پورت اورچارد را به سهولت برخی از محدودیت ها در پارک با استفاده از

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 4:42 PM EDT Apr 23, 2020پورت اورچارد -- شهرستان پورت اورچارد روز جمعه را به سه

توسط ABESTANEWS در 5 اردیبهشت 1399

پورت اورچارد -- شهرستان پورت اورچارد روز جمعه را به سهولت برخی از محدودیت در استفاده از آن پارک که بسته شده اند پس مارس 19 برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

پارکینگ و دستشویی بسته باقی خواهد ماند اما مردم در حال حاضر رایگان برای استفاده از این پارک برای پیاده روی و دوچرخه سواری مناسب اجتماعی فاصله شهردار راب Putaansuu پنج شنبه اعلام کرد.

"محله خود را پارک, اگر شما می توانید راه رفتن و یا سوار دوچرخه خود را به آن, شما خوش آمدید برای استفاده از آن" Putaansuu گفت. "پارک های ما هستند یک قطعه مهم از جامعه و من فکر می کنم آن را درست انجام دهد."

همین حالا شروع به برنامه ریزی برای پیک نیک و یا playdates اما. شهر پارک ها خواهد بود نه یک مقصد برای تجمع تا زمانی که رژیم صهیونیستی. جی Inslee اقامت-صفحه اصلی بخشنامه برداشته است انتشار اخبار از شهرستان توصیه می کند.

"ما پارک محلی ارائه یک محیط به نفع سلامت جسمی و روانی است که اولویت در این دوران دشوار مربوط به Covid-19," Putaansuu گفت. "اجتماعی فاصله است که هنوز هم مهم, بنابراین ما از همه شهروندان ما به در نظر گرفتن سلامت و رفاه هر کس به عنوان آنها را از نو خلق کردن در خارج از منزل."

Putaansuu گفت: تجدید نظر در مقررات "سازگار با اکثر حوزه های قضایی دیگر در شهرستان Kitsap."

باین بریدج ایسلند و Kitsap County تا به حال سیاست ها مانند آنچه در پورت اورچارد را به تصویب برسانند. پولسبو پارک مانده اند باز با نشانه های یادآوری به مردم برای حفظ اجتماعی فاصله.

برمرتون پارک باقی می ماند کاملا بسته شده اند پس از مدت کوتاهی پس از مدارس بسته شد توسط دولت در اواسط ماه مارس. شهردار گرگ ویلر گفت که او در نظر گرفته شده کاهش محدودیت اما او مصمم بود آن را امن نیست با توجه به برمرتون است پرجمعیت شهری که سیستم پارک در خدمت حدود 80,000 مردم در داخل و در نزدیکی محدوده شهرستان.

Coronavirus: چگونه Kitsap County شد PPE-تولید نیروگاه

در Kitsap County, 141 نفر تست مثبت برای COVID-19 و دو نفر فوت کرده اند با توجه به داده های اخیر از Kitsap بهداشت عمومی منطقه است. برمرتون حساب 28 درصد از موارد در این شهرستان است. تعداد کل موارد ایالت می ایستد در 12,494 با 692 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت ، در سراسر جهان این ویروس بیمار بیش از 2.6 میلیون نفر و کشته شدن حداقل 180,000 از ژانویه تاکنون است.

ویلر گفت: این شهرستان تا به حال مشکل اجرای آن زودتر بسته شدن نسبی که مردم هنوز هم مجاز به پیاده روی مسیرهای پیاده روی و زمینه های. وجود دارد انتخاب کنید تا بازی های بسکتبال و دیگر تجمعات نه در خط با اقامت-صفحه اصلی سفارش.

"ما درک می کنیم نا امیدی است که مردم با داشتن" گفت: پارک کارگردان Jeff Elevado. "ما احساس می کنیم این است که بهترین گزینه برای مراقبت از جامعه از نظر اجتماعی فاصله.

ویلر گفت: این شهر را در ارتباط باشید برای به روز رسانی بخشنامه از دفتر فرماندار, اما تصمیم به بازگشایی بستگی بهداشت عمومی داده ها و در دسترس بودن گسترده آزمایش برای مهار شیوع بیماری های جدید. حداقل در کوتاه مدت شهرستان ساکنان باید انتظار پارک ها بسته باقی می ماند, او گفت:.

"ما قصد داریم به نگه داشتن خط" ویلر گفت. "این فوق العاده است بپرسید. من درخواست آنها را به قربانی کردن برای خوب بیشتر است."

Kitsap County کمیسر راب گلدر گفت: اجرای پارکینگ تعطیلی در حالی که اجازه می دهد دنباله استفاده شده است یک مسئله در Kitsap County پارک سیستم که در آن پارک ها بیشتر و سخت تر برای دریافت به جز ماشین.

"این یک چالش" گلدر گفت. "این قطعا یک راه حل کامل."

پولسبو پارک باقی مانده اند باز در طول اقامت-صفحه اصلی سفارش در توصیه شهردار بکی اریکسون گفت: پارک مدیر مری McCluskey. که شامل پارکینگ بازی سازه و حتی زمین تنیس.

"او (اریکسون) احساس ما پارک ها مهم هستند و او احساس می کند که ساکنان خواهد قوانین احترام" McCluskey گفت.

تا آنجا که ثابت شده با توجه به پارک های هیات نظارت بر سایت های. ساکنان و دیگر پارک های کاربران وفادار بوده است در رعایت نشانه یادآوری آنها را به استفاده از اجتماعی فاصله, McCluskey گفت.

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن