شیکاگو نژادپرستی صدمه زدن به همه ما

برای بزرگنمایی کلیک کنید حداکثر بندر / Unsplash José Rico و پیلار Audair-نی حقیقت نژادی بهبود و تحول (

توسط ABESTANEWS در 9 تیر 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید MAX BENDER / UNSPLASH
  • حداکثر بندر / Unsplash

José Rico و پیلار Audair-نی حقیقت نژادی بهبود و تحول (TRHT) شیکاگو.

شیکاگو سر رسیده است برای یک حساب و نژاد پرستی.

محوری گریه می کند چرا که سیاه و سفید زندگی می کند موضوع را ناشی از تغییرات باور نکردنی به ما گفتمان عمومی در مورد مسابقه. شبح نژادی و بی عدالتی گرفتار است شهر ما مدتها قبل از قتل وحشیانه جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery عناوین ساخته شده در سراسر جهان و موجب موجی از مقاومت در سراسر کشور. رهبران در دولت کسب و کار و زندگی مدنی و در حال حاضر ساخت تماس های جدید برای از بین بردن نژادپرستی نظاممند. پاسخ ما به این تماس برای عمل باید برآورده لحظه ای و حرکت فراتر از اظهارات و آموزش تنوع به طور قابل ملاحظه ای بهبود کیفیت زندگی به صورت سیاه و سفید و قهوه ای Chicagoans.

به عنوان یک شهرستان ما باید دور هم جمع به نمایندگی از طیف گسترده ای از تنوع شیکاگو را ارائه کرده است و شرکت در یک روند آشتی—یکی این راستا در اصول همبستگی به عنوان آن مربوط به پلیس و بهداشت و سلامتی و محله های سرمایه گذاری. ما نیز باید گرد هم می آیند برای تعمیر روابط ما بگویید ما حقایق و متحد در ما مشترک آرمان. و سفید مردم در واقع باید تاریخ و آمد با قلب باز, باز کردن کیف پول و تعهد به پیروی از رهبری از افرادی که به مدت طولانی وجود داشته است در زیر پاشنه نژادپرستی و فقر است.

این اصول از همبستگی در عمل با آگاهی بخشی لازم است که آزادی های سیاه و قهوه ای Chicagoans موظف هستند با هم حتی به عنوان نژادی و بی عدالتی بر هر جامعه در راه منحصر به فرد; ما نمی تواند رسیدن به حقوق صاحبان سهام در حالی که ما در حال کشته شدن توسط پلیس و یا جرم و جدا از خانواده ما.

یک اصل همبستگی برای سیاه و سفید و قهوه ای Chicagoans است که ما overpoliced و underprotected.

سیاه Chicagoans مواجه اند نامتناسب فشار از خشونت پلیس یک محصول جانبی از محله اتلاف سرمایه و تعطیلی مدارس و پس از آن با افزایش در اداره پلیس شیکاگو بودجه. این باعث شده است تا مردم سیاه و سفید بودن overpoliced و underprotected در حالی که قهوه ای Chicagoans شده اند مجبور به رقابت با ترور و نظارت پلیس پایگاه داده است که تسهیل اجرای اقدامات نژادپرستانه توسط اداره مهاجرت و گمرک (ICE). برای سال های بسیاری از فعالان جامعه نامیده می شود برای حذف از پایگاه داده های پلیس به دلیل آن بود که با استفاده از هدف قرار دادن مردم سیاه و توجیه خود را از آزار و اذیت و بازداشت. که همان پایگاه داده نیز استفاده شده است که توسط یخ به هدف قرار دادن مهاجران و همسایگان خود برای "ربودن و گرفتن" عملیات اغلب انتظار مردم به عنوان آنها رها کردن فرزندان خود در مدرسه و یا در حال بازگشت از محل کار. که در آن افسران پلیس را به معنای واقعی کلمه نگه داشته و پای خود را بر گردن سیاه Chicagoans یخ افسران را پاره پاره قهوه ای خانواده ها از هم جدا اخراج مردم و گسترش ترس و کارگردان ضد مکزیکی رژیم در واشنگتن که باعث قفل کردن کودک در قفس برای جلوگیری از مهاجرت است.

پلیس در شکل کنونی آن است که نه در خدمت و محافظت از مردم است که فقط نیاز به کمک های مستقیم به صورت روزمره بشر نیاز دارد. در عوض کمک مالی به ارائه آن پشتیبانی شده است غصب شده توسط پف کرده police بودجه. بودجه کافی روان-درماني تروما مطلع بحران مداخله مشاوران مدارس و مراکز اجتماعی است به جای اختصاص داده شده به اجرای قانون با این فرض که پلیس پاسخ است. ما باید در نظر داشته باشید که بودجه اخلاقی اسناد و مدارک. نیویورک و لس آنجلس را متعهد به هدایت پلیس کمک های مالی برای حمایت از کسانی که خدمات ترک شیکاگو به عنوان بزرگترین شهرستان به بررسی آن policing بودجه. ما باید پیوند نژادی سهام با جابجایی پلیس دلار نسبت به بودجه کافی از مدارس عمومی و ضروری خدمات انسانی در سیاه و سفید و قهوه ای, محله, در علاوه بر این به شهروند نظارت بر اجرای قانون است.

ما همچنین باید توجه گریه می کند از جوامع که رنج می برند از محیط زیست نژادپرستی و ناهموار دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت. هوا پر شده است با آمبولانس آژیر و Hilco تخریب گرد و غبار اضافه کردن توهین به جراحت یک بیماری همه گیر است که طول می کشد تلفات در ریه ها. محله مانند روستای کوچک و Roseland شده است شنوایی ثابت حلقه آمبولانس آژیر از مارس. ما حالا می دانیم که این واقعیت غم انگیز است که این بیماری همه گیر کوروناویروس ضربه سیاه و سفید و قهوه ای Chicagoans سخت ترین محصول مستقیم نژادی و نابرابری در دسترسی به مراقبت های بهداشتی اما در ارائه اولیه مقرون به صرفه و مستقیم خدمات بهداشتی و درمانی به افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای قبل از COVID-19. بیمار مردم به بیمارستان های منطقه هنگامی که تبدیل شدن آنها واقعا بیمار باعث استرس های مالی به جامعه بيمارستان در سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع است که در حال حاضر underresourced برای درمان اکثر افراد بیمار.این باعث شده است که بیمارستان ها مانند سنت آنتونی و Roseland برای از دست دادن کارکنان و در صورت بودجه حوادث, حتی اگر آنها را چند تخت به یدکی.

این تماس به صورت یک اصل همبستگی به ارزش و ارائه مراقبت های بهداشتی برای ما بیشتر ساکنان آسیب پذیر است. ما نیاز به تصویب قانون است که تقویت بیمارستان نفع جامعه مورد نیاز توسط الزامی است که پول اختصاص داده شده بود به ارائه مستقیم مراقبت و فعالیت های تأثیر عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت. علاوه بر این ما باید متعهد به سازماندهی عدالت در سلامت صندوق که نیاز به بیمارستان ها که نمی دیدار با سود نیاز به کمک تفاوت به مراکز بهداشتی-درمانی در پزشکی مناطق محروم برای اطمینان از ارتباط معنی دار برای خدمات بهداشتی و درمانی برای مردم در تمام محله ها.

برای هر محله به راستی بخشی از یک برابر شیکاگو, ما باید اطمینان حاصل شود که ساکنان از هر بخشی از شهر را آزاد و عادلانه دسترسی به موسسات, فرصت ها و منابع و امکانات است که متمرکز در برخی از جیب شهرستان ما است. با توجه به نقشی که جامعه کسب و کار در ارائه دسترسی به منابع و فرصت ها در شهر ما آنها باید بخشی از راه حل به جای ادامه به تعامل در سیاست ها و شیوه های که تداوم بی عدالتی به منظور افزایش خط پایین خود را. ما باید سرمایه گذاری در محله های ما فقط بنابراین ما می توانیم با ارائه یک خانه برای همه. گزارش های اخیر از موسسه شهری یافت که اکثریت سفید محله دریافت 4.6 برابر بیشتر خصوصی-بازار سرمایه گذاری به ازای هر خانوار نسبت به اکثریت سیاه محله و 2.6 برابر بیشتر خصوصی-بازار سرمایه گذاری از اکثریت-Latino محله در ميانه. بانک ها باید تغییر مسیر سرمایه گذاری به محله در سرمایه گذاری در جنوب غرب برنامه ایجاد شد توسط شهردار در ماه دسامبر گذشته به جای $750 میلیون ارزش سرمایه گذاری های عمومی به ده شیکاگو محله در جنوب و غرب و طرف با یک تماس اقدام برای بانک ها برای مطابقت با آنچه اختصاص داده است. ما نیاز به سرمایه گذاران خصوصی را به خود اختصاص 4 دلار سرمایه گذاری در سیاه و سفید و یا قهوه ای محله برای هر 1 دلار سرمایه گذاری در یک محله برای جبران دهه از ثروت غصب بودن از امور جامعه توسط درنده شیوه های مالی. این به نظر می رسد مقدار زیادی از پول, اما هنوز هم نمی جبران بودجه عمومی است که شرکت های بزرگ دریافت کرده اند در قالب معافیت های مالیاتی, TIF دلار قرارداد و خریداری شده اند که doled در طول سال.

وجود دارد نمی توان واقعی اقتصادی و اجتماعی بهبود از تاثیر COVID-19 و نژادپرستی نظاممند بدون آشتی فرایند است که شامل سفید مردم اذعان و کنار رفتن متفاوت قدرت و امتیاز و که در آن سیاه و سفید و قهوه ای مردم غلبه بر اختلافات برای رسیدن به مشترک سیاست نتایج و تمرین همکاری متقابل است که ایجاد جامعه پایدار است. لحظه ای خواستار تعهدات که به اندازه کافی بزرگ در دامنه به آدرس رنج می برند که تقریبا دو میلیون Chicagoans هر روز. لحظه ای خواستار رهبران با شجاعت که می تواند با قلب خود.

وقتی مردم ایجاد همبستگی در سراسر تفاوت چهره حقایق سخت و جسورانه اهداف ما می تواند ما را حل کند مشکلات اغلب با فشار دادن و تبدیل زندگی می کند. شیکاگو دارای یک فرصت برای به دست گرفتن رهبری و در انجام این کار ما می تواند درس عبرتی برای بقیه ملت به دنبال دارد. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن