یک اتاق از Ohmme خود

سیما کانینگهام (سیاه و سفید) و مکینتاش استوارت تشکیل Ohmme به عنوان یک اواز یا موسیقی دو در 2014, سپس اضاف

توسط ABESTANEWS در 21 خرداد 1399
Sima Cunningham (in black) and Macie Stewart formed Ohmme as a duo in 2014, then added drummer Matt Carroll in 2016. - ASH DYE
  • سیما کانینگهام (سیاه و سفید) و مکینتاش استوارت تشکیل Ohmme به عنوان یک اواز یا موسیقی دو در 2014, سپس اضافه درامر مت کارول در سال 2016.
  • رنگ خاکستر

تصور کنید که شما صرف ماه ها در یک زمان در جاده ها با باند خود را برای بیش از دو سال در حال اجرا تندرست بین باز کردن شکاف, جشنواره, حضور و headlining مجموعه در ایالات متحده آمریکا مکزیک کانادا و اروپا. شما بوده ام enthralling مخاطبان با اتشی در عین حال شدیدا کنترل انرژی خود همهجانبه زندگی می کنند نشان می دهد حمایت از جسورانه و غیر متعارف با افتخار اولین آلبوم.

حالا تصور کنید که تنها ماه از انتشار دوم خود را در تمام طول همه اما تضمین شده به انفجاری خود را گسترش مخاطبان شما کنار—نه با استاندارد-موضوع موسیقی-صنعت شر (یک soured اصلی-برچسب قرارداد انحصاری بوکر) اما توسط یک نیروی بسیار قوی تر و حتی بیشتر غیر شخصی.

این واقعیت مواجه توسط بسیاری از buzzed-در مورد عمل به عنوان COVID-19 همچنان به گسترش—شیکاگو هنر-گروه موسیقی راک Ohmme در میان آنها است.

Ohmme بنیانگذاران سیما کانینگهام و مکینتاش استوارت و خود را درامر مت کارول قرار بود به جاده در مه باز برای Waxahatchee, پیش از تاریخ 5 ژوئن انتشار خیال پردازی خود را شبح (Joyful Noise). سپس آنها را ام لگد کردن غرب سواحل و پا از یک headlining تور با دوستان خود V. V. Lightbody.

ادامه داد: تلاش برای پهن کردن منحنی اپیدمی معنی آنها در حال حاضر خود منزوی به طور جداگانه و محدود به livestreaming عملکرد خود را. و مانند بسیاری از ما بوده و تلاش دست خود را در ساخت focaccia و تبدیل به طالع بینی به تلاش برای ایجاد حس غم انگیز تغییرات در جهان است.

"من ساخته شده من برای اولین بار موفق focaccia دیگر شب" کانینگهام می گوید. "اول من یکی نمی رود. در حال حاضر من آن را کردم به پایین پت."

زمانی که خیال پردازی روح خود بیرون آمد در هفته گذشته انتشار آن همزمان با آخرین Bandcamp درآمد های روز, زمانی که پلت فرم waives آن کاهش فروش برای کمک به هنرمندان و برچسب های مبارزه در طول بیماری همه گیر. جای خود را جشن آلبوم گروه تصمیم به ایستادگی در همبستگی با مبارزه—ادامه مبارزه برای زندگی است که فوران دوباره به خیابان ها بعد از پلیس با قتل جورج فلوید. Ohmme اهدا خود Bandcamp درآمد حاصل از شیکاگو غیر انتفاعی Assata دختران سیاه liberatory گروه فعال تشکیل شده توسط زنان femmes و جنسیتی-nonconforming مردم است.

"ما می خواهیم برای شما برای تبدیل پشتیبانی خود را برای ما به حمایت از ما شیکاگو جامعه و زندگی موضوع جنبش" Ohmme توضیح داد: در Instagram. "ما ثبت است در مورد مقابله با ناگزیری از تغییر و هرج و مرج و ناراحتی و زیبایی و رشد است که می تواند در یک روح. اجازه دهید همه آموزش نگه داشتن, نگه داشتن رفتن و گوش دادن به صدای."

در ماه های پس از COVID-19 تعطیل زنده-موسیقی اکوسیستم Ohmme شده چند آنلاین مجموعه گاهی اوقات در یک اطاق و گاهی از راه دور از جمله به عنوان بخشی از غاز جزیره 312unes سریال Dr. Martens ارائه: ماندن در سری (دوم شامل کارول زنده از دانمارک). هنگامی که کارول نمی تواند شرکت کانینگهام و استوارت استفاده از آهنگ های درام و یا بدون انجام به عنوان آنها در مارس 10, زمانی که آنها بازی شنوایی از طریق شهردار Lightfoot را Instagram به نفع هنر برای ایلینوی صندوق امداد. آنها همچنین برنامه ریزی شده به تیتر اول شب انجام بخش خیابانی جشنواره را در مراسم تحلیف مجازی نسخه در جمعه, ژوئن 26.



ده عضلانی آهنگ در خیال پردازی های خود را شبح , ویترین, گروه, بی باک روح و هوشمندانه کنترل بر ابزار خود را در حالی که خود را در شعر کشف معنای آن چیست و چگونه آن را احساس زمانی که شما تبدیل به یک غریبه به زندگی شما یک بار می دانستند. روابط معنی دار اجرای دوره خود و خالی کردن; مکان ها و چیزهایی که شما ساخته شده یک هویت در سراسر جلوگیری از احساس قابل توجه است. این آلبوم 40 دقیقه موجز موجب خشم و وضوح و درد و شادی است که می تواند اگر شما قبول چه می آید بعدی.

کانینگهام 30 و استوارت 27 هستند زیرک چند نوازندگان و دستگیری خوانندگان و آنها به همکاری گسترده ای در سراسر شیکاگو وسیع موسیقی جوامع با هنرمندان مشغول به کار در, rock, hip-hop, کلاسیک, مردم, کشور, جاز, سر و صدا, و بیشتر. بین آنها کار کرده ام با امثال Chance the Rapper, Tortoise, جف فاستونی و Twin Peaks.

Ohmme صدا بازتاب خود را در زمینه های مختلف و کلاسیک خود را آموزش. این گروه ممکن است اتخاذ cadences و کوتاه سازی واژه هیپ هاپ تنفس عمیق از folk-rock سادگی و یا فوران با همه در شدت آزادانه بداهه الکتریک-گیتار عجایب-کردن—و آنها می توانند تعادل آن همه برازنده. استوارت و کانینگهام نمی دانم دقیقا به همین دلیل همکاری خود را با این نسخهها کار خیلی بهتر از همه خود را دیگر موسیقی, روابط, اما آنها سپاسگزار برای آن است.

این گروه در حال برنامه ریزی برای اولین خود را تمام طول سال 2018 این بخشبه "آبشار به" خیال پردازی روح خود رابه عنوان کانینگهام آن را—آنها می خواهم امیدوار به بافت آن مواد به مجموعه خود که لغو مارس تور با Waxahatchee. آنها در این آلبوم به عنوان دو جنبه از همان سفر اما جایی که سابق به نظر می رسد به بیرون در هنجارهای اجتماعی—به خصوص کسانی که پیمایش توسط زنان که قرار داده شده در زیر میکروسکوپ قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری 2016—دوم نوبت تمرکز خود را به سمت داخل.

خیالبافی روح خود را نیز به نظر می رسد prescient در نور چگونه دولت موظف پناهگاه در محل سفارشات و تلاش های جدید برای فاز در قبل از COVID فعالیت تحت تاثیر روابط ما به وجود روزانه. این می تواند به نظر می رسد بیهوده به تلاش برای کنترل زندگی ما و آنچه اتفاق می افتد در اطراف ما و یا حتی به گریبان با ما تمایل به انجام این کار -- و آن را دشوار است به خصوص برای قرار دادن خاموش سوالات ناراحت کننده.

"بسیاری از این رکورد معاملات با رقیب با نسخه های مختلف خود می گوید:" امریکا ، "این نسخه شما در حال حاضر بود و نسخه ای که در برخی از نقطه در گذشته شما را انتخاب کرد—و شما را به نوعی به دنبال آن است که در حالی که برای. شما می توانید شروع به احساس کمی توخالی و یا احساس می کنید شما واقعا نیاز به خودتان را به زندگی در راه های مختلف به جلو حرکت کند. آن را در مورد این تصمیم گیری."

"تغییر تنها ثابت به عنوان قشنگ آن را به عنوان برای تلفن های موبایل" استوارت می افزاید. "آن را تا به شما برای کشف کردن چگونه شما رویکرد و استقبال از آن را به زندگی خود را—که آیا شما برای آن و یا مبارزه با آن. هر دو ارزشمند است اما آن را در مورد خود بدانند چگونه شما می خواهید برای پاسخ دادن در حالی که شما می توانید."

  • این ویدئو را برای "شبح" به کارگردانی Austin Vesely

Ohmme اول تعجب مخاطبان با بلند پروازانه خود با عنوان EP در سال 2015 (که دوباره منتشر شد و دو سال بعد). زیبایی خود را در زمان شکل اولیه: ملودی های فراموش نشدنی, شعر که خوانده شده مانند معماهای و اعتماد به نفس اختلال پاپ-آهنگسازی و ابزاری تکنیک های. آنها ترکیب متر عجیب و غریب و غیر معمول وتر ترکیب به طوری دهیم که خود را پیچیده موسیقی هوش پاکسازی آن اثر انگشت خود, اما در همان زمان آنها را در آغوش "اشتباهات" و کار به از یاد بردن لحاظ فنی راه های درست برای انجام کارها. این یک راه برای پیدا کردن آزادی برای کشف که آنها جذب شده از جهان رایگان بداهه است.

حق از آن برای اولین بار آهنگ "سیل روده خود را" خیالبافی روح خود را دلهره آور است. نه به این دلیل که آن را زشت یا مقابله اما به دلیل اعوجاج پاپ کنوانسیون ایجاد عدم اطمینان و در حال تعلیق است. آهنگ قطاری brooding تن با اضطراب ریف گیتار و غرش بم و استوارت و کانینگهام تحویل آن عصبانی از آلبوم در یک فریب آمیزی سبک شیرین: "آیا شما خود را پیدا معده یا ستون فقرات شما ؟ / وقتی که من ترک آنها را به شما غذا خوردن زنده" آنها coo. "یک, دو, سه, شما خود را پدر" آنها, تکرار, خود, عسلی خواننده dissipating به تیره رشته ها. "تمام چشم انداز کافی نیست."

به عنوان آلبوم گستراند لایه های آن از overdubbed خواننده و پردازش گیتار موجب آشفتگی که جوش و حباب در داخل یک فرد به عنوان آنها بزرگ تر شدن محیط اطراف خود و یا که آنها فکر می کردند که نیاز به. هر آهنگ خود را فوری فشار و کشش و استوارت اغلب punctuates ترتیبات پیچیده و خورشید از رشته های است که می تواند صدا را تمیز و جارو و یا پیچیده و شکنجه.

خیالبافی روح خود را به عنوان یک تماس اقدام به اصلاح زندگی ("3 2 4 3") آن را به عنوان یک طعنه زدن یک چالش و یک موعظه از کسانی که از دست دادن خود را به انتظارات دیگران. این توضیح می دهد فرصت برای بازتعریف خود رفتاری و الگوهای احساسی ("محدود" "طلسم آن را") و همچنین برای تخریب خود را با بوسیدن غریبه ها و یا سقوط برای چاپلوسی از ناقص قهرمانان ("Twitch").

  • این ویدئو به صورت "محدود" به کارگردانی هانا Welever

در حالی که Ohmme شعر را به طور کلی ارائه سوالات بیش از پاسخ های آلبوم بسته شدن مسیر "پس از همه" می آید نزدیک تر از اکثر به وضوح آن نیز بیشتر آشنا سنتی ملودی آمیخته با 60s صوتی-گروه پاپ. روشنی در مورد داشتن دلسوزی برای خودتان این یک یادآوری برای زنان به ایستادگی و خود را ایجاد فضاهای در جامعه ای که خواسته های آنها کوچک خود را. "تنها دختر آن را OK / را یک نفس دور / به دنبال خود پیله" آنها آواز خواندن با استوارت, شیرین, بالا صدای شناور بالا کانینگهام را گرم cozily فرسوده در یک. "تنها دختر شما به اندازه کافی / نگاهی به نفس شل کردن."

استوارت فکر می کند که او و کانینگهام بودند چیدن در یک درجه پایین بحران در گوشه ای از شیکاگو صحنه موسیقی. "در جامعه ما هر کس مشغول به کار بود مثل دیوانه" او توضیح می دهد. "شاید نه در نظر گرفتن زمان خود را که آنها نیاز به منظور به طور کامل در حال حاضر در هر لحظه. من فکر می کنم که آیا یا نه ما آن را متوجه ما شد و به گوش آن است. ما قطعا به گوش که در سطح شخصی و آن را حس می کند آهنگ ما خواهد آمد که در راه است."

استوارت و کانینگهام تاسیس Ohmme در سال 2014 با قصد هل دادن مرزهای موسیقی گیتار که به زودی تکامل یافته به خود را "فراموش شده" رویکرد. "موسیقی گیتار شامل چنین طیف گسترده ای از موسیقی از بسیاری از فرهنگ های مختلف است که این ایده از مرزهای شروع به پراکنده و شما متوجه است که آن را واقعا می تواند هر چیزی" استوارت می گوید. "من فکر می کنم که بزرگترین غذای آماده برای ما. هیچ یک راه درست برای انجام هر کاری بدون پایان-همه-تمام تکنیک برای دستیابی به چیزی است. مهم ترین چیز این است که یک ایده و سعی کنید به استفاده از این ابزار شما را در مقابل از شما برای اجرای آن است. در لحظه ای که اتفاق می افتد به گیتار."

آنها هر دو بازی گیتار با استوارت گاهی اوقات تعویض به باس یا ویولن. هر دو بخوان معمولا با هم و درمان صدای خود را به عنوان به همان اندازه مهم است ابزار خود را متمایز نقش. حتی بدون یک درامر آنها "پر کردن مقدار زیادی از فضای" استوارت به عنوان آن را قرار می دهد. "از آنجا که ما هر دو قادر به بازی های متعدد و ابزار چند کاره, ما می توانیم انجام این کار از یک مقدار بزرگتر گروه است."

چون Ohmme هرگز سعی تور با بیش از سه نوازندگان آنها شده است قادر به انجام این کار بیشتر. اما استوارت ترتیبات در خیالبافی خود را شبح آیا این سوال را از سفر با یک بخش رشته.

"ما نه میخوام تور با بخش رشته می گوید:" کانینگهام deadpan. "ما ترتیبات مختلف. اما گفته شده که در بسیاری از رشته ها در تاریخ ثبت است. ما تا به حال برخی از سرگرم کننده ویژه را نشان می دهد برنامه ریزی شده در شیکاگو و شهرهای دیگر و مکینتاش را مانند یک رشته تنظیم—او در حال رفتن برای رسیدن به محلی مختلف string بخش است. این چیزی است که ما را در برخی از نقطه, اما نه فقط در آینده ای نزدیک است."

استوارت و امریکا با هم کار کنند به عنوان یک واحد یکپارچه به نظر می رسد غریزی. آنها توصیف رابطه خود را به عنوان قسمت مساوی شدید هنری مشارکت عمیق دوستی و خواهری; آنها خود را به اشتراک بگذارید کلامی و غیرکلامی, زبان, روی صحنه خارج از صحنه نمایش و در استودیو.

کارول 30 پیوست Ohmme در سال 2016 و به این دلیل که او تنها کسی است که تا به حال شده است یک عضو از گروه او بخشی از خانواده است. کانینگهام می گوید: او گاهی اوقات به خود bandmates گه برای مجادله در تمرین.

"هنگامی که من و مکینتاش در سر ما بیش از حد او می لرزد ما را از آن" او می گوید. "مت است که واقعا فقط یک منبع از شادی است. هنگامی که ما به ارمغان آورد مت به گروه موسیقایی آن ایجاد این نوع سانتریفیوژ برای ما. او در این مرکز در وسط قادر به خم کردن با ما بلکه واقعا آن را نگه دارید با هم به عقب وجود دارد. او همیشه egging ما از پشت مجموعه درام."

  • این ویدئو را برای "3 2 4 3" به کارگردانی الخاندرو ویلللبا گارسیا

به دو نفر خانم آشنا قبل از شروع Ohmme: کانینگهام اغلب guested در مغز, indie-rock band استوارت cofounded در سال 2013. سپس آنها می خواهم شناخته شده هر یک از دیگر برای سال—استوارت یکی از اعضای اصلی از کودکان و نوجوانان این روزها یک نوع خم hip-hop/funk/soul/گروه پاپ cofounded در سال 2009 توسط Vic Mensa و کانینگهام برادر لیام Kazar. پس از این روز بچه ها تقسیم کردن در سال 2013 استوارت و Kazar تشکیل مغز با کارول سابق خود bandmate خط Beckstrom و دوریان Gehring که می خواهم تبدیل به Ohmme را دیرین مهندس.

استوارت یک کاملا ملودیک improviser پیوست اکتشافی بالا-انرژی جاز پنجگانه نشانگر led توسط veteran reedist کوین Vandermark و از جمله سه جوان دیگر شیکاگو نوازندگان در سال 2016. کانینگهام صرف 12 سال در شیکاگو, کودکان, گروه کر و منتشر شد اولین آلبوم انفرادی زمان هرگز دوستان خود رادر سال 2010. او درگیر شده است و در گروههای مختلف و برای بیش از یک دهه او را انجام رویداد تولید و ترویج کار در اطراف شهرستان.

پس از debuting در جولای 2014 در Postock جشنواره سالانه تبادل نظر موسیقی و جشن در مناطق روستایی ویسکانسین است که کانینگهام ارائه شده از سال 2008 Ohmme بازی اول خود را در شیکاگو نشان می دهد که ماه سپتامبر در صورت فلکی. (آنها در ابتدا به نام Homme—فرانسوی برای "man"—اما این تغییر برای جلوگیری از سردرگمی با کره جنوبی اواز یا موسیقی دو نفری با همین نام است.) کانینگهام آغاز شده بود رزرو طولانی در حال اجرا خواننده و ترانه سرا سری من از شنیدن صدای در صورت فلکی در مدت کوتاهی پس از درامر و هنر مجری مایک رید (شاید به عنوان معروف ترین مدیر موسس Billboard Music Festival) افتتاح محل در سال 2013 و او و استوارت بودند شیفته با نشان می دهد وجود دارد. پس از یک مارک Ribot کنسرت در صورت فلکی در مارس 2013, آنها را به صحبت کردن در فروشگاه, کاشت دانه برای آنچه که تبدیل به فعلی خود را با رویکرد مترقی موسیقی.

"بسیاری از قسمت های قبلی از این گروه بیرون آمدن از بداهه-موسیقی جاز جهان است. ما هر دو از رفتن به, صورت فلکی زیادی" استوارت می گوید. "این فقط واقعا الهام بخش برای دیدن ابزار بازی و موسیقی و بازی با چنین قصد. قادر بودن به فقط بداهه نوازی و رفتن—اجازه دادن به صداها بود و آنچه در آنها و بررسی بافت به جای احساس شما باید آنها را جا به محدودیت های هر خودسرانه قوانین وجود دارد."

استوارت و کانینگهام دوست ویویان مک کانل معروف خواننده و ترانه سرا V. V. Lightbody باز برای آنها در اولین خود را نشان می دهد. "آنها واقعا تحریک من," او می گوید. "زمانی که من دیدن آنها انجام مسائل با گیتار که ندیدم کسی انجام و یا نمی خواهد که فکر—من فقط دور باد."

سه تن از آنها را ملاقات کرد زمانی که مک کانل قدیمی گروه Grandkids مشترک لایحه با مغز در Schubas در مارس 2014. بوده و برای رفتن به هر یک از دیگر مباحث زمان و مک کانل تماس Ohmme او "گروه besties."

"من را هرگز فراموش نکنید—مردم از دست دادن خود را گه که آنها بازی 'زن'," او می گوید. "مردم فریاد شد. آن دیوانه بود. این دیوانه چرا که انرژی اتفاق می افتد که به این روز زمانی که آنها بازی است که آهنگ را در نشان می دهد. فقط آنها را به عنوان نوازندگان واقعا به من زده—آن را هنوز هم می کند. و آنها را از صحنه: آنها بزرگ شد در شیکاگو و اند تا حمایت."

یک سال 2017 Noisey قطعه به نام Ohmme "این گروه در قلب شیکاگو را به جامعه موسیقی و خانواده" و مک کانل پژواک که احساسات—نه تنها به عنوان یک شخص نوازنده بلکه به عنوان یک زن دیگر جوانی و همگنی یک مردسالار نوع. استوارت بازی ویولن ترتیبات برای سه آهنگ در آخرین V. V. Lightbody آلبوم را حرم و یا رایت آنو کانینگهام ارائه شده خواننده یک "اسب در آتش است."

"Sonically ما بسیار متفاوت" مک کانل می گوید: "اما من همچنین فکر می کنم وجود دارد برخی از چیزهایی که ما جایی که ما در خود ما کمی گوشه—آنها هنوز آهنگ ها, اما در شکل های مختلف و پیچیدگی آن را نشان داد آنچه ما با ابزار ما. آنها به من کمک کرده ام خود من متوجه تناقضات اما همیشه در راه مثبت. زنان به خصوص زنان نوازندگان—آواز خواندن و کار با آنها آسانسور من. آنها بسیار دلگرم کننده است. آنها الهام بخش من برای انجام بیشتر با ابزار و بالعکس."

مک کانل توصیف X factor که مجموعه Ohmme جدا: "اعتماد و داشتن خیلی اعتماد به نفس و اعتماد است که هر آنچه که آنها در حال رفتن به خوب," او می گوید.

که پویا آشکار است حتی برای افرادی که کار با Ohmme برای اولین بار. Indie-rock جانباز کریس کوهن (که قبلا از Deerhoof پرده و Cryptacize) تولید خیالبافی روح خود را بیش از پنج روز در ماه اوت سال 2019 و او احساس آن را حق دور: "آنها افراد خاص" او می گوید. "من همیشه احساس می کنید که راه در مورد مردم کار می کنند, اما آنها واقعا خاص لمس است."

کوهن پیوست Ohmme و Gehring در موقت استودیو آنها را با هم در یک انبار در ویسکانسین در مزرعه که در آن کانینگهام میزبان Postock. "من واقعا آنها را تشویق به بازی به عنوان با صدای بلند به عنوان آنها می تواند" کوهن می گوید. بازی با صدای بلند نبود مشکل اما خواننده های مورد نیاز برای مطابقت با قدرت.

Ohmme درو الهام از بلغاری زنان دروس و آبا به خصوص برای keening نزدیک هارمونی از دست دادن-از-معصومیت آهنگ "فروش آب نبات." هدف آنها این بود که فقط دهان خود را باز کنید و "فشار از صدا."

در بهار سال 2019 گروه تا به حال دنبال چند تا دموی اولیه برای خیالبافی روح خود را در حالی که در جاده ها در شمال ایالت نیویورک است. سپس آنها رفت و در جستجوی یک تولید کننده. استوارت شده است یک فن از کوهن, پیر گروه Deerhoof و اخیرا امریکا شنیده می شود برخی از آلبوم سولو خود را از طریق Twin Peaks چند نوازنده کالین Croom. این جفت ارز هم دوست کوهن تولید در Weyes خون 2016 آلبوم ردیف جلو صندلی به زمین.

Ohmme فشرده در این پنج روز از ردیابی بین تور و کوهن. بین ماه های آگوست تا 2019 و در پایان سال آنها مخلوط آلبوم در شیکاگو با دیو Vettraino در خانه ضبط صدا و تسلط آن با صدفی استفنز در شیکاگو تسلط خدمات. نسبتا مختصر پنجره گروه تا به حال در دسترس برای ضبط تحت فشار قرار دادند و آنها را به تمرکز خود را کشف. کوهن آنها را تشویق به سرمایه گذاری به روش های جدید و تکنیک های خود را تغییر دهید هارمونی و بیشتر. هیچ چیز از حد.

"بسیار شدید بود. ما مقدار زیادی از کار هر روز," او می گوید. "من احساس می کردم از جایی که آنها آمدند. آنها به بداهه موسیقی و من دوست داشتم که آنها پرماجرا. و بدیهی است که آنها را می خوانم واقعا به خوبی با هم.

"نقش من بود برای کمک به آنها را برای تلفن های موبایل" کوهن ادامه داد "به نظر پیشنهادات خود را برای overdubs. آنها تا به حال مواد و آنها تا به حال کار کرده و آن را کاملا یک کمی خود را. من نمی سعی کنید برای دریافت در آن وجود دارد و کشیدن همه چیز را از هم جدا. کار من فقط در نوع تنظیم یک تن در اتاق—مردم احساس راحت را امتحان کنید چیزهایی که در حالی که نگه داشتن آنها را در مسیر."

طویله شد, weathered, با شکاف در دیوار است که در سمت چپ آن باز به عناصر—کوهن به یاد پرندگان زندگی می کنند و البته بسیاری خارج است. خود آواز وز وز حشرات و محیطی دیگر برای تلفن های موبایل تقریبا به عنوان یک موضوع از طریق خیال پردازی روح خود را. تلفیق این محیط معنوی با Ohmme را عصبانی کردن آهنگ ها می افزاید: یک لایه از تنش به این آلبوم است.

"ضبط در انبار وجود دارد قطعا بسیاری از اتاق ها قرار داده شده در اطراف را به تصرف خود وسعت و احساس از اتاق" کانینگهام به یاد می آورد. "در واقع وجود دارد یک سیلوی کنار مزرعه بنابراین ما قرار داده و مایک در آن وجود دارد و re-amped کل جلسه را از طریق وجود دارد بنابراین ما می تواند به بازی در اطراف با آن که این reverb مجلسی."

کوهن به یاد این گروه با داشتن سرگرم کننده با تنظیم آنها می خواهم انتخاب برای جلسات خود را. "من فکر می کنم هر کس هیجان زده بود برای درمان آن را مانند آن بود که عملکرد و فقط به این فضای باز" او می گوید. "من معمولا دوست دارم به رکورد که در آن وجود دارد و کمتر عوامل ناشناخته اما آن را یک مشکل در همه. این واقعا سرد بود. آن را تبدیل به یک انتخاب خوب است."

کانینگهام احساس می کند به همان شیوه در مورد انتخاب کوهن برای تولید. "کریس کوهن قطعا حق انرژی را بر روی این رکورد در یک زمان که در آن ما هر دو احساس بسیار پر هرج و مرج احساس آشفتگی و مایل به ترجمه است که به هنر و همچنین پیدا کردن آرامش در آن," او می گوید. "اما شما نوع نیاز تنش را به موسیقی بزرگ اما همچنین شما واقعا می خواهید برای پیدا کردن یک راه برای—"

"شما باید به مراقبت از خود" استوارت پس از اتمام.

"این نوع از یک ماراتن رسیدن به جلسه ضبط و آن را برای رفتن به یک ماراتن درست پس از ضبط جلسه" کانینگهام همچنان ادامه دارد. "ما می دانستیم که ما تا به حال این پاییز آینده. ما فقط تلاش واقعا سخت برای ایجاد این حباب ویژه از زمان و کریس بود که بخشی از آن—و بخشی از دلیل من فکر می کنم رکورد حمل این نوع از سوسو زننده زیبایی به آن را در آن پایه و اساس است."

Macie Stewart and Sima Cunningham - ASH DYE
  • مکینتاش استوارت و سیما کانینگهام
  • رنگ خاکستر

که ماه اوت در هفته در ویسکانسین کاهش یافت و تحت ماهیان خاویاری ماه—یک نام برای ماه کامل اتفاق می افتد که در ماه اوت چرا که مردم بومی مرتبط با آن که زمان از سال با افزایش تعداد ماهیان خاویاری در دریاچه های بزرگ. کلمه "ماهیان خاویاری" به معنی "همزن" در زبان های مختلف اروپایی و آن را توصیف راه ماهی جستجوها برای معاش—به عنوان به خوبی به عنوان Ohmme رویکرد به songcraft. آنها را هم بزنید تا مواد است که حل و فصل به پایین, بنیاد, امید به پیدا کردن چیزی پنهان فراموش شده و یا جدید.

Ohmme به نام تنها بی کلام آهنگ در آلبوم جدید "ماهیان خاویاری ماه" و این اولین و تا کنون تنها مسیر در نوع خود آنها منتشر شد—کابوس رایگان-فرم سیل از سر و صدا. "این احساس کاملا مناسب برای قرار دادن یک آهنگ بداهه در این رکورد به عنوان اشاره ای به ما آغاز" استوارت می گوید. "بسیاری از قسمت های قبلی از این گروه بیرون آمدن از بداهه-موسیقی جاز جهان است. آن را به ارمغان می آورد بسیار خام شادی و رضایت است که من فکر می کنم شما می توانید احساس می کنید در این مسیر بیش از حد. این نوع هرج و مرج, اما آن را کارگردانی هرج و مرج است."

Ohmme تا به حال زمان بسیار بیشتر از آنها انتظار می رود این بهار برای آماده سازی برای انتشار خیال پردازی خود را شبحو برای هم بودن آنها با توجه به امکانات که نشان می دهد باید احساس و صدا مانند زمانی که آنها آن را بازی کند. با کارول در حال حاضر زندگی در دانمارک با همسر و پسر تازه متولد شده (او می آید و به تور) آنها تا به حال به کار در زندگی ترتیبات جدید آلبوم آهنگ بدون او جدا خود آهنگ طبل و کار در اطراف آن. در زمان بیماری همه گیر به حالت تعلیق در تور آنها می خواهم در بازی تنها سه نفر از آن تک روی صحنه امید بستن به نگه داشتن درب ظرف را روی مواد جدید برای حداکثر طراوت.

استوارت می گوید: آنها امیدوارند Ohmme را تاریخ با Waxahatchee در حال حاضر تحت فشار قرار دادند از آوریل به ماه سپتامبر و اکتبر لازم نیست که دوباره برای بار دوم. در حال حاضر آنها قرار داده ایم یک headlining تور برای حمایت از خیال پردازی روح خود را تا خود را نشان می دهد با V. V. Lightbody در ژانویه 2021 امید انتظار نخواهد بود و حتی دیگر.

هر زمان که آن اتفاق می افتد Ohmme آماده هستند. ایجاد آلبوم جدید تقویت شده قدرت پیوند میان استوارت و امریکا و همچنین هدف از باند خود را: به عنوان کانینگهام آن قرار می دهد "کاوش درهای خلاقیت که تنها با باز کردن از طریق همکاری با ما."

استوارت معتقد است که مشارکت هنوز در حال رشد قوی تر است. "ما هر دو درک هر یک از دیگر—به خصوص پس از ساخت این رکورد و تور خیلی بیش از سال گذشته—اساسا بهتر از ما همیشه باید قبل از," او می گوید. "من فکر می کنم هر آنچه که موسیقی ما را به رفتن به جلو و یا هر گروه در حال رفتن به جلو از آینده است و حتی بیشتر اعتماد محل.

"هر دوی ما بسیار لجباز بسیار شکل یک راه حل برای آن' و ما می توانیم هر دو را در خودمان اگر ما نمی تواند انجام دهد آن چیزهایی که لزوما یا ما احساس می کنیم شکست خورده در چیزی. ما با داشتن بیش از دلسوزی برای خودمان و برای یکدیگر آن را پربار رفتن به جلو. هنوز هم وجود دارد خیلی بیشتر وجود دارد از چپ به کشف حتی فقط بین دو نفر از ما و چگونه ما ایجاد شده است. که چشم انداز هیجان انگیز." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن