پروژه ساخت هدرز دست ساز

همانطور که در مقاله قبلی بیان شد هدف اصلی نصب هدرز در موتور تهویه کامل و خوب گازهای داخل موتور می باشد. بسته ب

توسط ABESTANEWS در 7 شهریور 1400

همانطور که در مقاله قبلی بیان شد هدف اصلی نصب هدرز در موتور تهویه کامل و خوب گازهای داخل موتور می باشد. بسته به هدف شما می شود تمام این کارها را انجام داد یا اینکه فقط بعضی از آن ها را روی موتور اجرا کرد. تازه خاصيت كاتاليزور هم كامل از بين نميره و هنوز تا 50 %وظيفه خودش رو انجام ميده . جعبه ----- هوا يا همون AIR BOX رو هم در قسمت قاب پائين كه هوا از بيرون مياد زير ----- يه سوراخ بزرگ 2.5 ايچي درست كردم و يه لوله خرطومي با همون قطر و با چسب چسبوندم داخل سوراخه و اون سر لوله رو هم بردم گذاشتم بغل رادياتور كولر كه خاليه تا هواي خنك بكشه داخل . این کاورها به راحتی باز و بسته میشوند و همچون دیگر محصولات این شرکت از مواد با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده است. قالپاق جولیتا. اطلاعات فیلتر روغن جولیتا-میتو : شرکت ویرا موتور ( آلفارومئو ایران ) فیلتر روغن جولیتا-میتوآلفارومئو ایران ارائه دهنده خدمات و قطعات آلفارومئو در ایران.

کرد؟ Cached Similar مجمع شرکت صنایع بهداشتی ساینا صبح امروز تشکیل شد. تصویری که در بالا می بینید (منتشر شده توسط خبرنگاران جوان)، امروز و به عنوان اولین تصویر جاسوسی (با به قول ما موبایلی ها، تصویر لو رفته) از سایپا اطلس منتشر شد. اگر عزیزان نظر بنده رو بخوان بنده توصیه می کنم در فصل سرما از روغن بهران پیشتاز 20 - 50 و در فصل گرما از روغن بهران بندر 50 استفاده کنید. اما معایب آن که کم هم نیستند به استهلاک بالا نسبت به حجم موتور و بازدهی کم آن نسبت به حجم موتور طوری که از 2700 سی سی تنها 164 اسب بخار بازدهی مطلوبی نمی باشد دیگر معایب آن مصرف صدی 10 لیتر بنزین و خشکی سیتم تعلیق و فضای بسیار کم سر نشینان عقب مواردی است که هنگام خرید باید در نظر گرفت. این پیشرانه برای نیسان آر32، آر33 و اسکای لاین آر34 جی تی-آر مورد استفاده قرار گرفت. فیلتر هوای بنز درونی احتراق سوخت که زیر کاپوت ماشین شما قرار دارد، مانع از ورود ذرات به داخل موتور میشود.

اگه تقورت موتور بر اين اساس انجام بشه بهترين نتيجه رو به شما ميده ولي اگه بخواييم همينجوري يه سري از كارهايي كه ميدونيم براي تقويت يه موتور انجام ميشه رو روي موتور اجرا كنيم مطمئن باشيد كه هرگز از نتيجه كارتون راضي نخواهيد بود . حتما تا الان همه تايپيك هاي تقويت موتور يا لوازم تقويت موتور رو خونديد و تقريبا همه ميدونيد كه براي تقويت يه موتور چه كارهايي رو ميشه انجام داد . حذف كاتاليزور و منبع مياني رو انجام بديم ولي به اين نكته توجه نكنيم كه آيا واقعا سيستم خروج دود اين موتور يكي از نقاط ضعف اون هست يا نه در آخر كار ميبينيد كه ماشينتون دقيقا با هم مدل خودش كه فقط يه كاتاليزور رو برداشته برابره و نميتونه بهتر از اون حركت كنه . دليل اينكه ميبينيد دو تا ماشين صفر و يه مدل زمين تا آسمون با هم فرق دارن ، يكي خيلي سر حال و برو ، اون يكي ( ببخشيد معذرت ميخوام ) لش هم دقيقا همين نكته هست . امپاور در مدل او2 هم از پیشرانه S14B23 استفاده کرد با این تفاوت که پسوند Evo2 نیز به آن اضافه شد. اما نکته حائز اهمیت اینست که در مافلر خودرو از عکس این قضیه استفاده می شود!

خلاصه هرچیزی برای بازسازی مینی دوست داشتنی بخواهید، از صفر تا صدش در سام اسپید یافت می شود. با افزایش نرخ بیمه شخص ثالث خودرو، قیمت برخی خودروهای داخلی افزایش یافت. ـ اگر احیانا قدرت ماشینتان کم شده یا میزان مصرف سوخت آن افزایش یافت و دلیل خاصی هم نداشت، شاید دلیلش همین مشکل داشتن اگزوز باشد. به این ترتیب پیشرانهای با قدرت 286 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر این برادر بزرگ را به جنگجویی خشمگین تبدیل کرد. یک موتور الکتریکی (الکتروموتور)، دور زدن تقاطع الکتریسیته را بـه حرکت مکانیکی تبدیل مـیکند. عيب 8 - با روشن شدن موتور صداي زيادي شنيده مي شود ولي بـه گردش درون نمي آيد. اما چيكار كنيم كه بدون اينكه هزينه زيادي بكنيم و كلي دردسر بكشيم بتونيم موتور ماشينمون رو يه خورده همچين تقويتش كنيم . تجربه اي كه خودم در اين مورد دارم رو براتون ميگم تا بتونيد با يك هزينه واقعا ناچيز از شتاب ماشينتون لذت ببريد بدون اينكه از حالت فابريك خارج بشه و نگران پليس يا معاينه فني باشيد . اين موارد در مورد همه نوع موتوري صدق ميكنه كه بسته به طراحي اون موتور تاثير هر كدوم از اين كارا روي موتور هاي مختلف با هم فرق داره .

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید هدرز پراید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب