتری در زیر آب داشت و در نتیجه لذت بیشتری از شنا کردن احساس کرد. همچنین نگهداری از عینک درون کیسه یا جعبه ی مخصوص، نه تنها عینکتان را تمیز نگاه خواهد داشت، بلکه خراش هم نخواهد دید. سعی کنید در طول این مدت، بند عینک را زیر کاسه ی عینک نگاه دارید تا آب و کف به درون آنها و روی لنز نچکد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن