نشانی و محل دقیق قرار گیری پروژه پاسارگاد 2 در منطقه 22

در سال 1397 بود که پروژه پاسارگاد 2 در چیتگر ، منطقه 22 تهران توسط تعاونی شهید همت ( زیر مجموعه وزارت دفاع ) ا

توسط ABESTANEWS در 31 مرداد 1400

در سال 1397 بود که پروژه پاسارگاد 2 در چیتگر ، منطقه 22 تهران توسط تعاونی شهید همت ( زیر مجموعه وزارت دفاع ) استارت خورد . برج پاسارگاد 2 در وقاع یک پروژه مسکونی و تجاری میباشد که از لحاظ اقتصادی توجیه و امتیاز بالای برای خریداران دارد .

تعاونی شهید همت در ابتدا زمین را با مبلغ هر متر 2 میلیون تومان خریداری کرده است که قیمت بسیار مناسبی میباشد ، هم اکنون قیمت هر متر زمین در سال 1400 در منطقه 22 تهران چیزی در حدود 14 میلیون تومان میباشد .

از جمله امتیازات پروژه پاسارگاد 2 میتوان به 90 متر مسکونی با تمامی امکانات و همچنین 10 متر تجاری اشاره کرد .

برج پاسارگاد 2 امکانات زیادی  از جمله امکانات تفریحی و مسکونی دارد که در ادامه به برخی از انها اشاره خواهیم کرد .

برخی از این امکانات میتوان به واحد های تجاری سالن ورزشی – لابی لوکس و مجلل – سالن اجتماعات – آنتن مرکزی – سیستم هوشمند اعلام و اطفاء حریق – آسانسور شوتینگ ، هلی پد و ..... اشاره کرد .

مطمئنا یک همچین پروژه ای با همچین امکاناتی یک انتخاب بسیار عالی برای سرمایه گذاری و یا حتی سکونت میباشد .

یکی از ویژگی هایی که باعث ارزشمند شدن یک ملک ، چه تجاری و چه مسکونی شود ، موقعیت مکانی آن است ، پروژه پاسارگاد 2 به دلیل قرارگیری در یک موقعیت مکانی مناسب و ایده ال با دسترسی بسیار بالا میتواند شرایط بسیار کم نظیر و فوق العاده ای را هم برای سرمایه گذاری و هم برای سکونت برای خریداران فراهم آورده است .

افرادی که در این منطقه ساکن هستند جهت تردد و رفت و آمد به کمترین مشکلی برخورد نخواهند کرد چرا که در نزدیکی پروژه پاسارگاد 2 ، ایستگاه مترو ، اتوبوس و ایستگاه های تاکسیرانی قرار دارند و به راحتی میتوان از آنها برای رفت و آمد به در کل شهر استفاده کرد.

لطفاً بخوانید: آشنایی با تعداد واحدها، طبقات و امکانات موجود در پروژه پاسارگاد 2

همچنین اگر قصد سکونت در این منطقه را دارید ، دیگر نگران تفریح و گذراندن اوقات فراقت با خوانواده خود نباشید چرا که در به راحتی به مکان هایی همچون : پارک جنگلی چیتگر ، لیتمان ، آبشار و .... دسترسی خواهید که آخر هفته ها و اوقات فراغت خود را میتوانید در این مکان های دیدنی و تفریحی پر نشاط سپری کنید .

اما یکی از امتیاز های مثبتی که پروژه پاسارگاد 2 برای خریداران دارد دسترسی بسیار آسان به مجتمع های تجاری و تفریحی لوکس و مدرن همچون : لکسون ، تهران مال ، بام لند ، ایران مال ، رزمال و... میباشد

موقعیت و نشانی دقیق پروژه پاسارگاد 2 :

برج پاسارگاد 2 در بهترین موقعیت منطقه 22 تهران واقع شده که دسترسی به آن از طریق ایستگاه اتوبوس ، مترو چیتگر و ایستگاه تاکسیرانی بسیار راحت میباشد و با توجه به امتیاز های مثبت فراوانی که دارد میتواند یک گزینه فوق العاده برای سرمایه گذاری و یا سکونت باشد .

 

آدرس دقیق مجتمع پاسارگاد 2 : شهرک گلستان،خیابان هوانیروز،تقاطع گلها

 

مجتمع پاسارگاد۲ یکی از خاص ترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران در نزدیکی دریاچه است که آن را از سایر پروژه های موجود در منطقه متمایز می سازد.

آخرین مطالب