Kitsap County هنوز در فاز 2 در انتظار مقامات بهداشتی' تصویب فاز 3

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 10:48 PM EDT Jun 27, 2020Kitsap County مقامات ارائه یک نرم افزار برای حرکت به

توسط ABESTANEWS در 7 تیر 1399

Kitsap County مقامات ارائه یک نرم افزار برای حرکت به مرحله بعدی بازگشایی در ژوئن 19. یک هفته بعد این شهرستان است که هنوز هم در انتظار یک تصمیم از دولت وزارت بهداشت.

دولت در بخش بهداشت و درمان است که هنوز بررسی Kitsap این نرم افزار یک سخنگو گفت: در یک ایمیل بعد از ظهر جمعه. مقامات بهداشتی دولت نیست اظهار نظر در یک بازه زمانی این تصمیم گفت: مراحل متنوع شهرستان شهرستان.

از بعد از ظهر پنجشنبه 17 واشنگتن دولت در 39 شهرستان منتقل شده بود به فاز 3 از رژیم صهیونیستی. جی Inslee چهار بخش coronavirus recovery برنامه ای که اجازه می دهد تا برای گردهمایی بیش از 50 نفر بیشتر تفریحات و تئاتر, موزه ها و کتابخانه ها برای بازگشایی شده است.

Kitsap باقی مانده در فاز 2 همراه بسیاری دیگر از بخش هایی از دولت به غیر از بنتون, Franklin و Yakima استان ها که مانده اند در فاز 1. این بدان معناست که حداقل در حال حاضر که Kitsap هنوز همان محدودیت در محل.

در فاز 2, Kitsap است که اجازه می دهد گردهمایی با بیش از پنج نفر, در بیرون, تفریح و سرگرمی و کسب و کار برای باز کردن با برخی از اقدامات احتیاطی در محل.

حتی به عنوان Kitsap مقامات بهداشتی, پشتیبانی, کاهش, محدودیت های آنها هشدار داده اند در مورد ویروس تهدید و احتمال آن را در یک سرعت سریع تر.

شده است که در مورد طول ماه ژوئن. در این ماه به تنهایی وجود داشته 51 جدید COVID-19 موارد; در مارس وجود دارد تنها 11 با توجه به اطلاعات وارد شده توسط Kitsap بهداشت عمومی منطقه است.

روز دوشنبه در شهرستان پیشی 200 مجموع COVID-19 مورد از مارس. در روز جمعه, Kitsap تا به حال 215 موارد تایید شده.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.

آخرین مطالب