آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه پاسارگاد ۲ ارزش اقتصادی دارد؟

پاسارگاد 2 یکی دیگر از پروژه های سپاه جمهوری اسلامی ایران است که طی دو تا سه سال آینده از آن رونمایی خواهد شد.

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

پاسارگاد 2 یکی دیگر از پروژه های سپاه جمهوری اسلامی ایران است که طی دو تا سه سال آینده از آن رونمایی خواهد شد. آغاز ساخت این پروژه از مدت ها قبل صورت گرفت و افراد زیادی هم از آن استقبال کردند. این پروژه در منطقه 22 تهران و محله چیتگر واقع شده است و چشم انداز فوق العاده ای هم به اطراف دارد. با توجه به این که چیتگر همچنان فضا های خالی زیادی دارد، پیش بینی می شود که پروژه های بیشتری در آن محل آغاز شود و درصد زیادی از مردم هم به دنبال آن باشند.

یکی از سوالاتی که کاربران سایت از ما داشتند، این است که آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه پاسارگاد 2 واقعا ارزش اقتصادی دارد یا خیر؟ پاسخ این سوال به عواملی همچون بودجه و یا تمایل شما به زندگی آپارتمان نشینی بستگی دارد. با این حال، در این مطلب قصد داریم تا در این زمینه صحبت کوتاهی داشته باشیم. در نهایت می توانید تصمیم خود را برای شروع سرمایه گذاری بگیرید.

 

لطفا بخوانید: بررسی تعداد واحدها و طبقات در پروژه پاسارگاد 2

ابتدا به سراغ نحوه سرمایه گذاری می رویم. در وهله اول، نیاز است که واریزی اولیه داشته باشید؛ به این معنا که مبلغی را برای زمین و تهیه وسایل اولیه مورد نیاز بپردازید. سپس رفته رفته باید حق امتیاز بپردازید و این مورد می تواند به صورت اقساط نیز صورت بگیرد. در خصوص پرداخت اقساط، اطلاعات چندانی در دست نیست. تنها در جریان هستیم که هر دو ماه باید در حدود 50 میلیون تومان بدهید تا در نهایت شاهد پایان یافتن این پروژه باشید.

همان طور که مشاهده کردید، شاید دادن این مبلغ با دردسر هایی همراه باشد. افراد در این مواقع یا از آغاز سرمایه گذاری صرف نظر می کنند، یا نسبت به دریافت وام اقدام می نمایند که آن هم می تواند استراتژی ایده آلی به شمار بیاید. به هر شکل هنگامی که پروژه به پایان برسد، دست این افراد برای زندگی شکیل تر و بسیار بهتر کاملا باز خواهد بود و نباید این موصوع را نادیده گرفت. همچنین فراموش نکنید که این اقساط به صورت علی الحساب خواهد بود.

 

از سرمایه گذاری این پروژه که فاصله بگیریم، بد نیست در مورد امکانات آن مطالبی را عرض کنیم. لابی، سالن ورزشی بزرگ و مجهز، آنتن مرکزی، سالن اجتماعات و آسانسور تنها گوشه ای از این تجهیزات است که به محض به پایان رسیدن این برج از آن ها نیز رونمایی خواهد شد. ضمنا این پروژه در موقغیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و می توانید به انواع مراکز تفریحی شامل پارک ها و دریاچه چیتگر و همچنین مراکز تجاری مانند فروشگاه ها و پاساژ های گوناگون دسترسی داشته باشید. دسترسی به ایستگاه های اتوبوس و مترو نیز دشوار نخواهد بود و با کمی پیاده روی می توان به آن ها رسید. بدون شک افرادی که قصد سرمایه گذاری در این برج را دارند، این امکانات را هم مد نظر قرار می دهند. برای آن ها مهم است که برج پاسارگاد 2 تا چه حد با اماکن ذکر شده فاصله دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن