بهترین شیوه تهیه یوسی بازی پابجی چیست؟

اگر میخواهید رقابتی بسیار فوق العاده در سطح جهانی را تجربه کنید میتوانید به سراغ بازی فوق العاده زیبای پابجی ب

توسط ABESTANEWS در 19 تیر 1400

اگر میخواهید رقابتی بسیار فوق العاده در سطح جهانی را تجربه کنید میتوانید به سراغ بازی فوق العاده زیبای پابجی بروید. پابجی یک بازی زیبای اکشن با سبک رویال می باشد که امروزه میلیون ها گیمر را به خود مشغول کرده است.

در بازی پابجی نیز مانند بسیاری از بازی های این سبک، ارز رایجی وجود دارد که برای تقویت و ارتقا کاراکتر شما و همچنین به دست آوردن تجهیزات مختلف استفاده میشود. ارزی که در بازی پابجی وجود دارد یوسی می باشد.

با استفاده از یوسی ها شما می توانید به تجهیزات فوق العاده ای در بازی برسید و همچنین یک شخصیت قوی در رقابت با دیگران داشته باشید. یوسی ها به روش های مختلفی خرید و تهیه می شوند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

روش پولی خرید یوسی:

یکی از راه هایی که برای به دست آوردن یوسی وجود دارد، خرید از طریق پرداخت درون برنامه ای می باشد. اما به دلیل اینکه در ایران مشکلات زیادی در خصوص ارز های بین المللی وجود دارد امکان خرید مستقیم وجود ندارد و ایرانیان عزیز باید از سایت های واسطه ای استفاده کنند و یا از طرق گیفت کارت های موجود در گوگل پلی و دریافت اعتبارات لازم آنها و ثبت آن در بازی پابجی، یوسی دریافت کنند.

بهترین روش دریافت یوسی در برنامه گوگل پلی:

اما یکی از بهترین روش های موجود برای کسب یوسی در بازی پابجی، شرکت در رقابت های رویال پس می باشد. شاید شرکت در این مسابقه ی جذاب تعداد کمی از شما یوسی بخواهد اما جای نگرانی نیست، کافیست خود را به مراحل انتهایی مسابقه برسانید و بتوانید تا انتها زنده بمانید، در این صورت تعداد زیادی یوسی را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. با انجام این کار می توانید به تعداد زیاد یوسی برسید و نهایت جذابیت و هیجان را در بازی پابجی تجربه کنید.

اگر می گوییم بهترین روش برای دریافت یوسی روش شرکت در رقابت های رویال پس می باشد به این دلیل است که با شرکت در این مسابقه در واقع با یک تیر می توانید 2 نشان بزنید؛ از طرفی وارد یک رقابت بسیار جذاب و تماشایی خواهید شد، رقابتی که سطح بسیار بالایی دارد و بسیاری از گیمر های حرفه ای در آن حاضر هستند.

از طرف دیگر با شرکت در این مسابقات جذاب، علاوه بر رقابتی مهیج، می توانید به کسب یوسی های زیادی دست پیدا کنید.

منبع: https://bazarnews.ir/fa/news/94246/بررسی-سلاح-ها-و-قدرت-آن-ها-در-بازی-پابجی-موبایل

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن