معرفی کارکتر سارا و نحوه به دست آوردن آن بدون یوسی پابجی

پرطرفدارترین بازی، شخصیت سارا پابجی را منتشر کرده بود. در اینجا راهنمای گام به گام تعداد کوپن های شخصیتی در پا

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پرطرفدارترین بازی، شخصیت سارا پابجی را منتشر کرده بود. در اینجا راهنمای گام به گام تعداد کوپن های شخصیتی در پابگ برای سارا آمده است؟ چگونه شخصیت سارا را در پابجی موبایل به صورت رایگان دریافت کنیم؟ و چگونه قفل سارا را در پابجی موبایل به صورت رایگان باز کنیم؟ اینجا. سازندگان بازی در حال حاضر تنها سه شخصیت ویکتور، کارلو و سارا را ساخته اند. پابجی موبایل  یک بازی بتل رویال است که توسط شرکت پابجی Corporation، یک شرکت کره جنوبی ساخته و منتشر شده است.

کوپن چند کاراکتری در پابجی برای سارا؟

پابجی یک بازی کاملاً محبوب است که از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار است. پابجی موبایل  یک بازی بتل رویال است که توسط شرکت پابجی Corporation ، یک شرکت کره جنوبی ساخته و منتشر شده است. بازی پابجی موبایل  با هدف تبلیغ گیمرهایی که دارای PS4 یا هیچ کنسول بازی نیستند ساخته شده است. پابجی موبایل  به گیمرها این امکان را می‌دهد که این بازی جذاب را در هر کجا و در هر زمان با تلفن همراه خود انجام دهند، اگر آن شخص اتصال پایداری داشته باشد.

پابجی موبایل  برای کاربران موبایل رایگان است و به همین دلیل می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند.

پابجی موبایل  عمق و تنوع متفاوتی را ارائه می دهد

با وجود محدود بودن به موبایل، پابجی موبایل  نقشه ها و نقشه های جنگی عظیمی را ارائه می‌دهد؛ از زمانی که عرضه شد در حال رشد بوده است.

چگونه شخصیت سارا را بدون هزینه کردن یوسی پابجی دریافت کنیم؟

توسعه دهندگان پابجی موبابل برای حفظ محبوبیت خود در بین طرفداران خود، بازی را با ویژگی های جدید مانند مکانیک های عجیب و غریب بازی، لوازم آرایشی جذاب پوست، اسلحه و اسلحه به روز رسانی می کنند. سازندگان مجموعه عظیمی از سلاح ها و لوازم آرایشی پوست را برای انتخاب به گیمرها پیشنهاد کرده اند. و بازی کنید. اما بازی پابجی موبایل در حال حاضر تنها دارای سه شخصیت ویکتور، کارلو و سارا است. هر شخصیت توانایی ها و ظاهر منحصر به فرد خود را دارد. توسعه دهندگان شخصیت ویکتور را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده اند.

ویژگی های شخصیت سارا پابجی

شخصیت سارا یکی از سه شخصیتی است که توسعه دهندگان پابجی ارائه کرده اند. این شخصیت مانند دو شخصیت دیگر منحصر به فرد است و ویژگی های متمایز کننده ای دارد. در واقع، برخلاف ویکتور که به صورت رایگان در دسترس است، یک گیمر برای استفاده از سارا به ارز درون برنامه ای یا استفاده از کوپن هایی نیاز دارد که می توان با انجام کارها به دست آورد. این واقعیت که این شخصیت نیاز به خرید دارد، نشان می دهد که ویژگی های خاصی برای این شخصیت وجود دارد. برخی از ویژگی های شخصیت سارا در زیر ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: یکی از برنامه‌هایی که می‌توانید از آن یوسی پابجی بگیرید را بشناسید

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن