اندی کارکتری جدید که بدون یوسی پابجی فعال می‌شود

اکثر بازیکنان بتل رویال آرزو دارند که شخصیت‌های متفاوتی را در بازی داشته باشند و از توانایی های خود برای

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

اکثر بازیکنان بتل رویال آرزو دارند که شخصیت‌های متفاوتی را در بازی داشته باشند و از توانایی های خود برای بازی به شیوه‌ای متفاوت استفاده کنند. به روز رسانی پابجی موبایل/ BGMI 1.7 آماده است تا یک شخصیت زن جدید در بازی به نام Anna بیاورد که کاملا رایگان خواهد بود.

از آنجایی که توسعه دهندگان پابجی موبایل قبلا نسخه بیت پابجی موبایل 1.7 Update را منتشر کرده اند، انتظار می رود که همین ویژگی ها در BGMI 1.7 Update نیز در دسترس باشند. بازیکنان می توانند آخرین به روز رسانی را در اواسط نوامبر مشاهده کنند. مقامات تقویمی را منتشر کرده بودند که تاریخ همه رویدادهای مهم و جوایز روزانه را که در پابجی موبایل و BGMI داده می‌شود، مشخص می‌کرد. بازیکنان مشاهده کردند که یک شخصیت رایگان جدید به نام Anna در به‌روزرسانی پابجی موبایل/BGMI 1.7 ارائه می‌شود.

بازی پابجی موبایل اکنون یک شخصیت جدید به نام Andy دریافت می‌کند که برای 1200 یوسی در بخش بازی EvoGround پابجی موبایل در دسترس خواهد بود. بازی محبوب بتل رویال پابجی موبایل به تازگی یک شخصیت جدید به نام اندی دارد که در 1200 یوسی پابجی به بازی پیوسته است. این چهارمین شخصیتی است که به بازی اضافه می‌شود.

اندی وارد بازی بتل رویال در کنار ویکتور، کارلو و سارا می‌شود و مانند بقیه در حالت EvoGround در دسترس خواهد بود.

اندی در پابجی موبایل به بازی پیوست

اندی یک عروسک گردان است که به دلیل تصادفی که صدایش را از دست داد مجبور به بازنشستگی شد. اندی پس از تصادف ناگواری که در آن صدای خود را از دست داد، چشم به انتقام داشت و تصمیم گرفت به جای آن با اسباب بازی های خطرناک بازی کند.

اندی به زودی به یک استاد تفنگ با مهارت های رزمی درجه یک تبدیل شد. توانایی او به او اجازه می‌دهد تا سرعت کشیدن و پوشاندن اسلحه را تا 16 درصد افزایش دهد.

سرعت کشیدن و پوشاندن اسلحه ها را می‌توان افزایش داد و با بالا بردن کاراکتر تا سطح 10 می‌توان به شکلک ها، فرمان های صوتی و سایر ویژگی ها دست یافت. در قفسه سینه در بخش فروشگاه بازی یافت شد.

علاوه بر این، پابجی موبایل مجموعه Mother Cl یوسی ker را نیز معرفی کرد که به عنوان بخشی از یک رویداد در دسترس است و مجموعه‌های دیگری نیز دارد. این مجموعه دارای سرپوش جدید و لباسی است که بازیکنان را شبیه مرغ می‌کند. بازیکنان می‌توانند بخش را در بخش رویدادها ببینند و چیزی شبیه قرعه‌کشی خوش شانس با آیتم‌های کمیاب‌تر که به دست آوردن آن سخت‌تر است، دارد. هزینه یک بار بازی 60 یوسی است.

بیشتر بخوانید: معرفی شخصیت کارلو و چگونگی به دست آوردن آن بدوم هزینه کردن یوسی پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن