چگونه کاراکترهایی که بدون یوسی پابجی فعال کرده‌ایم را پنهان کنیم؟

پابجی موبایل در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های چند نفره آنلاین نبرد رویال است. این بازی همچنین دارای یک ب

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پابجی موبایل در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های چند نفره آنلاین نبرد رویال است. این بازی همچنین دارای یک بخش حرفه‌ای است که تمام جلسات بازی را به همراه RP، سطوح، تعداد کل مسابقات، تعداد کل کشته‌ها، به‌روزرسانی‌های فصل و موارد دیگر پیگیری می‌کند. اگر اطلاع ندارید، نتایج حرفه ای را می‌توانید هر یک از بازیکنانی که در لیست دوستان شما در بازی هستند مشاهده کنید. اگر نگران حریم خصوصی هستید و نمی خواهید جزئیات را با بازیکنان دیگر به اشتراک بگذارید، راهی وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد نتایج حرفه ای خود را پنهان کنند. تعجب می‌کنید که چگونه؟ راهنمای گام به گام ما را برای غیرفعال کردن این ویژگی دنبال کنید. برای خرید یوسی پابجی به بخش مربوطه مراجعه کنید.

پیش نیازها:

بازی باید بر روی دستگاه شما نصب شده باشد و بازیکنان فقط باید از آپدیت شدن بازی به آخرین نسخه خود اطمینان حاصل کنند.

به همین ترتیب، بازی همچنین دارای گزینه ای برای پنهان کردن لباس شخصیت در بازی است. برای کسانی که به دنبال تقویت گزینه های حریم خصوصی در بازی هستند می‌توانند این ویژگی را خاموش کنند. انجام این کار باعث می‌شود که لباس شخصیت آنها برای سایر بازیکنان بازی نامرئی شود.

برای انجام این کار، بازیکنان باید به گزینه "تنظیمات" رفته و به بخش "Basic" بروید. اکنون، آنها باید به پایین اسکرول کنند و به دنبال گزینه "Show Outfit" باشند و آن را غیرفعال کنند.

نحوه فعال کردن پیک و شلیک در پابجی موبایل

یکی از ویژگی های مفید هر بازی شوتر که به شما کمک می‌کند در بازی زنده بمانید، Peek & Fire است. پابجی موبایل جزو برترین بازی‌های پخش شده در گوشی‌های هوشمند بوده است، بازیکنانی که PUBG را روی دسک‌تاپ بازی می‌کنند مطمئناً نحوه استفاده از Peek & Fire را می‌دانند، شاید ندانید، PUBG در تلفن‌های همراه نیز از همین کار پشتیبانی می‌کند. در این راهنما، نحوه فعال کردن حالت Peek & Fire را به شما نشان خواهیم داد.

فعال کردن حالت Peek & Fire در بازی باعث می‌شود که کمتر در هنگام آتش باز پس از خروج از کاور دیده شوید. به سادگی به این معنی است که شما از پشت کاور تکیه داده‌اید که باعث می‌شود کمتر در معرض دید دیگران باشید.

کسانی که تازه وارد پابجی موبایل هستند از این حالت آگاه نیستند و به بازی بدون Peek Fire ادامه می‌دهند. به طور پیش فرض، آتش Peek غیرفعال است، باید آن را از تنظیمات بازی روشن کنید.

Peek And Fire را در پابجی موبایل روشن کنید

برای فعال کردن Peek & Fire، به Settings -> Basic بروید و انگشت خود را به پایین بکشید تا گزینه Peek & Fire را پیدا کنید.

دکمه Enable را بزنید تا روشن شود.

تنظیمات بازی -> Basic -> Peek & Fire.

حالت Peek & Fire همچنین به شما امکان می‌دهد کنترل‌ها را تغییر دهید، یا Tap to lean یا Hold را برای خم شدن انتخاب کنید و پس از خم شدن، محدوده را باز کنید.

بیشتر بخوانید: شخصیت ویکتور بدون نیاز به یوسی پابجی فعال می‌شود

آخرین مطالب