چطور می­توان به سادگی پروژه پریمیر را طراحی نمود؟

در این بخش می­خواهیم درباره نحوه کار کردن ساده با نرم افزار پریمیر صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

توسط ABESTANEWS در 24 شهریور 1400

در این بخش می­خواهیم درباره نحوه کار کردن ساده با نرم افزار پریمیر صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ویرایش ویدئو کار سختی نیست و به راحتی امکان پذیر است هر کسی با دسترسی به یک سیستم می­تواند این کار را انجام دهد. البته کمی علاقه و تجربه می­تواند کار شما را بهتر کند. تمام این ها بر این اساس است که شما یک سیستم خوب هم داشته باشید. خب در ادامه می­خواهیم درباره نکات اصلی کار کردن با این نرم­افزار صحبت کنیم.

چه بخواهید یک فیلم یا کلیپ را ادیت کنید باید کار با این نرم­افزار را تا حدودی یاد داشته باشید. چند نکنته ساده را گوش زد می­کنم برای کار کردن با این نرم­افزار باید منو های این نرم­افزار را خوب بشناسید تا بتوانید آنها را به کار بگیرید. این یک نکته بود نکته بعدی کلید های ترکیبی را یاد داشته باشید تا بتوانید سریع­تر کار کنید.

لطفاً بخوانید: چطور میتوان از پروژه پریمیر استفاده نمود + محبوب ترین آنها

 

نکته بعدی برای افزایش سرعت کار کرد شما اینکه یک سری کار ها را در نرم­افزار انجام دهید. بجای اینکه با بالاترین کیفیت ویدئو خود را بازبینی کنید می­توانید ویدئو را در کیفیت های متوسط و پایین مشاهده کنید و در پایان با کیفیت بالا مشاهده کنید. سطح زوم شما بر روی تصویر حین پخش ویدئو خیلی مهم است چون این کار ممکن است باعث کاهش یا افزایش کارایی شود.

 

یک کار دیگر که باعث افزایش سرعت شما حین کار می­شود یاد داشتن کلید های میانبر است. یک کار دیگر که باعث افزایش سرعت شما در حین کار می­شود استفاده از محیط کاری Workspaces است که باعث افزایش سرعت شما حین کار کردن می­شود چون دسترسی به منو ها را آسان تر میکند.

 

 

به عنوان کلام آخر می­توانم بگویم که برای طراحی یک پروژه پریمیر کافیست فقط یک سند جدید باز کنید و شروع به کار کنید تا به موفقیت برسید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن