معرفی شخصیت کارلو و چگونگی به دست آوردن آن بدوم هزینه کردن یوسی پابجی

پابجی موبایل Carlo Character یک شخصیت بازی جدید است. اکنون این کاراکتر توسط بسیاری از کاربران استفاده می شود.

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پابجی موبایل Carlo Character یک شخصیت بازی جدید است. اکنون این کاراکتر توسط بسیاری از کاربران استفاده می شود. اما این شخصیت رایگان نیست. شما باید آن را به قیمت 25 یوسی بخرید. اما در این ترفند آن را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. در این پست نحوه دریافت کوپن کاراکتر رایگان پابجی را به اشتراک گذاشتیم.

همه شما بچه ها ممکن است کمی در مورد شخصیت های مختلف پابجی بدانید و باید ایده ای در مورد کوپن کاراکتر داشته باشید. اگر نمی دانید، پس این مقاله را بخوانید، نحوه استفاده از کوپن کاراکتر در پابجی و نحوه باز کردن قفل یک کاراکتر رایگان را روشن خواهید کرد. پس دیر وارد اصل نشوید.

اخیراً پابجی موبایل به‌روزرسانی جدید نسخه 0.17.0 و فصل 13 بازی جدید را ارائه کرده است. در این به‌روزرسانی‌های مگا جدید، پابجی شخصیت بازیکن جدید پیتر کارلو یا فقط کارلو را در آنجا عرضه کرده است.

کارلو یک شخصیت کمیک انگلیسی است و شبیه شخصیت سارا و زیباتر از شخصیت ویکتور است. بیایید با شخصیت جدید آشنا شویم و همچنین ترفندی را بدانیم که می‌توان این کاراکتر را کاملاً رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در پابجی یوسی دریافت کرد. ترفندهای رایگان یوسی پابجی و Royal Pass ما را بررسی کنید

سلام، بچه ها، این مقاله جدید ما در مورد بازی است. در این مقاله در مورد شخصیت کارلو پابجی موبایل صحبت می کنیم. در پایان فصل پابجی موبایل، 12 پابجی شخصیت پرمیوم جدید خود را در به‌روزرسانی‌های 0.17.0 خود معرفی کرد. شخصیت پابجی Carlo زیباترین شخصیت مرد و شخصیت کاملاً پولی یا ممتاز موبایل پابجی است. در این پست به بررسی نحوه دریافت رایگان کاراکتر پابجی موبایل Carlo می پردازیم؟

کارلو جدیدترین و محبوب ترین بازی پابجی است. همه ما می دانیم که پابجی موبایل محبوب ترین و پیشروترین بازی اکشن آنلاین چند بازیکن است. شما می توانید شخصیت های زیادی را در این بازی ببینید. Carlo Character یک شخصیت جدید در این بازی است. این شخصیت شبیه شخصیت های Old پابجی مانند ویکتور و سارا است. در فصل 12 پابجی موبایل این شخصیت کارلو را پس از به‌روزرسانی‌های 0.17.0 جدید معرفی کرده است. شما فقط می توانید با این کاراکتر فقط در حالت TDM Warehouse و Evoground بازی کنید. اما در فصل 13 می توانید این شخصیت را برای همه حالت های بازی یا نقشه هایی مانند حالت کلاسیک یا تمرینی به طور دائم دریافت کنید. اما شما باید این شخصیت کارلو را توسط پابجی یوسی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کارکتر سارا و نحوه به دست آوردن آن بدون یوسی پابجی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن