وقتی نکاتی در مورد سرگرمی مانند بازی پابجی و اطلاعاتی درباره یوسی پابجی می خواهید، آنها اینجا هستند

دنیای سرگرمی ها شامل چیزی برای همه است. هیچ علاقه یا استعدادی آنقدر مبهم وجود ندارد که افراد دیگری وجود نداشته

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

دنیای سرگرمی ها شامل چیزی برای همه است. هیچ علاقه یا استعدادی آنقدر مبهم وجود ندارد که افراد دیگری وجود نداشته باشند که آن را با آنها به اشتراک بگذارند. بنابراین به چیزی فکر کنید که دوست دارید درباره آن بیاموزید یا دوست دارید انجامش دهید و در دنیای سرگرمی های امروزی شروع کنید. مقاله زیر می تواند نکات مفیدی را برای شروع به شما ارائه دهد.

یک سرگرمی عالی برای داشتن نقاشی است. نقاشی صبر زیادی می خواهد، اما می تواند بسیار مفید باشد. نکته جالب در مورد طراحی این است که شما همیشه می توانید آن را در زمان انتظار یا اگر حوصله دارید انجام دهید. شما می توانید چیزهایی را از زندگی بیرون بکشید که می بینید و این بهترین راه برای بهبود است.

اگر خلاق ترین نوع فرد نیستید، اما دوست دارید سرگرمی جدیدی داشته باشید، سعی کنید دوخت متقاطع شمارش شده را امتحان کنید. در این قطعه سوزن دوزی، شما به سادگی یک نمودار از پیش چاپ شده را دنبال می کنید که در آن هر مربع دارای نمادی است که به رنگ خاصی از نخ مربوط می شود. نمودار را به طور کامل دنبال کنید و یک تصویر زیبا نتیجه نهایی است.

وقتی به شروع یک سرگرمی جدید فکر می کنید، هزینه های مربوط به آن را در نظر بگیرید. برخی از سرگرمی ها که می توانید بلافاصله در آنها شرکت کنید. با این حال، سایر سرگرمی ها ممکن است نیاز به سرمایه گذاری اولیه در منابع داشته باشند. به عنوان مثال، یادگیری نحوه نقاشی، شما را ملزم به خرید رنگ، قلم مو و بوم برای کار خود می کند. قبل از انتخاب سرگرمی خود، در نظر بگیرید که چقدر می توانید هزینه کنید.

آیا از فوتبال لذت می بری؟ اگر چنین است، این را به سرگرمی خود تبدیل کنید. لازم نیست در یک لیگ فانتزی بازی یا ثبت نام کنید. فقط چند دوست را دور هم جمع کنید، تیم فانتزی خود را پیش نویس کنید و عملکرد تیم خود را در طول فصل نظارت کنید.

اگر می خواهید سرگرمی ایجاد کنید که به شما زمان بیشتری را با دوستان، خانواده و همسایگان بدهد، میزبانی یک مهمانی موضوعی، شب بازی یا مهمانی کارتی را در نظر بگیرید. این به شما فرصتی برای معاشرت و ایجاد روابط جدید می دهد. از وارد کردن استرس بیش از حد به خود خودداری کنید. این نوع مجالس باید سرگرم کننده و آرامش بخش باشد.

Emotes اکنون در آخرین به‌روزرسانی بازی موبایل پابجی قابل حذف است. پابجی موبایل Season 9 رویال پس جوایز جالبی را برای بازیکنان در هر سطح به ارمغان آورده است. تمام جوایز از 0 تا 100 ردیف را می توانید در زیر در ویدیوی Classified YT مشاهده کنید.

 

در 100 RP، بازیکنان یک مجموعه «قهرمان دراکونیا» دریافت می‌کنند که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. همچنین بسیاری از جوایز جالب دیگر نیز وجود دارد زیرا بازیکنان از طریق سطوح رویال پاس پیشرفت می کنند.الیت پابجی موبایل رویال پس برای بازیکنان 600 یوسی پابجی هزینه دارد، در حالی که آپگرید الیت پلاس حدود 1800 یوسی هزینه دارد.

بیشتر بخوانید: پابجی موبایلSeason 13 Royale Pass : قیمت با ارز یوسی پابجی و جوایز

آخرین مطالب