پابجی موبایل: چگونه پوسته اسلحه M416 را در پابجی موبایل دریافت کنیم؟

پوسته های منحصر به فرد در پابجی موبایل به راحتی در دهانه جعبه استاندارد قابل دسترسی نیستند. بنابراین، بازیکنان

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پوسته های منحصر به فرد در پابجی موبایل به راحتی در دهانه جعبه استاندارد قابل دسترسی نیستند. بنابراین، بازیکنان باید برای خرید یوسی پابجی پول خرج کنند که سپس برای باز کردن جعبه‌های ممتاز استفاده می‌شود.

M416 یکی از اسلحه های پابجی است که پوسته های شیکی دارد. دلیل محبوب شدن پوسته های M416 این است که منحصر به فرد هستند و می توان تأثیرات روی آن را به حداکثر رساند.

این بازی پوسته‌ها و راه‌های مختلف دیگری را برای بازیکنان ارائه می‌کند تا منحصربه‌فرد به نظر برسند و هویتی برای خود در بازی بسازند.

مراحل بازخرید رایگان پابجی M416 Gun Skin :

گام اول: کوپن ها و کوپن های جعبه را جمع آوری کنید و منتظر بمانید تا جعبه ای که باز می کنید حاوی پوسته M416 باشد. لازم نیست نگران انقضای کوپن باشید. هنگامی که به یک جعبه علاقه مند شدید، از همه کوپن ها و کوپن ها استفاده کنید.

گام 2:

500 دشمن را با تفنگ های تهاجمی بکشید تا پوسته بیابانی را برای M416 بدست آورید. می‌توانید بخش دستاوردها «Assault Mistry» را بررسی کنید تا بدانید تاکنون چند دشمن را کشته‌اید.

مرحله 3:

ثالثاً، جعبه‌های رایگان را باز کنید تا پوسته‌های رایگان M416 را دریافت کنید.

جعبه‌های ممتاز پرداخت می‌شوند، اما جعبه‌های رایگان را می‌توان با استفاده از BP و سکه‌های ماموریت باز کرد. پوسته های رایگان فقط در جعبه های کلاسیک موجود هستند. مگر اینکه توسعه‌دهندگان تصمیم بگیرند که پوسته‌های M416 بیشتری را در جوایز فصل رویال/Winner Pass منتشر کنند، می‌توان این پوسته‌ها را فقط در جعبه‌ها دریافت کرد.

لازم به ذکر است که پوست اسلحه ای که توسط دشمن سرنگون شده نگه داشته شده است به طور خودکار به بازیکنی که همان اسلحه را از جعبه دشمن برمی دارد منتقل نمی شود.

در مورد مبارزات میان رده، M416 انتخاب مورد علاقه اکثر بازیکنان پابجی است. اکثر بازیکنان برتر از دوربین های 3x و 6x و اتصالات مناسب با M416 استفاده می کنند تا کنترل اسلحه را آسان تر کنند.

برخی از ویژگی های M416 عبارتند از:

 

تطبیق پذیری: این چیزی است که همه با آن موافق هستند. M416 همه کاره ترین سلاح بازی است. از آن به عنوان یک اسلحه تک تیرانداز، میان برد یا دور نزدیک استفاده کنید، و ناامید نخواهد شد. ضمیمه ها: تمام دستگیره های ریل پایینی، استوک تاکتیکی، کشش سریع (البته)، اتصالات پوزه، دامنه ها، و همه موارد را می گیرد. بخش کوچکی که برای سفارشی سازی در دسترس است. سرعت شلیک: تا آنجا که می دانیم، این سلاح بالاترین نرخ شلیک را در بین تمام AR ها دارد. گرچه Groza دارای DPS بهتری است (به هر حال 7.62). اما در بین 5.56 AR، این فقط وحشیانه است. کل کلیپ را در کمترین زمان خالی خواهید کرد! آسیب: M416 بهترین آسیب را در بین تمام AR ها در پابجی موبایل ندارد. اما در بخش 5.56 میلی متری خود، M416 قانون دارد.

بیشتر بخوانید: آیا PUBG UC رایگان است و چه کاری می توانید با آن انجام دهید؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن