پابجی موبایل Season 10 Royale Pass لو رفت: جوایز یوسی پابجی، لباس‌ها، پوسته‌ها و موارد دیگر

فصل 9 موبایل پابجی به زودی به پایان می‌رسد و این بدان معناست که فصل 10 در راه است. با توجه به آنچه ما می&

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

فصل 9 موبایل پابجی به زودی به پایان می‌رسد و این بدان معناست که فصل 10 در راه است. با توجه به آنچه ما می‌دانیم، فصل بعدی می‌تواند در حدود 7 نوامبر منتشر شود. به لطف برخی اطلاعات فاش شده، ما همچنین نگاهی اولیه به فصل آینده داریم که با مضمون "Fury of the Wasteland" ساخته می‌شود. بنابراین انتظار دارید تعداد زیادی از Mad Max الهام گرفته شود با پیشرفت در فصل، جوایز درون بازی دریافت می‌کنید.

طبق معمول، الیت رویال پس  600یوسی پابجی و الیت پلاس 1800 یوسی قیمت خواهد داشت. بر اساس آمار فصل قبل، وقتی به فصل جدید نقل مکان می‌کنید، منتظر پاداش باشید. البته، یک پوسته چتر نجات فصل 10، لباس به همراه یک پوسته برای M249 وجود دارد. مجموعه‌ای از شکلک های جدید، قاب های آواتار، پوسته جدید M416 با الهام از زمین های بایر در آزمایشگاه اسلحه و پوسته تابه‌ای با مضمون مشابه وجود دارد.

لباس‌های مختلفی نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها با ویدیویی که قبلاً فاش شده بود، که شامل دسته‌ای از روسری بود، مطابقت دارد. برخی از آنها عبارتند از: مجموعه نگهبان آخرالزمان، مجموعه سربازان صحرا، ست دخترانه دانه برف، مجموعه قورباغه تابیده شده و غیره. آنها لزوماً خیلی چشمگیر به نظر نمی رسند، اما ما تقریباً مطمئن هستیم که پس از شروع فصل، ظاهر بهتری خواهند داشت.

تاریخ انتشار فصل 10 چه زمانی است؟

فصل 9 موبایل پابجی تقریباً یک ماه پیش در 13 سپتامبر به خوبی و واقعاً در جریان است! از زمانی که بازی موبایل در 9 فوریه 2018 منتشر شد، هر فصل تقریباً سه ماه طول کشیده است.

این بدان معناست که فصل 10 پابجی موبایل در 9 نوامبر آغاز می‌شود. همچنین یک شمارش معکوس مفید وجود دارد که می‌توانید آن را در برنامه موبایل پابجی پیدا کنید!

قیمت رویال پاس فصل 10 چقدر خواهد بود؟

مانند هر فصل جدید بازی، ما منتظر یک رویال پاس کاملا جدید با چند جوایز جدید شگفت انگیز برای بازیکنان پابجی موبایل هستیم!

انتظار می‌رود که Elite پابجی موبایل Royale Pass 600 یوسی قیمت داشته باشد که تقریباً 9.99 پوند (12 دلار) است. برای کسانی که می‌خواهند پول بیشتری به دست آورند، می‌توانند به سراغ Elite Upgrade Plus با قیمتی در حدود 1800 یوسی بروند که تقریباً 28 پوند (35 دلار) است.

چه چیزهای جدیدی را می‌توانیم در فصل 10 ببینیم؟

پوسته های جدید، سلاح های وسایل نقلیه و حتی امکان نقشه جدید! فصل دهم اغلب در بازی‌های بتل رویال منتشر نمی‌شود، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در چند هفته‌اینده شاهد به‌روزرسانی‌های عظیم با تعداد زیادی اطلاعات از طریق افشای اطلاعات و به‌روزرسانی‌ها باشیم!

یک شخصیت کاملا جدید به نام سارا!

 

سارا دومین شخصیت جدیدی است که پس از ویکتور به بازی اضافه می‌شود. او با انبوهی از احساسات جدید، عبارات جذاب و لباس می‌آید که می‌توانید از طریق تکمیل ماموریت ها و دستاوردها قفل آنها را باز کنید!

بیشتر بخوانید: پابجی موبایل: فصل 11 رویال پس تمام جوایز یوسی پابجی، پوسته‌ها، لباس‌ها 

آخرین مطالب