معرفی کاراکتر اندی و نحوه فعال کردن آن بدون استفاده از یوسی پابجی

اندی یک شخصیت جدید در آپدیت پابجی موبایل 0.18.0 است که می‌تواند سرعت کشیدن و درپوش کردن اسلحه‌ها را

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

اندی یک شخصیت جدید در آپدیت پابجی موبایل 0.18.0 است که می‌تواند سرعت کشیدن و درپوش کردن اسلحه‌ها را افزایش دهد. جزئیات تاریخ انتشار شخصیت اندی را بخوانید.

اندی یکی از شخصیت هایی است که مدتی است شایعه شده است که به پابجی موبایل راه پیدا می‌کند. این اعلام ابتدا با به‌روزرسانی پابجی موبایل 0.18.0 منتشر شد. با این حال، هیچ تاییدی در مورد انتشار وجود ندارد. شخصیت جدید با مجموعه ای از توانایی های منحصر به فرد، صدای متفاوت، احساسات، لباس ها و موارد دیگر همراه خواهد بود.

پابجی موبایل: تاریخ انتشار شخصیت اندی

توسعه دهندگان پابجی موبایل هنوز تاریخ انتشار این شخصیت را اعلام نکرده اند. با این حال، چند فاش شده است که نشان می‌دهد شخصیت جدید در ماه ژوئن وارد بازار خواهد شد. و در حالی که اندی به‌روزرسانی جهانی دریافت نکرده است، بیشتر جزئیات مربوط به این شخصیت در حال حاضر در دسترس است زیرا در نسخه بتا موجود است.

اندی یک شخصیت مرد در بازی است که به عنوان یک شعبده باز و یک عروسک گردان دیده می‌شود. حرفه او پس از تصادفی که او را در مسیری برای انتقام قرار داد به پایان رسید. او به زودی هنر استفاده از اسلحه را در حین آزمایش مهارت های خود در مبارزه به دست آورد.

Andy را می‌توان در حالت EvoGround (به جز حالت TDM) استفاده کرد و همچنین دارای قابلیت ویژه‌ای است که به بازیکنان اجازه می‌دهد سرعت کشیدن و پوشیدن اسلحه ها را افزایش دهند. این را می‌توان با کمک فرمان‌های صوتی و شکلک‌ها انجام داد. چندین عملکرد دیگر نیز وجود دارد که وقتی کاربر کاراکتر را به سطح 10 ارتقا می‌دهد، قابل انجام است.

چگونه قفل اندی را در پابجی موبایل باز کنیم؟

چندین فاش شده حاکی از آن است که Andy را می‌توان در پابجی موبایل با استفاده از کوپن های 1200 کاراکتری باز کرد. اینها را می‌توان با شرکت در رویدادهای مختلف یا با خرج کردن پول نقد UC در بازی جمع آوری کرد.

شخصیت جدید با آپدیت بتای پابجی موبایل 0.18.0 عرضه شده است. بازیکنانی که می‌خواهند شخصیت جدید را امتحان کنند، می‌توانند نسخه بتای بازی را دانلود کرده و آن را به صورت رایگان امتحان کنند. پس از انتشار به‌روزرسانی یوسی پابجی ، بازیکنان می‌توانند با دنبال کردن این مراحل ساده قفل شخصیت را باز کنند:

مرحله 1: پابجی موبایل را روی گوشی هوشمند خود راه اندازی کنید.

مرحله 2: به «Workshop» بروید که در صفحه اصلی بازی یافت می‌شود. از آنجا به بخش «شخصیت» بروید.

مرحله 3: شخصیت جدید Andy را انتخاب کرده و روی گزینه خرید کلیک کنید. مطمئن شوید که مقدار مورد نیاز UC را برای تکمیل خرید دارید.

بیشتر بخوانید: اندی کارکتری جدید که بدون یوسی پابجی فعال می‌شود

آخرین مطالب