چه کسی خالق عطر ورساچه مشکی است؟

برند عطر و ادکلن ورساچه یک کمپانی عطر ادکلن  ایتالیایی است. تولید کننده ی عطر و ادکلن با این برند تا به ح

توسط ABESTANEWS در 28 مرداد 1400

برند عطر و ادکلن ورساچه یک کمپانی عطر ادکلن  ایتالیایی است. تولید کننده ی عطر و ادکلن با این برند تا به حال حدود 50 عدد عطر و ادکلن با برند ورساچه (Versace ) را وارد بازار کرده است.

شروع به کار این کمپانی ورساچه از سال 1978 بوده و از سال 1981 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است که اکثرا ادکلن های این کمپانی زنانه است.

اولین عطر ورساچه به نام Gianni Versace for Women در سال 1981 به بازارعرضه شد. که البته برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این عطر به https://dayan.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b9%d8%b7%d8%b1-%d9%88%d8%b1%d8%b3%d8%a7%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b4%da%a9%db%8c/ مراجعه کنید.

Gianni Versace در سال 1946 در ایتالیا متولد شد او پس از کارآموزی در دوخت لباس کنار مادرش، شروع به طراحی لباس کرد تا در سال 1978 با کمک برادرش Santo موفق به تاسیس برند Versace شد. یک سال بعد اولین مجموعه پوشاک زنانه را به وجود آورد. که در این راه به موفقیت رسید سپس در سال بعد ورساچه لباسهای مردانه را تولید کرد. دراوایل سال نیزاولین بوتیکش را در میلان تاسیس کرد.

پس از موفقیت درطراحی و تولید پوشاک، تولید لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، عینک، ساعت، موبایل و لوازم تزئینی منزل را نیز راه اندازی کرد.

Gianni در سال 1997 توسط Andrew Cunanan به قتل رسید و خواهرش Donatella Versace که پیش از این نائب رئیس بود مدیریت را بر عهده گرفت. هم اکنون برادر بزرگتر Santo Versace مدیر و 50% مالکیت را عهده دار می باشد و 50% مابقی در اختیار برادرزاده اش Allegra Versace است.

ورساچه کریستال نویر

ورساچه کریستال نویر (ورساچه مشکی) عطری مناسب برای بانوان، با غلظت و حجم 90 میلی لیتر است. این ادکلن طبعی گرم و رایحه ای تلخ دارد و همچنین ساختار رایحه آن متشکل از گروه های بویایی ادویه جات تازه، نارگیل، ادویه گرم و چوبی و گل سفید است. بنابراین مناسب فصل های پاییز و زمستان است.

 

این عطربرای آنان که سخت پسند هستند گزینه مناسبی به شمار می آید. یکی از مزایایی که دارد این است که در تمام طول روز انرژی مثبت و احساس سرزندگی به شما می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن