Coronavirus فلوریدا: DeSantis جلوه مرحله به مرحله بازگشایی برنامه برای رستوران ها و کسب و کار

برندان فررینگتن و تری اسپنسر آسوشیتد پرسمنتشر شده 5:54 PM EDT May 29, 2020فلوریدا رستوران ها و فروشگاه های خرد

توسط ABESTANEWS در 11 اردیبهشت 1399

فلوریدا رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی خواهد شد مجاز به بازگشایی دوشنبه در 25% ظرفیت: اگر دولت های محلی اجازه می دهد تا آن رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis چهارشنبه اعلام کرد که دولت شروع آهسته بالا رفتن از پرتگاه اقتصادی ناشی از کوروناویروس.

فرماندار به طور خاص حذف شدند, سخت, ضربه, به شدت پر از Miami-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان گفت: کسب و کار خود را آغاز فاز یک که آن را امن تر است.

سفارش خود را نیز اجازه می دهد تا بیمارستان ها و مراکز جراحی به راه اندازی مجدد غیر ضروری, روش انتخابی در بقیه امور خارجه — اما تنها اگر آنها به اندازه کافی لوازم پزشکی و توافق برای کمک به خانه های سالمندان و زندگی کمک امکانات پیشگیری و واکنش به شیوع کروناویروس. پارک ها و دوره های گلف و سایر مناطق تفریحی در حال حاضر شروع به بازگشایی در برخی از استان ها جمعه.

DeSantis یک جمهوری خواه است که محتاط تر از این کشور همسایه گرجستان و همچنین به عنوان نیروی کار DeSantis تشکیل شده در هفته گذشته به مطالعه و بررسی چگونگی به مردم بازگشت به کار. نیروی کار پیشنهاد رستوران می تواند در 50 درصد ظرفیت اما فرماندار است که کاهش در آهسته تر. او گفت: در اوایل این هفته که در فلوریدا را "گام های کودک" در تلاش برای از سرگیری کسب و کار است و از طریق زیر با این رویکرد است.

نیروی کار نیز پیشنهاد بازگشایی سالن های ورزشی و آرایشگاه با محدودیت اما او اجازه می دهد که در فاز اول. DeSantis نیز تنظیم یک تاریخ برای مرحله دوم. در عوض او صبر و رویکرد دولت به فارس در مرحله اول کارکنان خود را گفت.

کافه ها و کاباره ها نیز نمی بازگشایی نشده است, اما DeSantis دادن تصویب به, رویدادهای ورزشی, اگر آنها را شامل نمی شود تماشاگر. دولت ادامه خواهد داد به محدود کردن بازدید کنندگان به خانه های سالمندان و زندانها.

بیشتر: DeSantis راستا با مغلوب ساختن پیشی جستن در coronavirus بازگشایی

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. DeSantis مشورت با کاخ سفید قبل از 'اندازه گیری' بازگشایی فلوریدا

فلوریدا تا به حال بیش از 33,000 تایید موارد coronavirus و در نتیجه حداقل 1,218 مرگ و میر با توجه به وزارت بهداشت. اما شده است وجود دارد روند رو به پایین در موارد جدید از اوایل ماه آوریل است.

دولت مانند ملت دیده است swaths بزرگ از نیروی کار خود را پرتاب به بیکاری به دلیل تعطیلی و آن دو تا از بزرگترین بخش های اقتصادی گردشگری و کشاورزی نابود به عنوان بازدید کننده فرار کرد و نهادی تولید خریداران مانند هتل ها و مدارس بسته شده است.

آن بوده است بیش از یک ماه از فرماندار دستور داد تا تعطیلی و بیش از 800,000 فلوریدا را برای ثبت بیکاری است.

هنوز هم بسیاری از فلوریدا به نظر نمی رسد مشتاق شنبه برای از سرگیری حتی جزئی) ، بازنشسته جکسون, معلم, پاملا Riggs-Stoia گفت: بازگشایی هر چیزی را بدون تست بیشتر برای بیماری و تماس با ما-ردیابی احمقانه است.

"من احساس می کنم ما درمان مردم به عنوان یکبار مصرف. به یاد داشته باشید که نه تنها شرکت کنندگان در تازه افتتاح مکان مستعد ابتلا به عفونت است, اما منجر به عفونت ثانویه به خانواده و هم اتاقی و غیره و مهمتر از همه در معرض ما ارائه دهندگان خدمات پزشکی را بیشتر و بیشتر بار ویروسی" گفت: Riggs-Stoia, 60.

Sherif Andretta 35 ساله در میامی تولید کننده موسیقی گفت: "استقبال از افتتاح پارک ها و فضاهای باز به خصوص پس از سگ خود را نتواند او راه می رود. اما او مردد به رفتن به یک رستوران و یا در هر نقطه که تساوی مردم به محله های تنگ.

"زندگی در میامی ما متراکم ترین بخش از دولت است و باید محتاط تر نسبت به دیگر شهرستانها" Adretta گفت. "من ادامه خواهد داد برای عمل اجتماعی دورى و اجتناب از رستوران ها و دیگر غیر ضروری کسب و کار تا زمانی که من آن را باور امن است."

Zeytin غذاهای ترکی در اورلاندو باقی خواهد ماند و بسته به ناهار خوری نشسته تا یک ماه دیگر به دلایل ایمنی. مالک میشل Bourassa گفت که از این مستند the mom-and-pop رستوران شده و در خدمت takeout و درآمد حدود نیمی از آن به حالت عادی درآمد. هر گونه منافع اقتصادی برای بازگشایی نیست بیشتر از خطرات آن, او گفت:. حتی اگر این رستوران بودند به بازگشایی با یک نیاز برای تنها 25 درصد ظرفیت "یک رستوران نمی خواهید را به هر گونه پول است."

"ما احساس نمی مانند آن را امن برای باز" Bourassa گفت. "ما نمی خواهیم کسی در آینده در اینجا که بیمار است."

DeSantis یکی از آخرین فرمانداران به موضوع یک ایالت اقامت در خانه سفارش ترجیح می دهند یک county-توسط-شهرستان رویکرد در طول ماه مارس ، ایالت او در اصل بسته, میله, مارس 17 و در 20 مارس او بسته ورزشگاه محدود رستوران به بایگانی اطلاعات و تحویل و ممنوع تجمعات بیشتر از 10 است. مدارس همچنین بسته در ماه مارس است.

در آوریل 1, فرماندار دستور بسته شدن غیر ضروری از کسب و کار ایالت شروع و دو روز بعد دستور داد کارکنان به محل کار از خانه در هر کجا که ممکن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن