جزئیات جدید منتشر شده در مورد مرگ Kitsap County زندانی زندان

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 5:45 PM EDT 22 مه سال 2020جزئیات جدید منتشر شد جمعه در مورد در حال انجام تحقی

توسط ABESTANEWS در 3 خرداد 1399

جزئیات جدید منتشر شد جمعه در مورد در حال انجام تحقیقات در مرگ یک Kitsap County زندان زندانی متهم به قتل از جمله این که بیش از شش اصلاحات افسران درگیر در مهار او و پس از او گرفته شده بود از سلول انفرادی.

شان مایکل هاول 28, رزرو شد در مارس 8 به زندان پس از اعتراف به برمرتون کارآگاه پلیس است که پیش از آن روز او را کشته بود دوست دخترش سابرینا اولسون-Smith, 23 با توجه به اسناد دادگاه.

صبح پس از رزرو به زندان در حدود 10:30 صبح در زندان, افسران نامیده می شدند به بحران سلول که در آن هاول نگه داشته بود. بحران سلول های تک-زندانی سلول با لاستیک دیوار به معنای نگه داشتن زندانیان روانی بحران از صدمه زدن به خود یا دیگران.

هاول گفته شده است "تلاش برای رشوه دادن با سلول های سیستم بارانی" با توجه به بیانیه روز شنبه از واشنگتن گشت. یک تیم از پلیس محلی محققان به نام Kitsap بحرانی Incident Response تیم در حال بررسی شرایط هاول مرگ است. دولت گشت پیشرو بررسی است.

"محققان آموخته چهار اصلاحات افسران ابتدا وارد هاول همراه و اقدام به مهار او با قصد حرکت او به همراه" با توجه به این بیانیه. "هاول شروع به مقاومت در برابر خشونت را به عنوان به زودی به عنوان افسران وارد شده و منجر به دو اضافی اصلاحات افسران ورود برای کمک به. متعدد دیگر اصلاحات افسران در پاسخ یا شاهد و یا کمک به کنترل اندام برای جلوگیری از آسیب بیشتر به افسران و یا هاول به عنوان او محدود است. علاوه بر این چهار پرستاران در پاسخ به کمک به هر کسی که صدمات پایدار."

پس از مهار هاول نشان داد نشانه هایی از بحران پزشکی و داده شد CPR. او پس از آن گرفته شده به هریسون مرکز پزشکی که در آن او شش روز بعد در 15 مه.

محققان در مصاحبه 17 اصلاحات افسران بودند که یا درگیر یا شاهد این حادثه همچنین چهار نفر از پرستاران و یک زندانی در اتاق مجاور ،

هیچ افسران قرار داده شد در مرخصی اداری پس از حادثه است. یک افسر مجروح شد در حالی که ضابط هاول. او تحت درمان در بیمارستان و منتشر شد.

در حالی که در بیمارستان دادستان متهم هاول با قتل درجه اول. کسانی که اتهامات را رد کرد و روز هاول درگذشت.

این تحقیقات در حال انتظار برای نتایج حاصل از یک Kitsap County پزشکی قانونی تحقیقات برای یافتن علت و شیوه ای از هاول مرگ, با توجه به بیانیه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن