فروش انواع الماس تراشکاری و هلدر و تیغچه ، دوزه ، حدیده و

توجه داشته باشیدکه فرم براده شکن ربطی به سوراخ داخلی ندارد. اینسرت چهار طرفه دارای دو زاویه حاد برای برش و حذف

توسط ABESTANEWS در 16 آبان 1401
توجه داشته باشیدکه فرم براده شکن ربطی به سوراخ داخلی ندارد. اینسرت چهار طرفه دارای دو زاویه حاد برای برش و حذف مواد می باشد. همین نوع اینسرتها اصلی ۵ ضلع هم اندازه و زاویه موازی میباشد. با خرید کردن خدمت وی آی پی، آگهی شما در همین کاغذ به صورت وی آی پی فعال شده و بالای اطلاع رسانی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، منجر نمایش عمده و خوبتر آگهی شما شده و باعث به افزایش کلیک و مشاهده اطلاع رسانی می شود. وی آی پی فرصتی میباشد تا شما بتوانید اهمیت کمترین هزینه اطلاع رسانی خویش را بالانشین نمایید . دسته‌بندی نشده مثلا 01 نشانگر ضخامتی برابر اساسی 1.59 میلی متر، T1 نشانگر ضخامت 1.98 میلی متر و 03 نشانگر ضخامت 3.18 میلی متر است. به جهت الماس تراشکاری می اقتدار به الماس های DNMG یا این که CNMG اشاره کرد. نامگذاری الماس های تراشکاری مطابق حساس استاندارد دربین المللی ۱۸۳۲.۲ISO انجام می شود و همگی سازندگان لازم هست همین استاندارد را در نامگذاری محصولاتشان رعایت کنند.

به الماس تراشکاری اینسرت (Insert)  یا تیغچه تراشکاری هم گفته می‌شود.

انتخاب ابزار مناسب دارای اعتنا به ویژگی های قطعه و ویژگی های برش سبب می شود ارتفاع قدمت ابزار ارتقاء پیدا کند. عملیات تراشکاری و برش کاری ظریف و کلیدی هست و حتمی می باشد از ابزارهایی به کارگیری شود که همین عملیات را دقیق انجام دهند. البته حساس ترین علتی که در عمر ابزارهای برش تاثیر مثبت دارد، کالا خود ابزار می باشد و قطعا الماس تراشکاری سخت ترین ماده ای می باشد که در عالم شناخته شده می باشد و دشواری متوسط آن 5 برابر فعالیت بایدهای سمانته می باشد.. تلرانس تیغچه تراشکاری (تلرانس الماس تراشکاری ) بسته به سایز الماس تراشکاری مختلف می باشد مانند تلرانس تیغچه تراشکاری در ارتفاع و ارتفاع و غیره .. از U برای اندک اعتنا ترین تا A به جهت ظریف ترین تلرانس می باشد. مشخصه و ویژگی هر الماس تراشکاری از یکسری بخش که اشاره به قسمت های مختلف بر روی الماس می نماید، که در جدول الماس های تراشکاری نمایان میشود.
  • دریافت ارزش مطالعات بهره برداريپايگاه ملي دیتا هاي علم ها زمين اطلاعات مواد معدني.
  • اين مقداري كليدي براي تعيين كيفيت سطح قطعه كار و اطمينان از شكل‌گيري براده است.
  • روش كه از طريق آن حاشیه موفق به قطعه كار نزديك مي‌شود، توسط زاويه ورود تعريف مي‌شود.
هر یک‌سری در شروع عمل کمپانی او کا ای تنها بعضی از دسته های نایاب و لبریز مصرف را مورد ساخت قرار دیتا بودند. البته امروزه تمامی اینسرت های تراشکاری را تولید و پخش می نمایند. در ادامه ما برخی از اشکال پر مصرف به گزارش این سایت را معرفی خوا‌هیم نمود.

الماس CCMT 09T308-MM

از بارزترین شاخصه ها به جهت گزینش اینسرت تراشکاری گونه و مشخصه اینسرت تراشکاری است که شامل تراشه، دوطرفه یا یک طرفه بودن و … می باشد. همانطور که از نام این الماس مشخص هست برای تراشکاری بر روی مواد استیلی به کارگیری می منبع شود . مقاومت زیاد در برابر سایش اما همچنین واکنش شیمیایی زیادی به آهن داراست که سبب ساز به نامناسب بودن به جهت ماشین‌کاری استیل می‌شود. ماشین‌کاری در جایی که مواد ساینده اصلی پوشش‌های مختلف استعمال می‌شود، کاربرد دارد.

برخی محصولات

در واقع رخ هندسی اینسرت‌ها اثر گذاری مضاعف متعددی در کاربرد و استحکام آنان دارند. گونه های متفاوت همین قابلیت را مهیا میکنند تا بتوان به قسمت‌های متفاوت یک قطعه دسترسی پیدا کرد. به جهت نمونه در برخی قسمت‌ها که فضای به اندازه جهت به کار گیری از الماس‌های مربعی شکل مانند CNMG وجود نداشته باشد، از الماس‌های لوزی صورت نظیر VNMG استعمال می‌شود. دکان پارس تولز نمایندگی رسمی محصولات ford tool چین میباشد. مته های ۵٪ کوبالت واقعی(تائیدیه از علوم کاربردی رازی) ford به همپا همه سایزها (اعشاری) نیز به رخ سهمی و نیز به رخ تکی عرضه میگردد. ششمی خصوصیت یعنی ضخامت الماس تراشکاری به رخ عدد یا عدد یار اساسی حروف بیان می شود.

الماس تراشکاری CNMG 120408-MHM vollcut

اینسرت‌های تراشکاری حیاتی اشکال مختلفی میباشند که متناسب اساسی جور برشی که قرار میباشد ساخت کنند، گزینش می‌شوند. اهمیت وجود آنکه ابزارهای الماسی معمولاً در خودرو کاری چدن مهم درصد کربن بالا ارتفاع عمر زیادی دارند البته به طور کلی ماشین‌کاری آلیاژهای آهنی و چدن توسط ابزارهای الماس پیشنهاد نمی‌شوند. سرویس ها طول تراش cnc , سری تراشی ، سوئیس تایپ (سری تراشی cnc )قطعه سازی ، ساخت اشکال پین با تراش 5 محور و هفت محور ( سوئیس تایپ) با دقت فراوان بالا ، تولید پین های کانکتور ( نری و مادگی ) قطعات طبی ، خودرویی ،... خدمات تراش CNC در تهرانانجینیک ، یک مجموعه مهندسی می باشد که در راستا خدمات تراش دارای دستگاه‌‌های cnc اصلی محور c , y کار دارد. به جهت عاقبت خوبتر می توانید قبل از استعمال از الماس برش قبل از خط انداختن پاره ای روغن برش را اساسی استعمال از خط کش بر روی شیشه بریزید بعد بعد از آن از برش هم کناره های تیز شیشه را به جهت جلوگیری از زخم زدن اهمیت سنباده صاف کنید.

تامین تجهیزات صنعتی صنایع فلزی

آموزشی ویبولیتین یک شرکت سهامی مشغول در تحقیق، توسعه، ایجاد و فروش تجهیزات خرد کردن، تجهیزات شن و ماسه، تجهیزات پردازش مواد معدنی، تجهیزات خشک کردن، و غیره. ابزار جهان استیل نمایندگی فروش محصولات اینسرت تراشکاری در کشور‌ایران می باشد . فرز انگشتی یک ابزار برش می باشد که بیشترین کاربرد ان در فرزکاری صنعتی می باشد. می توانید در هر گوشه و کنار و فضایی به سهولت از آن به کار گیری نمایید. بنابراین، توصیه می‌گردد قطعا قبل از خرید اینسرت تراشکاری مورد حیث خود، کاتالوگ الماس تراشکاری شرکت‌های متفاوت را مطالعه کرده تا در تعیین خود مبتلا خلل نشوید و به فلز مورد تراش خود آسیب نرسانید. جهت به دست آوردن داده ها در مورد فروش، قیمت،انواع و… اینسرت تراشکاری یا الماس تراشکاری قسمت توضیحات همین کالا را مطالعه فرمایید. اعتنا داشته باشید که فرم براده‌شکن ربطی به شکاف داخلی ندارد. مدل و مشخصه اینسرت تراشکاری اعم از تراشه، دو طرفه یا این که یک طرفه بودن و… یک عدد از شاخص‌های تعیین الماس تراشکاری مناسب است. الماس تراشکاری تنوع بسیار بالایی در رخ و ترازو و برند دارد. ارزش سنگ شکن ضربه تلفن همراه ، تأمین کننده کارخانه پردازش بوکسیت. برای دیدن نوع های عمده الماس تراشکاری و همینطور خرید الماس تراشکاری به مدل بندی مربوط به مراجعه کنید. برای خرید اینسرت یا این که الماس تراشکاری و اطلاع از ارزش کلیدی مسئولین فروش ما تماس بگیرید. بدیهی می باشد که ما از به کارگیری از الماس به تیتر جواهرات اطلاع داریم ، البته تعداد الماسهایی که به عنوان ابزار برش به کارگیری می شوند بیشتر از جواهرات است.

تیغچه تراشکاری به گونه های متفاوتی تقسیم میگردد که متداول‌ترین آنها عبارتند از:

در همین محتوا علاوه بر معرفی گریدهای مختلف اینسرت ها، به توضیح کاربرد و معرفی انواع آن ها هم خواهیم پرداخت. الماس zcc یکی از از برند های برتر در همین رسته تخصصی است. اما zcc به جز الماس تراشکاری هلدر ، کف تراش ، مته و برقو نیز ایجاد می کند. البته در جمع الماس zcc سبب دارای شهرت شدن همین گروه شده است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن