یکی از برنامه‌هایی که می‌توانید از آن یوسی پابجی بگیرید را بشناسید

آیا فکر می‌کنید می‌توان بدون صرف پول واقعی مقداری پابجی موبایل یوسی دریافت کرد؟ آیا فکر می کنید می ت

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

آیا فکر می‌کنید می‌توان بدون صرف پول واقعی مقداری پابجی موبایل یوسی دریافت کرد؟ آیا فکر می کنید می توانید از یوسی که با پرداخت دلار پول آورده نمی شوند، رویال پاس بخرید؟ اگر نمی‌پرسید که آیا این امکان وجود دارد یا نه، در اینجا ما شک شما را برطرف می‌کنیم.

dGamer برنامه‌ای برای دریافت اعتبار بازی:

مانند برنامه mGamer، این برنامه dGamer تعداد پابجی Mobile یوسی را در مبادله سکه های به دست آمده در داخل برنامه ارائه می دهد. این بازی با حجم 13 مگابایت، نیاز به اندروید 4.1 به بالا دارد و تا الان بیش از یک میلیون نفر آن را نصب کرده‌اند. برنامه‌ای کم حجم و پر بازده است که برای به دست آوردن یوسی پابجی کاملا کارآمد می‌باشد.

درست مانند اپلیکیشن mGamer، می‌توانید کارهای مختلفی را انجام دهید، نظرسنجی‌های مختلف را تکمیل کنید، برای کسب آن سکه‌ها بازی کنید و آن را با پابجی یوسی مبادله کنید. برنامه dGamer همچنین الماس را برای Free Fire و برای بازی های دیگر نیز ارائه می دهد.

پس با نصب این برنامه علاوه بر یوسی پابجی، می‌توانید ارزهای بازی‌های دیگر را نیز به دست آورید و با یک تیر چند نشان بزنید. برای دریافت رایگان پابجی موبایل یوسی اکنون به سراغ این برنامه برتر برویم.

این برنامه چگونه کار می کند؟

وظایف و بررسی های متعددی در داخل برنامه dGamer وجود دارد. می‌توانید آن وظایف و نظرسنجی‌ها را برای به دست آوردن سکه‌هایی که بعداً با پابجی یوسی رد و بدل می‌شوند، تکمیل کنید. بیشتر وظایف این برنامه شبیه به mGamer است، بنابراین اگر بتوانید از برنامه mGamer استفاده کنید، می توانید به راحتی مقدار زیادی سکه در اینجا در برنامه dgamer کسب کنید.

با این حال، در مقایسه با mGamer، این برنامه مقدار کمتری یوسی را برای مقدار بیشتر سکه ارائه می دهد. با 6000 سکه، شما فقط می توانید 40 یوسی و برای 75 یوسی، باید 11000 سکه داشته باشید که 7900 سکه در mGamer است. با این حال، می‌توانید از این برنامه برای کسب مقدار اضافی یوسی پس از تکمیل وظایف در mGamer استفاده کنید.

گواهی پرداخت یوسی

 

برخلاف برنامه mGamer، این برنامه یوسی را کمی دیر به حساب منتقل می کند. اما قابل اعتماد است من مقداری یوسی را نیز از این برنامه جمع آوری کرده ام. پس مانند برنامه mGamer راحت دانلود کنید و با خیال آسوده یوسی پابجی را به دست آورید.

بیشتر بخوانید: برنامه Grab Points برای بدست آوردن یوسی پابجی واقعی است یا فیک؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن