چه کسی خالق عطر ورساچه صورتی بوده است؟

این عطر در سال 2006 میلادی و توسط آلبرتو موریلاس ایتالیایی خلق شده است. در ادامه بیشتر با آلبرتو آشنا میشویم:

توسط ABESTANEWS در 28 مرداد 1400

این عطر در سال 2006 میلادی و توسط آلبرتو موریلاس ایتالیایی خلق شده است.

در ادامه بیشتر با آلبرتو آشنا میشویم:

زندگی‌نامه آلبرتو موریلاس

عطر و صنعت عطرسازی به مرور زمان در طی پروسه هایی خاص به جایی رسیده است که ما اکنون و در دوران معاصر شاهد آن هستیم. در این دنیای وسیع اطلاعات زیادی وجود دارد که گاهی ما از آنها اطلاع دقیق نداریم؛ مثلا زندگینامه طراحان عطر و ادکلن سازنده این عطر که ما در این مقاله زندگی نامه اش را بررسی خواهیم کرد آلبرتو موریلاس می باشد. البته عطر ورساچه صورتی یکی از خوش بو ترین و خوش عطر ترین عطر هایی است که استفاده از آن می تواند تمامی نگاه ها را به سوی شما جذب کند.

در ابتدا باید گفت که ” آلبرتو موریلاس ” اهل کشور اسپانیا است و در مورد خصوصیات منحصر به فرد او باید گفت که او یک عطار خود آموخته، با حساسیت هنری عالی است.

آلبرتو موریلاس در سال ۱۹۵۰ میلادی در سویای اسپانیا به دنیا آمد. اگر بخواهیم در مورد اینکه چگونه علاقه به ساخت عطر در آلبرتو موریلاس به وجود آمد، صحبت کنیم باید گفت که در نوجوانی مقاله ای در خصوص خانه ی مُد “ژان-پل گالتیه” به نوعی انگیزه ای در او به وجود می آورد تا به دنبال یادگیری مهارت و حرفه ای در صنعت عطر سازی برود. به دنبال این علاقه او در هجده سالگی وارد مدرسه ی هنرهای زیبا در ژنِو می شود و پس از تلاشهای مجدانه موریلاس توانست در سال ۱۹۷۰ بعنوان یک عطر سازی جوان وارد بزرگترین تولید کننده ی اختصاصی عطر و اسانس یعنی “فیرمینچ” شود.

موفقیت های او به شکلی بود که در سال ۲۰۰۳ بهترین جایزه ی عطاری یعنی “فرانسوا کتی –Francois Coty” ، به او تعلق گرفت.

موریلاس در خصوص استفاده از مواد طبیعی بسیار حساس و در عین حال سخت گیر است و کیفیت اثر مهم ترین موضوعی است که او هیچ گونه سازش و انعطافی در مورد پایین بودن سطح آن از خود بروز نمی دهد و ترکیبات طبیعی را به قدری مهم می انگارد که معتقد است بدون آنها نمی تواند عطر جدیدی بسازد. برای اینکه در مورد عطر ورساچه صورتی یا برایت کریستال بیشتر بدانید، مقاله زیر را مطالعه نمایید.
منبع: https://baamardom.ir/186382/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%B3%D8%A7%DA%86%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1/

آخرین مطالب