Chiefstick شب زنده داری برنامه ریزی شده در سالگرد تیراندازی توسط پولسبو افسر پلیس

Chris Henry Kitsap Sunمنتشر شده 5:02 PM EDT Jul 2, 2020SUQUAMISH — Stonechild Chiefstick, Stoney عاشق آتش بازی

توسط ABESTANEWS در 13 تیر 1399

SUQUAMISH — Stonechild Chiefstick, Stoney عاشق آتش بازی.

Trishandra وانت به یاد آوردن بچه ها با Stoney هر سال به ردموند سوم ژوئیه نمایش آتش بازی. کودکان مسن تر هستند در حال حاضر. سال گذشته سنگی رفت و به تنهایی به نمایش در موریل Iverson ویلیامز اسکله پارک.

"من فکر می کنم که چرا او سرگردان در اطراف" گفت: وانت. "من فکر می کنم او فقط به دنبال کسی به قطع ،

پولسبو افسران پلیس از تماس با Chiefstick پس از دریافت گزارش های او شده بود اقدام عجیب و به شیوه ای که دیگران در پارک به عنوان تهدید آمیز با توجه به بررسی اسناد و مدارک. بعد او گزارش را تهدید کسی که با یک پیچ گوشتی. در طی یک درگیری بیش از اتهام تهدید که تشدید به یک درگیری افسر کریگ کلر شات Chiefstick که قبل از او می تواند پرواز به یک سیاتل مرکز تروما.

آتش بازی نشان می دهد اقدام هر چند این منطقه در نزدیکی تیراندازی ضبط شد ،

Chiefstick, 39, عضو Chippewa کری قبیله شمالی مونتانا با اعضای خانواده در Suquamish قبیله. عصر روز جمعه یک سال از شب او کشته شد Chiefstick خانواده و دوستان و حامیان تشکیل خواهد شد یادبود کاروان از Suquamish به موریل Iverson ویلیامز اسکله پارک به یاد او و به خواست "عدالت برای Stoney."

Chiefstick یادبود می آید در میان یک تغییر جهانی در حمایت عمومی برای عدالت نژادی برانگیخته توسط مارس 25 مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است. فلوید در حال مرگ عبارت "من نمی توانم نفس بکشم" را تبدیل به یک فریاد حمایت طلبی برای مردم رنگ و متحدان خود در مبارزه در برابر اجرای قانون با استفاده از نیروی بیش از حد.

وانت مادر چهار از Chiefstick شش کودکان گفت: مرگ یک مورد کلاسیک از دهها.

"سنگی چیزی را انجام دهید اما در حال زنده بودن قهوه ای و لباس پوشیدن و راه او لباس پوشیدن," او گفت: با توجه Chiefstick مورد علاقه یک "سبک شهری" و شخصیتی به تن خود توپ کلاه یک وری. "اگر آن را برای تعصب و نژادپرستی سنگی زنده خواهد بود فرزندانم می خواهم که یک پدر و دختر من را کسی به راه رفتن پایین راهرو."

کلر پاک شد از اتهامات جنایی توسط Kitsap County دادستان چاد Enright پس از بررسی توسط Kitsap بحرانی Incident Response Team, چند آژانس تیم با نمایندگانی از سازمان های اجرای قانون در سراسر شهرستان.

پولسبو اداره پلیس بود و نه بخشی از KCIRT بررسی است اما انجام آن داخلی خود بررسی و از اینکه کلر عمل نادرست و اینکه آیا اقدام انضباطی موجه است. کلر باقی مانده در مرخصی اداری.

وایکینگ متحرک شرکت در حال برنامه ریزی برای سالانه سوم of July fireworks برای رفتن در این سال با وجود درخواست از Chiefstick خانواده آن را به حرکت به یکی دیگر از روز. این مراسم لغو شد به دلیل COVID-19.

او تا به حال یک قلب بزرگ'

وانت امید Chiefstick یاد می شود به عنوان یک سرگرم کننده دوست "مردم فرد است."

"او تا به حال یک قلب بزرگ" او گفت:. "او دوست داشت همه بچه ها. او کسی است که بازی با بچه ها و این بدان معنی است که هر بچه در اطراف خانواده و یا نه."

Chiefstick متولد شد Nov. 29, 1979 در سیاتل زندگی می کردند و در Beacon Hill منطقه تا زمانی که او 16 ساله بود زمانی که او به برمرتون با مادرش, دایان, چارلی, ناپدری, Vince Hibbets (که فوت در سال 2003) سه خواهر و یک برادر.

Chiefstick بزرگ خانواده که شامل اعضای Chippewa کری قبیله صخره ای پسر هند رزرو (گاهی اوقات به عنوان راکی پسر رزرو). او سعی کرد به عقب بر گردیم به بازدید خود مونتانا خانواده به عنوان اغلب به عنوان ممکن است وانت گفت.

Chiefstick را اولین و آخرین نام تاریخی به قبیله و مراجعه به رهبران قبیله ای.

"رزرو به نام منحصر به فرد می توان به تاریخی ما Chippewa, رهبر, که نام واقعی انجام معنای" سنگ کودک,' بود اما mistranslated و در نتیجه نام "راکی پسر' همچنان ادامه دارد" با توجه به Chippewa کری فرهنگی حفظ منابع بخش.

Chiefstick مشغول به کار به عنوان یک landscaper و در ساخت و ساز.

"او می دانست که چگونه به نگه داشتن چیزهای زنده" وانت گفت. "او خوب بود با کار در خارج با دست خود او قوی بود."

آشنایی با پروفایل

Chiefstick بود هیچ غریبه ای به تبعیض وانت گفت: نمونه های از سالهای نوجوانی خود را مانند زمانی که افسران و یک سگ او را تعقیب می کردند و یک گروه از دوستان که حلق آویز کردن در یک سیاتل پارک.

این پروفایل در ادامه با پیچ و تاب های جدید در predominently سفید Kitsap County, او گفت:.

"پلیس همیشه با خراب Stoney چرا که او لباس پوشیدن و در یک سبک شهری," وانت گفت. "در North Kitsap رفتار آنها با او مانند او را به نوعی از عضو باند یا فروشنده مواد مخدر و او هیچ یک از کسانی که همه چیز."

وانت اذعان Chiefstick تلاش کرد با سوء مصرف مواد که او گفته بود triggerd توسط برادر کوچکترش به شدت مجروح شده و در یک خانه آتش است.

وانت گفت: افرادی که می دانستند Chiefstick شگفت زده شدند که آزمایش خون بعد از تیراندازی نشان داد هر دو الکل و مت در سیستم خود را.

"سنگی بود که یک فرد شما می خواهم با یک آبجو در دست خود و یا علف هرز. که (مت) بسیار شگفت انگیز و بسیار, جدید," او گفت:.

سه روز قبل از مرگ Chiefstick گفت: وانت که خانواده را به Kitsap County زمانی که او یک نوجوان رانده شده بودند در بخشی خود را از ترس که او را مجروح و یا کشته شده توسط پلیس.

Chiefstick بود عادت با احتیاط در اطراف اجرای قانون و بیرون رفتن از راه خود را برای جلوگیری از رویارویی با توجه به وانت. به او و دیگر اعضای خانواده وقایع شب درگذشت او فقط نمی اضافه کنید.

"کسی که می دانستند سنگی می دانست که او که قرار بود به جلو و هیچ پیچ گوشتی در هیچ پلیس," او گفت:.

آنچه شاهدان دیدم

پس از انتشار KCIRT را بررسی Enright درخواست های اضافی و تحقیقات و از جمله شواهد نژادی یا شخصی در کلر بخشی — none داشت و در این شهر جان خود سیستم را به اطمینان حاصل شود همه فیلم بود که اختصاص, که در آن بود. کلر بدن دوربین سقوط ثانیه قبل از عکسبرداری است.

Enright, پس تصمیم خود را در ماه آوریل که Chiefstick مرگ نیست حکم اتهامات جنایی برای کلر توضیح داد: به یک خبرنگار در Kitsap Sun که او وزن های شاهدان عینی از تیراندازی از 21 نفر در پارک, در علاوه بر این به شواهد فیزیکی از صحنه است.

اگر چه مردم حساب از رویدادهای متفاوت بر اساس دیدگاه Enright گفت: تجمعی اطلاعات در Chiefstick رفتار پشتیبانی کلر بیانیه آمده است که او اقدام در دفاع از خود و برای محافظت از تماشاگران.

"برخی از توصیف آن به عنوان lunging برخی از توصیف سلاح سرد حرکات" Enright گفت. "این منصفانه است که می گویند اکثر شاهدان توصیف او برگزاری (پیچ گوشتی) در صورت تهدید."

Enright نیز در نظر گرفته شواهدی وجود دارد که Chiefstick شد در محدوده نزدیک از کلر زمانی که او به ضرب گلوله کشته شد.

یک شاهد ارسال شده در اجتماعی رسانه ها او را نمی بینم Chiefstick رفتار نامنظم برگزاری یک سلاح و یا مبارزه با کلر قبل از اینکه شات. بعد او گفت: یک محقق او در پارک هنگامی که تیراندازی رخ داده است اما شاهد تیراندازی واقعی.

خواستار بررسی مستقل

Enright در ماه ژوئن گفت: او از ایجاد یک واحد در دادستانی کل تصمیم گیری در شارژ افسران پلیس به جای سیستم فعلی که در Kitsap شامل اجرای قانون محلی مورد بررسی و دفتر دادستان محلی به اتهام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به پرونده اتهامات عنوان شده علیه.

در ماه ژانویه یک بخشی از رای دهندگان-تصویب طرح 940 اثر در زمان است که نیاز به "کاملا مستقل" تحقیقات زمانی که اجرای قانون با استفاده از نیروی که منجر به مرگ یا آسیب جدی است.

دادستان کل باب فرگوسن اعلام کرد در اواخر ماه ژوئن دفتر خود را بررسی 30 مورد است که در آن مردم پس از تماس با پلیس از جمله یکی در Kitsap و یکی در Mason County است. Chiefstick را مورد بود که در میان کسانی که برای نقد و بررسی.

Chiefstick خانواده و حامیان به نام برای بررسی مستقل در مورد این ادعا تحقیقات تا کنون بوده است مغرضانه به نفع کلر.

"آخرین کلمات او بودند 'خنک کردن!.' این است که مهاجم؟" وانت گفت: با استناد به صوتی از این حادثه پس از کلر به او گفت برای گرفتن دست خود را از جیب خود. "چگونه عبارت 'خودت' را هر انسان ترس برای زندگی خود را؟"

'چگونه می توانیم بهتر انجام دهید؟'

کلر بازگشت به کار در ماه آوریل پس از پاک از اتهامات عنوان شده علیه. اما پولسبو رئیس پلیس دن Schoonmaker قرار داده و او را در مرخصی اداری در ژوئن 2 در انتظار نتایج تحقیقات داخلی به این که آیا او به دنبال گروه مشی و روش و اینکه آیا هر گونه اقدام انضباطی موجه است.

Schoonmaker گفت: او می خواست برای تضمین ایمان در بررسی روند جریان است.

پولسبو اداره پلیس استخدام یک شرکت خصوصی برای جمع آوری حقایق برای نقد و بررسی توسط یک پانل از پنج است که شامل ماموران اجرای قانون از خارج از شهرستان و پولسبو اعضای جامعه.

Schoonmaker گفت که او انتظار برای دریافت پنل توصیه و حکم را قبل از او بازنشسته در ماه اوت است.

Schoonmaker گفت که او شخصا خوشحال بود برای دیدن آتش بازی جشن لغو شد. او گفت: Chiefstick مرگ باقی خواهد ماند و بخشی از ردموند تاریخچه و او acknowleded آن رسوب یک حساب برای این شهر کوچک می دانم که برای آن ساختمان های عجیب و جالب و اسکاندیناوی میراث.

"ما شنیدن بسیاری از چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده و پس از این حادثه که در آن مردم احساس خوش آمدید اینجا و آن تابیده نور در این جامعه" Schoonmkaer گفت. "ما بخش گرفته شده است این به طور جدی و هنوز هم ادامه دارد به آن را به طور جدی و در نظر گرفتن یک نگاه بسیار نزدیک در این. ما بسیار علاقه مند در تعریف که ما به عنوان مردم پولسبو و ما به عنوان استقبال به عنوان ما می خواهید ؟ که در آن ما نیاز به تغییر ؟ چگونه می توانیم بهتر انجام دهید؟"

Schoonmaker اذعان خانواده را در غم و اندوه و همچنین جمعی از غم و اندوه و خشم از Kitsap بومی جامعه آمریکا.

"در حال حاضر زمان برای ما می گویند که آن را واقعا سخت در گروه ما است. آن بوده است در سخت ترین آقای Chiefstick خانواده و دوستان و کودکان" Schoonmaker گفت. "آنها نمی باید چیزی برای انجام با آنچه اتفاق افتاده در جولای 3 و در عین حال آنها باید برای مقابله با آن را برای همیشه و این جامعه می کند و آن را برای پوشیدن در افسران ما برای مدت زمان طولانی نیز هست."

وانت گوید او احساس می کند امیدوارم که همراه با غم و اندوه با توجه به تغییرات نشانه در سطح دولت با چه کشنده استفاده از نیروی حوادث ممکن است به کار گرفته رفتن به جلو و با توجه به این لحظه حوضه ملی حساب با نژادی عدالت است.

"آن را به یاد ماندنی," او گفت:." این لحظه های به یاد ماندنی در تاریخ که در آن مردم از رنگ صدای ما شنیده می شود و با این بیماری همه گیر مردم هم به گوش دادن."

Stonechild یادبود کاروان

شرکت کنندگان در وسایل نقلیه جمع آوری خواهد شد در 6 p. m. روز جمعه در Suquamish ایجاد پارکینگ 18490 Suquamish راه NE ترک در 7 p. m. برای موریل Iverson ویلیامز اسکله پارک در ردموند. همچنین شرکت کنندگان می توانند در دیدار با کاروان حدود 7:15 بعد از ظهر در کلیسای لوتری 18920 چهارم خیابان NE در ردموند و رانندگی و یا راه رفتن به پارک.

وجود خواهد داشت در نماز و آهنگ و سخنرانان و بسته شدن آهنگ در 9:22 بعد از ظهر "زمان سنگی کشته شد."

از شرکت کنندگان خواسته شده بود به احترام بزرگان و اجتماعی رعایت فاصله.

Kitsap Sun خبرنگار ناتان Pilling کمک به این گزارش. مواد از Kitsap Sun archives گنجانده شد در این داستان است.

Chris Henry گزارش آموزش و پرورش و جامعه, اخبار, برای, Kitsap Sun. رسیدن به او را در (360) یا 792-9219 christina.henry@kitsapsun.com. حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن