ورود به حساب کاربری

مراحل کار ساده است ابتدا یک فایل دسته ای (Batch File) برای صدور دستور گشودن فایل توسط پخش کننده ایجاد می کنیم.

توسط ABESTANEWS در 26 دی 1399

مراحل کار ساده است ابتدا یک فایل دسته ای (Batch File) برای صدور دستور گشودن فایل توسط پخش کننده ایجاد می کنیم. ما در این دوره آموزشی یکبار برای همیشه می خواهیم مشکل بزرگ رمزگذاری روی ویدیو و فایل های دیگر را برای شما حل کنیم. تعداد ۱ عدد فایل نیز خرید کنید ثانیا قیمت هر فایل ۱۷۵هزار تومان میشود که ما در این بخش به شما آن را تقدیم میکنیم ! شما از هر طریقی میتونید فایلها رو منتشر کنید. در این دوره آموزشی به شما می آموزیم تا با امنیت 99 درصدی بر روی فایل های تولیدی خودتان با هر فرمتی لایسنس گذاری انجام دهید تا کاربرانتان در سیستم عامل ویندوز و اندروید بتوانند بدون نیاز به ابزارهای جانبی و فقط با وارد کردن لایسنس از فایل های شما استفاده کنند! این نرم افزار فقط برای سیستم عامل ویندوز بوده و افراد بسیار زیادی از کار با آن ناراضی هستند.

لاینس گذاری ویدیو

خیر هر کاربر مجاز به یک دسترسی در یک دستگاه با سیستم عامل ویندوز یا اندروید می باشد. انتخاب کنید این نام به ویدئوی قابل اجرای شما نیز تعلق خواهد گرفت. همچنین پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات ما را نیز در این خصوص مانند آموزش رمز گذاشتن روی آیفون ، آموزش خالی کردن حافظه آیفون و رفع مشکل بلوتوث آیفون مطالعه فرمایید. بنابراین در این روش یک فایل بایگانی قابل اجرا مشابه روش بالا ایجاد می کنیم. این روش کمی آهسته انجام می شود ضمن اینکه منابع زیادی از RAM یا CPU را مصرف می کند به همین دلیل این روش برای فایل های کمتر از ۱۰۰ مگابایت پیشنهاد می شود. توجه داشته باشید پیش از این هیچ سایت ایرانی نسخه معمولی و رایگان این نرم افزار اندروید را نیز برای کاربران خود معرفی نکرده است که در روزهای آتی و بعد از معرفی نسخه حرفه ای و پولی آن از جوان موبایل شاهد انتشار آن در سایر سایت های ایرانی نیز خواهیم بود! از مهم ترین و موثرترین ربات های تلگرامی، می توان رباتی برای قفل گذاری ویدیو را نام برد که می تواند امنیت سایر ویدیو ها را به صورت کاملا حرفهای و عالی تضمین کند. چگونه از دانلود غیر قانونی فیلم و ویدیو جلوگیری کنیم؟

GreenForce-Player یک نرم افزار مدیا پلیر است که امکان قفل گذاری روی فیلم و فایل های ویدئویی را فراهم می کند. Password Protect Video Master یک ابزار قدرتمند و آسان برای رمزگذاری فایل های ویدئویی است. در سربرگ Protection از پنجره Protect Video گزینه های امنیتی بیشتری در دسترس است. ۳- روی سربرگ Include کلیک کرده Mpv.exe و فایل ویدئویی خود را بکشید و در این پنجره رها کنید. رابط کاربری این برنامه زیبا و ساده طراحی شده و از نقاط قوت آن به شمار میرود. با استفاده از این ویدیو پلیر به سادگی قادر به پخش ویدیوهای با فرمت مختلف خواهید بود. این نرم افزار توانایی قفل گذاری روی فولدر و همچنین مخفی سازی فولدرها را نیز دارد. به طور مثال شما توسط این افزونه می توانید براحتی لایسنس دوره آموزشی آنلاین خود را که به صورت ویدیویی برگزار می شود در سایت خود به فروش برسانید و کاربران پس از خریدار مجوز دسترسی با دانلود کردن پلیر براحتی به دورهای شما دسترسی پیدا کنند. تمامی مراحل فروش و فعال سازی فیلم ها با افزونه های همچون ووکامرس و Edd به صورت خودکار و سیستمی انجام میشود، همچنین می توانید با تنظیماتی که در اختیارتان گذاشته شده است، آن ها را شخصی سازی کنید و لایسنس های فروخته شده را مدیریت کنید.

در حال حاضر این سرویس برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس ، افزونه Woocommerce و ارائه خدمات به صورت API در دسترس می باشد. نسخه حرفه ای نرم افزار قفل گذاری اندروید Folder Lock هم اکنون با قیمت 3.99 دلار در مارکت گوگل عرضه شده است که رسانه جوان موبایل به عوان اولین سایت ایرانی اقدام به معرفی نسخه فول این برنامه قدرتمند برای شما کاربران عزیز کرده است. بهترین سرمایهگذاری با بازگشت سرمایه و سودآوری زیاد تا آخر عمر شما! خوشبختانه با استفاده از تکنیک های روز در حوزه برنامه نویسی و توسعه نرم افزارها می توان از راه حل های امن و قابل اعتماد برای جلوگیری از به سرقت بردن سرمایه شما در حوزه آنلاین بهره برد. خواندن مقاله حل مشکل وصل نشدن آیفون به اپ استور را به شما توصیه می کنیم . در این ویدیو تصویری به شما آموزش داده می شود که اگر درب لباسشویی شما قفل شده است بتوانید در منزل خود با حداقل ترین ابزار به عیب یابی بپردازید و درب لباسشویی را باز کنید تا البسه داخل آن را خارج نمایید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب این ویدیو پلیر مربوط به توانایی آن در پخش فایل های ویدیویی فشرده سازی شده خلاصه میشود.

اگر می خواهید بر روی دوره های آموزشی و فایل های ویدیویی خود جهت مقابله با کپی غیر مجاز و اشتراک گذاری با دیگران قفل بگذارید پیشنهاد می کنیم حتما از این سرویس استفاده کنید و تجربه کار خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. این ویدیو پلیر رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و بهترین ویژگی آن مربوط به پشتیبانی از کدک های مختلف بدون نیاز به دانلود و نصب پلاگین های خاص میشود. ۱- WinRAR Archiver و همچنین Mpv Player را دانلود و نصب کنید. از این رو شما باید برای محافظت از فایل های خود از سرویس و برنامه های مخصوص برای به اشتراک گذاری فیلم های خود استفاده کنید. آیا میتونم به غیر از فیلم روی فایل صوتی یا عکس و پی دی اف هم قفل بزارم؟ اسپات پلیر در حقیقت یک نرم افزار پخش کننده فایل های ویدیویی با امکانات نمایش فیلم ، فایل پی دی اف و صدا را به صورت رمزنگاری شده است. مثلا تلگرام، ایمیل، سایت، فلش، هارد، سی دی، دی وی دی و… برنامه All Cast یک ویدیو پلیر قدرتمند است که با هدف اشتراک گذاری و آینه کردن محتوای گوشی در تلویزیون از طریق گجت های متنوعی مثل کروم کست (Chromecast)، اپل تی وی (Apple TV)، روکو (Roku)، ایکس باکس 360 (Xbox 360)، ایکس باکس وان (Xbox One) و غیره طراحی شده است.

قفل گذاری ویدیو

گزینه ای مبنی بر افزودن کدک مستقیم از طریق URL وجود دارد ولی هیچ اطلاعات و یا راهنمایی برای نحوه استفاده از آن ارائه نشده است. عدم رعایت قوانین کپی رایت یک مشکل دیرینه و اساسی در زمینه تولید و انتشار محتوا بر روی اینترنت است که متاسفانه راهکارهای ارائه شده قدیمی چندان برای جلوگیری از این عمل موفقیت آمیز نبودند بنابراین با پیشرفت تکنولوژی کم کم روش های نوینی برای محافظت از حقوق ناشر به روی کار آمد که در زمینه فایل های ویدیویی پلیر اختصاصی با قابلیت هایی نظیر پخش اختصاصی برای کاربران تعیین شده ، جلوگیری از ضبط صفحه و.. برای ساختن یک ویدیوی مناسب و مفید که تاثیر گذاری بالایی داشته باشد، از روش های مختلفی استفاده می کنند. این برنامه روی تمامی نسخههای ویندوز از XP تا ویندوز ۱۰ و از اندروید ۲ تا اندروید ۹ به خوبی کار میکنه و فقط با ۱ کلیک میتونید همه چیز رو به راحتی آماده داشته باشید؛ هم برای مدرس و هم برای کاربر. این قابلیت توسط توسعه دهنده Fela Ameghino ، ایجاد شده است و کاملا جذاب و روان ساخته شده است!

برنامه VLC یکی دیگر از شناخته شده ترین و پرکاربرترین ویدیو پلیر های موجود برای اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و از قابلیت های متعددی پشتیبانی میکند که برخی از آن ها به واقع منحصر به فرد هستند. این آموزش کاملا کاربردی و قابل اجرا توسط مدرسان و وبمسترها می باشد و محدودیتی از بابت تولید لایسنس نخواهید داشت. ما در این دوره از نرم افزار Password Protect Video Master استفاده نمی کنیم. نرم افزار Password Protect Video Master برنامهای کامل، سبک و قابل اعتماد برای حرفهایهایی همچون شماست. ۳- در پنجره بایگانی Create SFX Archive را فعال کنید و Compression Method را روی Fastest قرار دهید سپس روی دکمه Set Password کلیک کرده و رمز عبور را وارد کنید، به صورت اختیاری می توانید Encrypt File Names را فعال کنید و در نهایت اسمی برای فایل انتخاب کرده و روی دکمه OK کلیک نمایید. لایسنس گذاری و قفل گذاری روی ویدیو و فایل های دیگر همیشه یکی از دغدغه های اصلی افرادی است که برای تولید یک آموزش یا یک محتوای مفید زمان می گذارند و در پایان نگران این هستند که محصول آموزشی تولید شده توسط افراد سودجو به فروش برسد و به روش های مختلف از آن سوء استفاده کنند.

در ادامه ما شما را با یک روش مطمئن جهت جلوگیری از دانلود و انتشار ویدیو بدون کسب مجوز آشنا خواهیم کرد. در این پست با مباحث نحوه عملکرد نرم افزار قفل کردن ویدیو ، آموزش قفل گذاری روی فیلم و دانلود برنامه قفل عکس و فیلم برای کامپیوتر در خدمت شما خوانندگان گرامی انزل وب هستیم. قابلیت هایی مثل امکان تنظیم نرخ فریمی ویدیو ها، امکان مشاهده زیرنویس فیلم ها، امکان کنترل و تنظیم سرعت پخش ویدیو، امکان ایجاد تایمر خواب و غیره برخی از ویژگی های اصلی برنامه AC3 Player به شمار میروند. این ویدیو پلیر مدت هاست که برای اندروید منتشر شده و در بین کاربران این سیستم عامل محبوبیت خاصی دارد. این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود است اما در این شرایط شما محدودیت پخش ویدیوی 5 دقیقهای خواهید داشت و برای رفع این محدودیت باید با پرداخت هزینه ای در حدود 5 دلار نسخه پرو یا پیشرفته آن را خریداری کنید.

برای خلاص شدن از شر این تبلیغات میتوانید هزینه ای در حدود 5.8 دلار را صرف و نسخه پرو برنامه BSPlayer را خریداری کنید. فایل های ویدیویی شما در این سرویس توسط روش های مختلف مانند ایجاد یک واترمارک یا برچسب اختصاصی بر روی ویدیو مدنظر به علاوه واترمارک صوتی ، کنترل دستگاه های مجاز به دسترسی فایل ها و محدود کردن تعداد آنها، تعداد پلتفرم و همچنین لغو لایسنس های ایجاد شده ، ایجاد محدودیت دسترسی دوره ای به فایل ، میزبانی رایگان فایل های صوتی و تصویری با پهنای باند محدود و.. با پیشرفت تکنولوژی و ورود سیستم های الکترونیکی به زندگی افراد، در بیشتر زمینه ها روش های خلاقانه و جدیدی برای پیشبرد کار و رسیدن به اهداف کاری ایجاد می شود. از دیگر نقاط مثبت ویدیو پلیر Kodi باید به رایگان بودن کامل آن و عدم ارائه هیچ تبلیغی اشاره کنیم. از جمله روش های حرفهای قفل گذاری ویدیو با امنیت بالا می توان به قفل گذاری ویدیو با ربات تلگرام اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های ویدیو پلیر VLC میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از زیرنویس، پشتیبانی از فرمت های ویدیویی متنوع و حتی فرمت های صوتی مختلف و غیره اشاره کرد. از این روش لایسنس گذاری میتوانید بر روی هر ویدیویی با هر فرمتی استفاده کنید. ربات تلگرام با استفاده از روش هایی اقدام به قفل گذاری بر روی ویدیوی مربوطه کرده و در نهایت یک نرم افزار به شما تحویل می دهد. همچنین ویدیو پلیر مذکور تقریبا از تمام کدک های ویدیویی و صوتی پشتیبانی به عمل میآورد و شما از طریق آن میتوانید هر فیلم و ویدیویی که تمایل داشته باشید را پخش کنید. سفارش شما به محض ثبت برای کمپانی سازنده ارسال و معمولا تا 3 ساعت بعد از طریق ایمیل به دست شما خواهد رسید. در مرحله بعد لیستی از برنامه هایی که می توانید قفل کنید برای شما نمایش داده می شود. در بین سرویس های فعال که برای محافظت از ویدیو و محتوا خدمات ارائه می دهند اسپات پلیر (SpotPlayer) یکی از گزینه های خوب وطنی می باشد که دارای امکانات مناسب برای قفل گذاشتن و جلوگیری از دانلود ویدیو است.

آخرین مطالب