چگونه یک PGDM می تواند به رویکرد یک مدل کسب و کار برای یک سازمان در سال 2022 کمک کند؟

[ad_1] از آنجایی که مدرک لیسانس به اصلی ترین مدرک در بازار کار تبدیل شده است، بسیاری از فارغ التحصیلان م

توسط ABESTANEWS در 7 بهمن 1400
[ad_1]
PGDM

از آنجایی که مدرک لیسانس به اصلی ترین مدرک در بازار کار تبدیل شده است، بسیاری از فارغ التحصیلان مجبور به بازگشت به مدرسه برای ارتقای مهارت های خود برای نقش های تخصصی یا مدیریتی شده اند. صلاحیت های پیشرفته مدیریت حتی با تعداد بیشتری از افراد که کوتاه ترین مسیر را برای صعود از نردبان شرکت انتخاب می کنند محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. اغلب، آنها با این دوراهی مواجه می شوند که آیا باید مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) را دنبال کنند یا یک دیپلم پس از فارغ التحصیلی در مدیریت.PGDM).

صلاحیت های پیشرفته مدیریت عمومی به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های مدیریت عمومی را ایجاد کنند که در صنایع مختلف تأثیرگذار است. اینها شامل مدیریت کسب و کار، فناوری اطلاعات، امور مالی، عملیات، بازاریابی و سایر مهارت هایی است که کسب و کارها در هر حوزه ای برای عملکرد روان و سودآور به آن نیاز دارند. بنابراین، دانشجویان با چنین شرایطی از مزیت کار در زمینه مورد نظر خود برخوردار هستند. دوره های پیشرفته مدیریت علاقه دانشجویان رشته های مختلف را که علاقه مند به کسب مهارت های مدیریتی هستند، جلب کرده است.

بیایید نگاهی عمیق به دیپلم کارشناسی ارشد مدیریت و ارتباط آن در سازمان ها در سال 2022 داشته باشیم.

PGDM چیست؟

PGDM مخفف دیپلم مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است. این یک مدرک دیپلم پیشرفته است که به دانش‌آموزان دارای مدرک لیسانس ارائه می‌شود که مایل به کسب مهارت‌ها و توانایی‌های مدیریت عملی برای دنبال کردن موقعیت‌های مدیریتی در حرفه خود هستند. برنامه های PGDM علاوه بر کسب مهارت های عملی، کوتاه ترین مسیر را برای نفوذ به دنیای شرکت ها به دانش آموزان ارائه می دهد. به عنوان مثال، مسیر کارآموزی مدیریت به آنها اجازه می دهد بلافاصله پس از اتمام تحصیلات خود به مدیریت بپیوندند.

PDGM معمولاً برنامه‌های تجاری ۲ ساله هستند که توسط مؤسسه‌های به رسمیت شناخته شده توسط شورای آموزش فنی تمام هند (AICTE) ارائه می‌شوند. این مؤسسات مسئول توسعه و بازنگری برنامه های درسی خود هستند تا آنها را با الزامات صنعت هماهنگ کنند. علاوه بر این، آنها برای به دست آوردن تجربه کاری پس از تحصیل، دانشجویان را در مؤسسات مختلف آموزش می دهند.

توجه به این نکته ضروری است که برای پذیرش در برنامه PGDM باید مدرک لیسانس در هر رشته ای را با حداقل 50% قبولی کسب کرده باشد. با این حال، الزامات دقیق و فرآیند انتخاب برای برنامه انتخابی شما بسته به موسسه ای که در آن ثبت نام می کنید.

مزایای PGDM

برنامه های PGDM توسط موسسات غیر وابسته برای تامین مهارت های رهبری و مدیریتی مورد نیاز بازار کار فعلی ارائه می شود. بنابراین، مهارت‌هایی که از برنامه‌های PGDM به دست می‌آیند، مرتبط با صنعت هستند.

  • آموزش تعاملی عملی

برنامه‌های PGDM به گونه‌ای بسته‌بندی شده‌اند که عملی و تعاملی باشند و به دنبال آن یک برنامه کارآموزی وجود دارد که نه تنها دانش‌آموز را در معرض دنیای واقعی قرار می‌دهد، بلکه به آنها کمک می‌کند تا با به کار بردن دانش خود در موقعیت‌های دنیای واقعی، مهارت‌های مناسب را ارتقا دهند.

  • هم مهارت های فنی و هم مهارت های نرم را ایجاد می کند

برنامه های PGDM برای توسعه دانش آموزان برای مهارت های نرم و فنی طراحی شده اند. هدف برنامه های PGDM ایجاد مهارت های بین فردی مورد نیاز برای ایفای نقش های مدیریتی است. اینها شامل رهبری، ارتباطات، حل مسئله، تفکر انتقادی و کار تیمی است.

  • انعطاف پذیر و به روز شده به آخرین روند صنعت

برنامه‌های PGDM انعطاف‌پذیر هستند، زیرا مؤسساتی که به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند این آزادی را دارند که برنامه‌های درسی خود را برای برآورده کردن نیازهای مهارتی فعلی صنعت به‌روزرسانی کنند. بنابراین دانش‌آموزان اغلب در حال آموزش هستند که به آخرین روندهای صنعت به روز می‌شوند.

آیا می خواهید شغلی را به عنوان مدیر اجرایی C-suit در یک شرکت خصوصی دنبال کنید؟

آیا می خواهید یک موقعیت مدیریتی در یک موسسه دولتی یا سازمان دولتی دنبال کنید؟

آیا می خواهید نقش رهبری را در یک سازمان بین المللی دنبال کنید؟

آیا می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی و راه اندازی کنید؟

آیا می خواهید شغلی را به عنوان مربی در یک موسسه آموزشی عالی دنبال کنید؟

برنامه PGDM شما را برای تمامی این نقش ها آماده می کند. همچنین، این فرصت را برای دانشجویان فراهم می کند تا تخصص های مدیریت در عملیات، امور مالی، بازاریابی، فناوری اطلاعات و مدیریت عمومی را در میان دیگران دنبال کنند.

چگونه PGDM به رویکرد یک مدل کسب و کار برای یک سازمان در سال 2022 کمک می کند

برنامه های PGDM نه تنها برای دانش آموزان مفید است. از آنجایی که آنها برای برآورده ساختن مهارت های مورد نیاز صنعت طراحی و به روز می شوند، آنها را برای سازمان ها نیز مهم می کند. یک فارغ التحصیل باتجربه PGDM که دوره های آموزشی عملی را گذرانده است و موقعیت های شغلی خود را با موفقیت به پایان رسانده است، چیزهای زیادی برای ارائه به سازمانی که قصد کار در آن را دارد و در کل صنعت دارد.

برنامه‌های PGDM در شکل‌دهی و تغییر شکل مدل‌های کسب‌وکار برای سازمان‌ها از بسیاری جهات مفید هستند.

  • آنها برای صنعت توسعه یافته اند

بازار امروز بسیار پویا است و انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر است. برای اینکه سازمان‌های بخش خصوصی و دولتی در چنین بازاری رشد کنند، نیاز به رهبران پیشگیرانه آینده‌نگر دارند که از تلاش و پیشبرد نوآوری‌هایی که سازمان‌هایشان را با خواسته‌های بازار همسو می‌کنند، ابایی ندارند. برنامه های PGDM رهبران، مدیران اجرایی، رؤسای عملکردی و مدیران را آماده می کند تا به اندازه کافی ماهر، آگاه و سازگار باشند تا سازمان ها را برای توسعه و تغییر مدیریت از طریق مدل های تجاری نوآورانه هدایت کنند.

  • برنامه های PGDM با مشارکت کارشناسان صنعت شکل می گیرند

برنامه‌های PGDM توسط مؤسسات غیروابسته‌ای ارائه می‌شوند که با روندهای فعلی صنعت و نظرات متخصص در مورد مسائل رهبری و مدیریت در تماس هستند. بنابراین، دوره ها به طور مداوم به روز می شوند. بنابراین، برنامه درسی PGDM برای تولید رهبران سازمانی طراحی شده است که به اندازه کافی برای مقابله با مسائل دنیای واقعی که بر سازمان ها تأثیر می گذارد، آماده هستند. نکته مهم این است که این دوره ها فراتر از صنعت محور بودن، یادگیرنده محور هستند.

  • برنامه های PGDM تخصصی هستند

PDGM به دانش آموزان این فرصت را می دهد که دامنه یادگیری خود را با انتخاب تخصص های اصلی و فرعی گسترش دهند. امروزه صنعت به متخصصان چند مهارتی متمایل است که می توانند بیش از آنچه در آن تخصص داشته اند ارائه دهند. سازمان‌ها از حرفه‌ای‌هایی سود می‌برند که نه تنها در کاری که انجام می‌دهند خوب هستند، بلکه آماده یادگیری و کسب مهارت‌های اضافی هستند، زیرا چنین حرفه‌ای‌هایی به خوبی در تیم‌های متقابل مناسب هستند.

  • نیروی کار ماهر فنی و بین فردی

از آنجایی که تمرکز از ارائه محصول/خدمات به مشتری محوری تغییر کرده است، دوره های PGDM بهترین مکان را برای آماده سازی رهبران با ترکیبی از مهارت ها برای سازمان های زمان ما دارند، زیرا عملی و تعاملی هستند. داشتن دانش فنی کافی نیست. سازمان‌ها با رهبرانی که ارتباط‌دهنده خوب، مبتکر، حل‌کننده مشکل و بازیکنان تیمی هستند که می‌توانند روابط پایدار و ابتکار شخصی را توسعه دهند، شکوفا می‌شوند.

PGDM یکی از معدود برنامه های مدیریتی پیشرفته است که رهبرانی آماده برای صنعت تولید می کند که آماده ایفای نقش های مدیریتی و رهبری بدون صرف زمان زیادی برای بالا رفتن از نردبان شرکت هستند. استخدام کنندگان توافق دارند که شکل دادن به یک رهبر برای نقش های مدیریتی زمان می برد. گزینه بهتر و مقرون به صرفه برای هر سازمانی این است که رهبران آماده ای را استخدام کند که دارای پتانسیل بسیار زیادی برای ارائه نوآوری و نوآوری کارآفرینی هستند که سازمان خود را به سطح بعدی برساند.

نتیجه

https://www.youtube.com/c/SimplilearnOfficial

برنامه های PGDM متخصصانی را آماده می کند که می توانند در بخش های خصوصی، دولتی، دولتی، تولیدی، تحقیقاتی و آموزشی کار کنند و همچنین کارآفرین شوند. دامنه PGDM گسترده است و مطمئناً برای دانش آموزان مفید است. ثانیاً، این دوره‌های عملی و تعاملی با یادگیری بی‌پایان مشخص می‌شوند، زیرا دانش‌آموزان دائماً با کارشناسان صنعت و مدیریت تعامل دارند و یاد می‌گیرند که چالش‌های تجاری پیچیده را حل کنند.

آیا زمان ثبت نام در دوره PGDM فرا رسیده است؟

اگر مزایایی که در این مقاله بیان کردیم برای شما جذاب است، وقت آن رسیده است که یک دوره PGDM را در نظر بگیرید.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن