چه نت هایی در عطر مردانه آن را جذاب می کند؟

عطر ها و ادکلن ها نقش بسزایی در جذاب به نظر رسیدن افراد مخصوصا آقایان دارد. عطر ها با رایحه های مختلفی که دارن

توسط ABESTANEWS در 28 مرداد 1400

عطر ها و ادکلن ها نقش بسزایی در جذاب به نظر رسیدن افراد مخصوصا آقایان دارد. عطر ها با رایحه های مختلفی که دارند می توانند هر کدام نشان دهنده ی شخصیت افراد باشند. نت های بسیاری در عطر ها وجود دارد که بسته به سلیقه افراد مورد پسند قرار می گیرد. در واقع نت های چوبی که رایحه ی چوب می دهند در صنعت عطر سازی بسیار مهم و پررنگ هستند. این نت ها با توجه به ایده ی سازندگان و طراحان عطر، می تواند به عنوان نت اصلی و مهم برای ایجاد یک رایحه ی دلنشین و طبیعی در قالب یک عطر چوبی زیبا تعبیه شود. رایحه ی چوبی از تکه چوب های درختان گوناگون به دنیای ما راه پیدا کرده است.

البته اگر به دنبال روش هایی برای خرید عطر مردانه هستید به مقاله https://www.iranfunmag.com/عطر-مردانه/  مراجعه کنید.

رایحه های چوبی گرم و آرامش دهنده هستند. این عطر های خوشبو که در آن ها از عصاره ها و روغن درخت های مختلف استفاده شده جز پر طرفدارترین و محبوب ترین عطر ها می باشد.شاید دلیل این همه محبوبیت میان کاربران این عطر وجود نوعی سرزندگی و شادابی باشد. عطر جورجیو، عطری است بسیار اغواگرانه که باعث حس اعتماد به نفس در هر مردی می شود این عطر ماندگاری بالایی دارد و برای استفاده در فصل های زمستان و پاییز بسیار مناسب می باشد.

عطر ادوتویلت ادو سدر، عطری است با رایحه ای از نت لیمو ترش، گل بنفشه، و چای. این ترکیب به نظر ساده بسیار عطری عامه پسند است و روح را نوازش می دهد. این عطر جز عطرهای تلخ و گرم می باشد.

عطر گوچی، با نتی گرم و بسیار تلخ، با غالبی چوبی و بسیار جذاب است. که سال ۲۰۱۷ روانه ی بازار شد. این عطر برای مردان هدف دار و موفق طراحی شده است که همیشه به دنبال موفقیت های بیش تر هستند. اگر به دنبال عطری با این خصوصیات هستید بهتر است از انتخاب عطر گوچی غافل نشوید.

 

عطر پور هوم، که عطری با نت معتدل می باشد برای قرارهای رمانتیک و مراسم عروسی و جشن ها مناسب تر است. با زدن مقداری از این عطر متوجه رایحه هایی چون چای، ترنج، جوز هندی، پرتقال، و اسطوخودوس خواهید شد که این ترکیبات به شما حس نشاط و خنکی خواهد داد. اگر به دنبال عطری سبک و معتدل هستید پیشنهاد ما به شما عطر پور هوم است.

آخرین مطالب