پس از burglarizing یک بینبریج خانه مرد باعث گریز در کایاک

ناتان Pilling Kitsap Sunمنتشر شده 8:25 PM EDT Jun 1, 2020باین بریدج ایسلند – یک Suquamish مرد دستگیر شده بود ر

توسط ABESTANEWS در 13 خرداد 1399

باین بریدج ایسلند – یک Suquamish مرد دستگیر شده بود روز شنبه پس از burglarizing یک باین بریدج ایسلند در نظر گرفتن سه با ارزش ابزار و فرار از پلیس جستجو بر اساس قایقرانی دور از این منطقه در انتهای شمالی جزیره, پلیس گفت:.

توماس هورتون 30 در نظر گرفته شد به بازداشت بدون حادثه در خانه اش در Suquamish با توجه به بینبریج پلیس و او به اتهام جنایت شمارش مسکونی سرقت در Kitsap County Superior Court در روز دوشنبه.

این شکستن در غرب بندر مدیسون خانه در صبح روز یکشنبه درخواست پلیس برای ارسال عکس از هورتون درخواست جامعه برای کمک در پیدا کردن مرد. بعد که بعد از ظهر پلیس ارسال یک جامعه متن هشدار اصرار مردم در نزدیکی Bloedel رزرو به ماندن در داخل در حالی که یک K9 تیم جستجو برای انسان که باین بریدج ایسلند پلیس گروهبان. اسکات ویس گفت: در زمان سه با ارزش سازهای زهی برخی از ظروف نقره و یک ژاکت باران از خانه است.

ویس گفت: هورتون بعد گفت: یک کارآگاه او تا به حال شده است با استفاده از مواد مخدر و به دنبال چیزی برای خوردن و نوشیدن.

آگاه باشید که پلیس به دنبال او هورتون به سرقت برده کایاک و ور رفته به ایندیانوولا منطقه که در آن Kitsap County Sheriff نمایندگان نامیده می شدند در مورد یک مرد در لباس زیر ویس گفت. هورتون مادر او را برداشت و او را به خانه اش در Suquamish که پلیس او را بازداشت و در حدود 5 بعد از ظهر ویس گفت.

آلات موسیقی کشف شد, او گفت:.

ناتان Pilling یک خبرنگار پوشش باین بریدج ایسلند, North Kitsap و واشنگتن کشتی برای Kitsap Sun. او را می توان در 360-792-5242, nathan.pilling@kitsapsun.com و یا در توییتر @KSNatePilling.

در نظر گرفتن حمایت از روزنامه نگاری محلی در شهرستان Kitsap: ثبت نام برای اشتراک دیجیتال امروز است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن