تقلب مظنون فرار معاون خود در جوراب, ریختن لباس های دیگر به آنها زد

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 6:08 PM EDT May 14, 2020هنگامی که خود را در گریز اتومبیل درگذشت قبل از آن می

توسط ABESTANEWS در 27 فروردین 1399

هنگامی که خود را در گریز اتومبیل درگذشت قبل از آن می تواند آنها را دور دو مرد مشکوک در روز جمعه از تلاش برای به پول نقد به سرقت رفته بررسی در شرق برمرتون بانک فرار کرد در جوراب خود را ظاهرا دور خود را به لباس های دیگر به آنها زد.

یک Kitsap County sheriff معاون نامیده می شود در حدود 11:12 صبح به بانک مرکزی امریکا در 1600 NE Riddell جاده صحبت کرد برای یکی از این مردان بود که در بانک. اما در حالی که معاون بود صحبت کردن به یک گوی مظنون بیرون دوید. در طول فرار او زدم بیش از یک مرد مسن و شروع به پریدن کرد به یک BMW در حالی که فریاد "برو برو" با توجه به گزارش پلیس.

BMW حمایت به خیابان اما پس از آن درگذشت. پس از تلاش برای راه اندازی مجدد ماشین — با معاون در درب راننده و سپس تحت فشار قرار دادند گذشته معاون و فرار "پوشیدن جوراب سفید," معاون نوشت.

مسافر مرد که در داخل بانک نیز فرار با پای پیاده "نیز در جوراب" معاون نوشت.

معاونان و برمرتون افسران پلیس جستجو منطقه با ردیابی سگ اما آیا قرار نیست مظنون هر چند محققان معتقدند که شناسایی این مرد که رفته بود داخل بانک.

در طول جستجو در این ردیابی سگ واقع یک جفت از "لاغر ژان سبک, شلوار," شبیه به آنهایی که یکی از متهمان پوشیده بود. یک گروهبان کشف مقالات دیگر از لباس.

"این به نظر می رسد (دو) مظنون که فرار شدند ریختن لباس ها به عنوان آنها زد" معاون نوشت.

یک زن بود که در سمت چپ اولی — که ممکن است به سرقت رفته بود بازداشت و برای در اختیار داشتن مت.

مردی که زدم بيماران توسط پزشکان و گفت: او خوب بود فقط کمی درد و چپ با همسر خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن