Babyteeth زیادی به جویدن

در طول دهه گذشته شده است وجود دارد هجوم در فیلم و رمان درباره عشق و ترمینال بیماری به خصوص سرطان است. از جاش

توسط ABESTANEWS در 27 خرداد 1399

در طول دهه گذشته شده است وجود دارد هجوم در فیلم و رمان درباره عشق و ترمینال بیماری به خصوص سرطان است. از جاش بون را The Fault in Our Stars برای Alfonso Gomez-Rejon را من و ارل و در حال مرگ دختر بچه به استلا Meghie را همه چیز همه چیزاین "boy meets girl با بیماری ترمینال" پدیده تکامل یافته است به چیزی از یک نوع همه را به خود کاوش—با درجات مختلفی از موفقیت و همدردی—سقوط در عشق هنگامی که شما جوان هستند و در حال مرگ.

شانون مورفی اولین ویژگی Babyteeth اخیر علاوه بر نوع و یکی که احساس می کند به مراتب بیشتر و پیچیده تر از آن جوان-بزرگسالان هستند. اما با وجود آن غیر قابل انکار زیبایی در سطح احساسی ترین لحظات Babyteeth اغلب مبهم آن از کوره در رفته و بی ربط داستان سرایی.

Babyteeth مراکز میلا (الیزا Scanlen) یک استرالیایی نوجوان مبتلا به سرطان مجموعه ای از hyperprotective پدر و مادر یک کودک دندان او هنوز هم نیست از دست داد. میلا مطابق با آنچه به نظر می رسد او در مقابل قطبی: 23 ساله موسی (توبی Wallace) که مبادرت به فروش مواد مخدر دارای یک موش دم و صورت, خالکوبی, و مانند بسیاری از مردان سفید پوست خود حمل مانند او نیست و ترس از مرگ.

جوانه زدن خود را در رابطه ناراحتی Milla پدر و مادر و مختل امن اما خفه کننده محیط زیست آنها ساخته شده است برای او. اما Milla پدر و مادر نیز به ندرت درک واقعیت یا پیامدهای چگونه آنها را جمع آوری او را. پدر او (بن مندلسون) یک روانپزشک است که جایگزین های معنی دار گفت و گو با نسخه ای که بی حس درد. مادر او (Essie Davis) است که خود را بیشتر تحت تاثیر قرار, قربانی, کوه در می رم بین بودن بیش از حد بالا در مسکن برای ایجاد حس از آنچه در جریان است در خانه خود و هل دادن او عرضه به موسى او را به فروش برساند.

اما موسی و میلا رابطه, در حالی که پیچیده و مرز استثماری شکوفه های بسیار زیبایی است. Scanlen و والاس باید مغناطیسی شیمی و شخصیت خود را به هر یک از دیگر مانند آنها تنها مردم در جهان است. عشق خود را بازی می کند که در مناقصه مونتاژهای که احساس یادآور تابستان رام-coms تأکید توسط تجربی پاپ سبک از لحن-متری.

یکی از فیلم standout صحنه به شرح زیر Milla و موسی برای رفتن به یک مهمانی با هم. آهسته ردیابی شات شرح زیر است Milla به عنوان او به بررسی آپارتمان روشن بینی و چند رنگ چراغ بارق با یک جوشان کنجکاوی. موسی می دهد Milla شانس در واقع به زندگی نه فقط زنده ماندن به عنوان پدر و مادر او را برای حل و فصل.

Babyteeth در نهایت می سازد تا به اوج قدرتمند اما بی ربط مسیر آن طول می کشد برای دریافت وجود دارد را نمی توان نادیده گرفت. چندین صحنه های برچسب شده با پاستل-رنگ عنوان فصل در یک کتاب که بالا و پایین رفتن در اخلال در فیلم خود به خودی و بدون ساختار طبیعت است. فیلم قدرت را در خود متمرکز واحد خانواده و بررسی خصیصه های ذاتی هر یک از شخصیت و رابطه خود را برای زنده بودن. و در عین حال با شخصیت های واقعی سهام در روایت متصل هستند و گاهی اوقات شکستگی عاطفی در حرکت است که ساخته شده است در سراسر فیلم را در زمان اجرا.

به عنوان مورفی اولین ویژگی فیلم Babyteeth احساس خام و فیلتر نشده, اما آن را نیز می توانید احساس می کنید بدون جهت و تصفیه شده به عنوان یک نتیجه. اما اگر Babyteeth یک پیش نمایش از آنچه آمده از هر دو مورفی و فیلمنامه ریتا Kalnejais آن است که قطعا امیدوار کننده یکی است.

Babyteeth می دهد آن مخاطبان زیادی به جویدن یعنی, ما چگونه فکر می کنم در مورد مرگ وابستگی و آژانس است. آن را یک فیلم که patronizes آن شخصیت بیمار و یا می بیند او را به عنوان کمتر از انسان به دلیل تشخیص. او نه سرطان شخصیت او یک انسان که می خواهد به تجربه زندگی در راه او هرگز اجازه هر چقدر نابخردانه است که ممکن است. این یک فیلم در مورد به دست گرفتن کنترل زندگی خود را هنگامی که آن ظاهر شده است دیکته شده برای شما. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن