ژنیکوماستی

تکنیک جراحی ژنیکوماستی اگر از بهترین تکنیک های جراحی به روز دنیا کمک گرفته شود و جراح تجربه و مهارت کافی داشت

توسط ABESTANEWS در 30 دی 1400

تکنیک جراحی ژنیکوماستی

اگر از بهترین تکنیک های جراحی به روز دنیا کمک گرفته شود و جراح تجربه و مهارت کافی داشته باشد سینه مردان بعد از جراحی شل و آویزان نخواهد بود و سفت مانند سینه های طبیعی خواهد شد.

برای کمک به کاهش تورم، احتمالا به شما گفته خواهد شد که یک لباس فشرده الاستیکی(گن) را برای یک یا دو هفته در طول شبانه روز بپوشید و در چند هفته بعد فقط شبها آن لباس را بر تن کنید.

در صورتی که بیماری ژنیکوماستی بسیار قابل توجه باشد، از طریق جراحی که شامل لیپوساکشن و برش غده است، درمان پذیر خواهد بود. با این حال، در شرایط آندروژن پایین در سندروم کلاین فلتر که در آن ژنیکوماستی معمولا مشهود است، با افزایش خطر ابتلا به سرطان پستان همراه است.

آنژین، که درد قفسه سینه ناشی از کاهش جریان خون در عضله قلب است، ممکن است با اعمال فشار (آنژین پایدار) یا حتی در حالت استراحت نیز بروز کند .

ژنیکوماستی کودکان

ژنیکوماستی در نوزادانی که به طور طبیعی رشد میکنند و یا پسران بالغ که با گذر زمان خودشان رفع میشود به عنوان ژنیکوماستی فیزیولوژیک شناخته شده است.

ژنیکوماستی نام عارضه ای است که طی آن سینه ی مردان به دلیل عدم تعادل هورمون های استروژن و تستوسترون بیش از حد رشد کرده و بزرگ می شود. تستوسترون مسئول کنترل حجم و توده عضلانی و رشد مو در مردان و استروژن مسئول کنترل رشد سینه ها در آقایان می باشد.

ژنیکوماستی معمولا در هر دو طرف اتفاق میافتد اما در برخی موارد میتواند در یک طرف باشد. ژنیکوماستی زمانی به وجود می آید که میزان ترشح هورمون های استروژن و تستوسترون از تعادل مناسبی برخوردار نباشند.بروز ژنیکوماستی در دوران نوجوانی معمولا موقت بوده و به مرور از بین می رود.

این شخص باید بیشتر از ۲۱ سال سن داشته باشد و مشکلات پزشکی اساسی یا تهدید کننده که فرایند بهبودی را مختل کرده یا منجر به بروز عوارضی در طول جراحی میشوند را نداشته باشد.

در فرایند ژنیکوماستی کاذب، غدد اضافی بافت پستان برش داده شده و کنار گذاشته می شوند.درمان ژنیکوماستی کاذب با لیزر :درمان ژنیکوماستی با لیزر یک راهکار نوین و ایده آل است که کمترین دوره نقاهت را در پی دارد.

عمل جراحی بای پس: در این شرایط یک پزشک رگ خونی را از جای دیگر بدن می گیرد و آن را به قلب متصل می کند تا به عنوان یک دور زدن برای خون در اطراف انسداد عمل کند. در صورت عدم موفقیت راه حل های سنتی ذکر شده ، یعنی وقتی پستان در انسان بزرگتر از جمع شدن بافت های اطراف و زیر نوک پستان بزرگ شد… پس از بررسی پزشک مشکل و مداخله جراحی ضروری است.

اما این عارضه به راحتی در اندام و استایل مردانه اختلال ایجاد کرده و موجب کاهش اعتماد به نفس می شود. زردچوبه موجب افزایش هورمون تستوسترون در مردان میشود. به همین دلیل، تشخیص سرطان پستان در این زنان کمی دشوارتر است.

تشخیص ژنیکوماستی کاذب :همانطور که اشاره شد، راه درمان ژنیکوماستی کاذب با توجه به شرایط ژنیکوماستی انتخاب می شود. وقتی فرد دراز می کشد یا خم می شود می تواند احساس بدتری داشته باشد.

ریه فرو ریخته، یا وقتی هوا به فضای بین ریه ها و دنده ها نفوذ می کند. یک استنت یک سیم یا لوله در یک شریان قرار داده می شود تا به باز ماندن آن کمک کند. درمان ژنیکوماستی یکی از مشکلاتی است که باعث خجالت مردان می شود ، به خصوص در تابستان که ژنیکوماستی با پوشیدن لباس های تنگ و تابستانی مشهود است.

یکی از عوامل نا خوشایندی که بعضا آقایان با آن مواجه هستند ، بزرگی سینه یا ژنیکوماستی است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.برخی از اوقات نیاز است تا توده ای از سینه برداشته شود. زیرا احتمال دارد به یکسری آزمایشات و ویزیت های بعدی نیاز باشد.

مراقبت بعد از ژنیکوماستی

در این دوران از محل کار خود مرخصی بگیرید؛ زیرا استراحت و فعالیت زیاد نداشتن، می تواند باعث کسب نتایج دلخواه تان شود و سریع تر بهبود یابید. اسپیرونولاکتون (Aldactone) یک داروی پیشاب آور که دارای فعالیت ضد آندروژنی است.

همه افراد، چه مرد و چه زن، دارای هورمونهای زنانه (استروژن) و هورمونهای مردانه (آندروژن) هستند. بخشی از خوش استایلی مرد را می توان در انتخاب نوع لباس و بخش دیگری از آن را در داشتن اندام ایده آل دانست.

بیمار با کبودی و ورم در ناحیه تحت درمان مواجه شود. بیمار راه حل جراحی را تأیید می کند. این موارد می تواند شامل اکسیژن درمانی یا جراحی برای از بین بردن لخته خون یا ترمیم ریه ریخته باشد. در این روش، بدون اینکه نیازی به جراحی باشد، مشکل برجستگی سینه ها به مرور زمان برطرف می شود.

شخص ممکن است در قفسه سینه خود احساس درد یا ناراحتی کند و نمی داند این مسئله به بافت پستان، آسیب عضلانی، بیماری ریوی، اسید معده یا ناراحتی قلبی مربوط است.

مطالعات مربوط به شیوع ژنیکوماستی در نوجوانان عادی نتایج بسیار متفاوتی را به دست آورده اند، که میزان شیوع آنها به میزان کم 4 درصد و میزان بالای 69 درصد از پسران نوجوان ارزیابی شده است. اما گاهی اختلالی در بدن ایجاد می شود که موجب کاهش جذابیت استایل می شود.

3. نوع سه ژنیکوماستی، در واقع همان ژنیکوماستی نوع دو میباشد که بهدلیل بیتوجهی به درمان و پیگیری علل ایجاد آن، پیشرفت نموده و در سنین بالای ۳۰ سال موجب بروز مشکلات متعددی برای فرد شدهاست. در این روش، سلول های چربی از بافت سینه بیرون کشیده می شود.

درمان ژنیکوماستی کاذب با جراحی :ژنیکوماستی کاذب درصورتیکه شامل غده باشد، نیاز به جراحی خواهد بود.


جراحی ژنیکوماستی با لیزر
جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی

 
 

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن