پابجی موبایل Season 14 Royale Pass موجود است: نحوه دریافت یوسی آن

با شروع فصل 14 پابجی موبایل 'Spark the Flame'، Tencent Games یک رویال گذر جدید را در اختیار بازیکنان قرار داده

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

با شروع فصل 14 پابجی موبایل 'Spark the Flame'، Tencent Games یک رویال گذر جدید را در اختیار بازیکنان قرار داده است تا بتوانند ماموریت ها و جوایز بیشتری در فصل دریافت کنند.

با شروع فصل 14 پابجی موبایل 'Spark the Flame'، Tencent Games یک رویال گذر جدید را در اختیار بازیکنان قرار داده است تا بتوانند ماموریت ها و جوایز بیشتری در فصل دریافت کنند.

پابجی موبایل در حال حاضر نیز برای اشتراک جدید RP Prime خود با Google Play همکاری می‌کند. این شامل اشتراک‌های Prime (440 روپیه) و Prime Plus (1150 روپیه) است که می‌توانید مستقیماً از فروشگاه Google Play در برنامه‌های ماهانه، سه ماهه و سالانه مشترک شوید. بازیکنان Prime هر ماه 300 یا 900 کوپن RP دریافت خواهند کرد. به غیر از کوپن‌های RP، بازیکنان تخفیف‌های بازخرید، امتیازات نمایش رتبه‌بندی هواپیما، امتیازات RP، جعبه خوش شانس RP و موارد دیگر را دریافت خواهند کرد.

Elite Royale Pass در 600 یوسی و Elite Plus Royale Pass در 1800 یوسی در دسترس است. 600 یوسی با قیمت 799 روپیه و 1800 یوسی با قیمت 1949 روپیه در دسترس است.

اگر این بار به خرید رویال گذر اقدام کنید، می‌توانید تمام مجوزهای آینده را بدون هزینه دریافت کنید. برای انجام این کار باید مطمئن شوید که تمام ماموریت ها را انجام داده اید. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا یوسی خود را پس بگیرید، تا بدون صرف هزینه، گذرنامه Elite Royale بعدی را خریداری کنید.

اگر علاقه ای به خرج کردن پول یا شرکت در مسابقات ندارید، می‌توانید به سادگی Season 14 Royale Pass معمولی را دریافت کنید که به شما جوایز پایه برای تکمیل وظایف می‌دهد. برای افرادی که به طور منظم این بازی را انجام می‌دهند، گذرنامه Elite توصیه می‌شود. اگر نمی خواهید پولی خرج کنید، می‌توانید با شرکت در مسابقات Bonus Challenge، یوسی کسب کنید، که در آن امتیاز نبرد به دست می‌آورید و می‌توانید آنها را از آن بازخرید کنید. فروشگاه چالش پاداش. برای دریافت 600 یوسی به 6000 BP نیاز دارید.

فصل 14 پابجی موبایل، مانند تمام فصول این بازی، در یک چرخه است.

هر کدام تقریباً هشت یا نه هفته طول می‌کشد، بنابراین انتظار داریم فصل 14 موبایل PUBG در 13 سپتامبر به پایان برسد.

برای خرید Royale Pass در پابجی موبایل از مراحل زیر استفاده کنید:

پابجی موبایل را روی گوشی خود باز کنید.

روی قسمت RP واقع در سمت راست صفحه خود کلیک کنید.

دکمه ارتقا را در گوشه پایین سمت راست فشار دهید.

از بین دو نوع رویال پاس یکی را انتخاب کنید.

روی Buy Royale Pass کلیک کنید و پرداخت را تکمیل کنید.

پس از انجام موفقیت آمیز فرآیند پرداخت، یوسی از حساب پابجی موبایل شما کسر می‌شود و رویال Pass به شما واریز می‌شود. برای کسانی که از قبل یوسی پابجی کافی دارند، نیازی به خرید ارز اضافی درون بازی نیست.

 

Tencent Games که توسعه دهندگان بازی هستند، اکیداً به بازیکنان توصیه می‌کند که فقط از فروشگاه درون بازی پول نقد یوسی خریداری کنند. خرید یوسی از منابع غیر رسمی ممکن است به عواقب جدی منجر شود.

بیشتر بخوانید: پابجی موبایل Season 10 Royale Pass لو رفت: جوایز یوسی پابجی، لباس‌ها، پوسته‌ها و موارد دیگر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن