چگونه در بازی پابجی، یوسی به دست بیاوریم؟

پابجی موبایل از زمان انتشار در سال 2017 پیشگام سبک بتل رویال بوده و با انتشار نسخه رایگان پابجی موبایلی، به او

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پابجی موبایل از زمان انتشار در سال 2017 پیشگام سبک بتل رویال بوده و با انتشار نسخه رایگان پابجی موبایلی، به اوج محبوبیت جدیدی دست یافت و با Fortnite رقابت کرد. تیراندازی، غارت، همکاری و نبرد با 100 بازیکن سرسخت دیگر در عرصه‌ای که همیشه در حال کوچک‌تر شدن است - همه چیز در اینجا به این است که در اوج ظاهر شوید و آن را به سبک انجام دهید، بنابراین UC و پوسته‌های منحصربه‌فرد پابجی برای کهنه‌بازان و تازه‌کارها ضروری است. .

یوسی یا Unknown Cash ارز درون بازی در بازی محبوب بتل رویال، پابجی موبایل است. این ارز برای خرید انواع پوست، شکلک، لباس، رویال پاس و غیره استفاده می شود.

در این مقاله به نحوه خرید یوسی پابجی موبایل خواهیم پرداخت.

نحوه خرید یوسی در پابجی موبایل

در اصل دو روش وجود دارد که بازیکنان می توانند یوسی را در پابجی موبایل خریداری کنند.

خرید درون بازی شماره 1 (از طریق فروشگاه Google Play)

بازیکنان می توانند یوسی درون بازی را از طریق فروشگاه Play خریداری کنند، که روش پیش فرض برای انجام این کار است. آنها باید 79 INR برای دریافت 60 یوسی، 249 INR برای 190 یوسی، از جمله ده جایزه یوسی، و غیره خرج کنند. بازیکنان می‌توانند از طریق موجودی Google Play، کارت اعتباری/دبیت و Netbanking در میان گزینه‌های دیگر پرداخت کنند.

بازیکنان همچنین می توانند یوسی را از طریق Midasbuy خریداری کنند که نسبتاً ارزان تر از انجام این کار در بازی است. آنها روش های پرداخت مختلفی را ارائه می دهند که هر کدام پاداش متفاوتی را ارائه می دهند. در یک پیشنهاد در حال انجام، بازیکنان می توانند تا 55٪ پاداش یا یوسی اضافی دریافت کنند، در حالی که از طریق کارت اعتباری پرداخت می کنند.

روش های پرداخت زیر برای خرید یوسی از طریق Midasbuy در دسترس است:

کارت اعتباری شماره 1: بازیکنان با خرید از طریق کارت اعتباری تا 55٪ یوسی اضافی دریافت خواهند کرد، اما این فقط در صورت خرید مقادیر بالاتر یوسی است.

شماره 2 Coda-PayTM: قیمت‌های خرید یوسی هنگام پرداخت از طریق Coda-PayTM در اینجا آمده است: 40 INR برای 30 یوسی، 79 INR برای 75 یوسی، 249 INR برای 220 یوسی، و غیره.

شماره 3 UPI

شماره 4 نت بانکی

شماره 5 PayTM

شماره 6 Razer Gold

هزینه یوسی پابجی و مقدار یوسی پابجی اضافی ارائه شده به بازیکن هنگام پرداخت با استفاده از UPI، Net banking، PayTM و Razer Gold برابر با Coda-PayTM است.

پین طلایی #7 Razer: قیمت‌های یوسی به شرح زیر است: 50 INR برای 40 یوسی، 100 INR برای 83 یوسی و غیره.

بیشتر بخوانید: چگونه کاراکترهایی که بدون یوسی پابجی فعال کرده‌ایم را پنهان کنیم؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن